Jump to content
Sign in to follow this  
hendrik77

ik heb een nieuwe: SvoeMesto Kayfun V3.1

Recommended Posts

Na lang twijfelen heb ik besloten een nieuwe zelfwikkel atomizer te kopen. omdat ik niet tevreden was over de kwaliteit bij sommige e-sigaretten,er zit mijnsinziens teveel kwaliteitsverschil in hetzelfde merk en soort,daarom ben ik gaan kijken naar een atomiser die goede reviews kreeg.En omdat het ook liefhebberij is vond ik het leuk om eens iets aparts te kopen.

SvoeMesto Kayfun V3.1

hij komt uit rusland en schijnt erg goed en mooi te zijn afgewerkt. Ik heb geluk gehad er een te kunnen kopen want die dingen worden maar in kleine hoeveelheden met de hand gemaakt. dit zie je dan ook terug in de afwerkings kwaliteit en prijs.

Ik heb hem bij www.digital-steam.de gekocht. 129euro

Nu is het wachten tot het pakket uit duitsland aankomt.

hier nog wat foto's en een filmpje [youtube]http://youtu.be/Gq1SlAkmeOE

post-1651-14229935511491_thumb.jpg

post-1651-14229935511617_thumb.jpg

post-1651-14229935511755_thumb.jpg

even een update over mijn kayfun:

Ik heb hem nu een maand en sinds ik hem heb gekocht eigelijk niet meer weggelegd

het wikkelen is zeer makkelijk en je kan niet veel verkeerd doen ik gebruik 1 mm silica dubbel met een kleine 2mm kern in het midden 0,16 kantal en wikkel dan tussen 1,7 en 2,5 ohm.

je merkt echt het verschil met de china-made producten zoals vivi nova, vapeonly bcc en joytechego-c etc. de damp is veel dikker en smaakvoller, zonder bijsmaak van plastic of ijzer. de luchtweerstand kun je zelf instellen en dat is erg prettig.

ik moet zeggen dat ik er veel van had verwacht en dat heeft hij allemaal waargemaakt.

ik was opzoek naar een atomizer die me een bevredigende vervanging gaf voor mijn gewone sigaret en steeds werd ik een beetje teleurgesteld in produkten die goede reviews kregen op internet.de kayfun heeft in alles dat wat ik zocht, throathit, smaak, hoeveelheid damp en

bij mij staat ook gebruiksgemak ook hoog op de lijst van voorkeuren zoals wikkelen en vullen.

Ik vind het de beste rba die er nu op de markt is en natuurlijk is dit mijn mening. Als je een goede atomizer wil en je hebt het geld er voor over is er geen betere.

:doei