Jump to content
Guest Karlo

[Poll] Rook je nog naast het dampen ?

Rook je nog naast het dampen? en zoja, hoeveel?  

184 members have voted

1. 1. Rook je nog naast het dampen? en zoja, hoeveel?

• Niet roken/Niet dampen
      4
    • Alleen dampen
      133
    • minder dan vijf sigaretten per dag
      28
    • 5 t/m 10 sigaretten per dag
      12
    • 11 t/m 15 sigaretten per dag
      2
    • 16 t/m 20 sigaretten per dag
      7
    • 21 t/m 25 sigaretten per dag
      1
    • meer dan 26 sigaretten per dag
      3

Recommended Posts

1 hour ago, monotom said:

Wablief?

Formeler geformuleerd:

Heeft u de intentie of zou u de wens eventueel willen uitspreken over het door u aangehaalde onderwerp over o.a. dubbele ontkenningen en aanverwanten met mij en/of andere forumleden van gedachte te wisselen daarbij in acht genomen dat onderhavig onderwerp buiten de onderwerpspanne van dit topic valt en dientengevolge daarvoor een nieuw zal moeten worden aangemaakt? 

Mijnheer Balling, wilt u desgewenst een leesbare taalgebruik hanteren alstublieft, het dient ook nog begrepen te worden door medelezers en lezeressen, dank u wel. ;)

Balling vraagt of monotom er verder over wil praten en dat daar dan wel een nieuw topic voor moet worden gemaakt, want -->> offtopic dit

9 hours ago, dsaasd46 said:

Dampen is een geweldig alternatief voor roken

Nog 5 posts hoor, dan mag je in de verkoophoek :)

Haha, dat gebeurd blijkbaar erg veel? Als dat het forum vervuilt, waarom dan geen nieuwe members, na verificatie, laten verkopen?

Omdat het hier meer kennisbankachtig is dan een marktplaats.

En  het gebeurt dusdanig weinig, dat het blijkbaar opvalt he :gek

8 minutes ago, dsaasd46 said:

Haha, dat gebeurd blijkbaar erg veel?

Nee hoor, komt de laatste tijd nog maar weinig voor.

10 minutes ago, dsaasd46 said:

Als dat het forum vervuilt, waarom dan geen nieuwe members, na verificatie, laten verkopen?

Dat vervuilt het forum zeker, we zien soms de meest rare, onsamenhangende en niets aan de discussie toevoegende posts, puur en alleen om aan het minimaal aantal post te geraken.

We doen dit niet, met de volgende reden, het verkoop gedeelte op ons forum is hier voor actieve vaste leden die hun dampspulletjes onderling willen verkopen / kopen...

Het is hier namelijk precies geen Marktplaats.

En om te voorkomen dat nieuwe leden ff snel 10 posts neerplempen, daarna een advertentie plaatsen en na verkoop nooit meer van zich laten horen, hebben we moderators die nutteloze posts en snelle advertenties zo weer in de kliko dumpen 😉

OT: ik rook zo nu en dan tijdens het uitgaan, omdat ik dan mijn vaper binnen 10 min ergens zou laten liggen (het aantal pakjes sigaretten die ik op die manier ben kwijt geraakt...) . Ook wel eens als ik bij vrienden thuis ben die roken omdat mijn vapen daar dan het brandalarm laat afgaan... Vooral icm een alcoholische versnapering dus.

Voordeel is wel dat ik dan na 2 à 3 sigaretten meestal misselijk ben en dat het de kater zoveel slechter maakt...

Ik heb net 38 jaar gerookt en ga nu proberen de volgende 38 jaar vol te maken met alleen dampen .

Ik damp alleen nog maar, ...al jaren, hoop v/d toekomst dat de lichamelijke schade mee zal vallen, ...de tijd zal 't leren.

Ik damp, geen a-tjes meer. Met Oud en Nieuw had ik voor mijn kleindochter hele kleine vuurwerkprutjes gekocht. Maar die moesten wél aangestoken worden. Totaal niet gedacht om ook een aansteeklont er bij te kopen. Eerste O/N zonder a-tjes.. :gekTja.. en sigaretten heb ik niet meer. Ik was op bezoek en de gastheer had nog wel ergens een aangebroken pakje liggen. En ineens ging het luikje open van de verslaving zeg! Ook bij mijn dochter die een jaar langer dampt dan ik  zag ik het gebeuren.  Giechelig en verheugend  staken we 1 sigaret op. Namen een hijs.. vuurwerk was even vergeten, dat was duidelijk ... En gadverrr.. wat was dat vies!! Nee geen a-tjes meer. Shocking om te ervaren hoe die verslaving nog doorwerkt! 

Ik denk twee avonden in de maand max 2 sigaretten bij een biertje met vrienden of collega’s, dan gelijk weer genezen Hahaha.