Jump to content
Valve

Sugarlips Boss shot zonder smaak?

Recommended Posts

Ongeveer 4 dagen geleden heb ik de 500 ML Sugarlips gemixt. Ik heb hiervoor de aangeraden verhoudingen aangehouden. Op de fles staat 'shake and vape' bij steep time. 

Ik ben nu 4 dagen verder en ik proef eigenlijk niks anders dan sweetener, best zonde als ik 500ml juice heb met enkel een zoetje! Heeft iemand hier ervaring mee, wordt het nog beter over tijd? Ik heb ook 500ml Nana Cream gemaakt en hou m'n hart vast na de aangeraden steepperiode van 4 tot 8 week.

@Valve Ik heb je vraag verhuisd naar het DIY e-liquids subforum.

Kun je aangeven wat de aanwijzingen waren (evt. foto van de gebruiksaanwijzing op de fles hier plaatsen) en wat je vervolgens van wat precies en in welke hoeveelheden hebt toegevoegd?

Vreemd dat dat er op staat, want op de sites die ze verkopen vind ik toch echt "rijptijd twee weken". 

Met wat geluk ga je dan de aarbei, kiwi, warermeloen en marshmellow echt wel proeven. Maar zoet heeft natuurlijk wel HEEL sterk de overhand.

Toch nog maar een paar dagen afwachten dan denk ik. In elk geval het proberen waard. 

https://www.dampfalarm.de/Aromen/Flavour-Boss/5200/Flavour-Boss-Aroma-Sugar-Lips

Edited by L33ntje

@tsiis @l33ntje bedankt voor jullie reacties. Ik zal vanavond even een foto van de fles maken. Ik moet zeggen dat de smaak vandaag al iets beter was, ik heb dus nog goede hoop!

On 3-9-2017 at 21:55, tsiis said:

@Valve Ik heb je vraag verhuisd naar het DIY e-liquids subforum.

Kun je aangeven wat de aanwijzingen waren (evt. foto van de gebruiksaanwijzing op de fles hier plaatsen) en wat je vervolgens van wat precies en in welke hoeveelheden hebt toegevoegd?

Onderste screenshot is hoe ik het gemixt heb.

WhatsApp Image 2017-09-05 at 22.48.21.jpeg

2 hours ago, xaikko said:

waar heb je deze gekocht?

gewoon bij flavour-boss.co.uk zelf!

Schermafbeelding 2017-08-30 om 17.48.53.png

Edited by Valve

Hoeveel mg/ml nicotine zit er in je nicotinebase en welk gehalte moet het uiteindelijk worden?

(Flavourboss gaat uit van een hoger nicotinebase dan hier (NL/BE) gebruikelijk/makkelijk verkrijgbaar is)

Zie ik nou goed dat ze op die fles uitgaan van een nicbase  van 7,2 % oftewel 72 mg/ml ? Daar kunnen weer hier niet makkelijk aankomen nee.

Ik denk dat @Valve base gebruikt van 48mg en 3mg als eindresultaat wilt. Dat klopt als ik daarmee reken namelijk precies met de gebruikte hoeveelheden. En 30PG/70VG komt ook in de buurt, 30.21/69.79. Close enough zou ik zo zeggen. Kweenie, maar voor mij ziet alles er prima uit. Waarschijnlijk dan inderdaad een langere steeptijd nodig?

Sugarlips (voorheen Kanzi) is al geruime tijd mijn ADV. Toevallig heb ik 10 dagen geleden een litertje gemixt. Daar waar eerdere batches na enkele dagen al volledig op smaak waren, duurt het deze keer aanzienlijk langer. Het frisse van de kiwi komt bij mij nu pas door. Nicbase en PG/VG zijn dezelfde als ik altijd al gebruik. Zou het recept misschien zijn aangepast? Het is ook mij opgevallen dat er nu een steeptijd van 2 weken op hun eigen website staat, waar het voorheen toch shake&vape was.

4e3cadb25ef41ea2ce37cc62dca05038.jpg

6 hours ago, Matung said:

Ik denk dat @Valve base gebruikt van 48mg en 3mg als eindresultaat wilt. Dat klopt als ik daarmee reken namelijk precies met de gebruikte hoeveelheden. En 30PG/70VG komt ook in de buurt, 30.21/69.79. Close enough zou ik zo zeggen. Kweenie, maar voor mij ziet alles er prima uit. Waarschijnlijk dan inderdaad een langere steeptijd nodig?

Jij heb gelijk!

8 hours ago, tsiis said:

Hoeveel mg/ml nicotine zit er in je nicotinebase en welk gehalte moet het uiteindelijk worden?

(Flavourboss gaat uit van een hoger nicotinebase dan hier (NL/BE) gebruikelijk/makkelijk verkrijgbaar is)

7 hours ago, L33ntje said:

Zie ik nou goed dat ze op die fles uitgaan van een nicbase  van 7,2 % oftewel 72 mg/ml ? Daar kunnen weer hier niet makkelijk aankomen nee.

het is 3mg geworden, nicbase was idd 48mg. 

6 hours ago, prairydog said:

Sugarlips (voorheen Kanzi) is al geruime tijd mijn ADV. Toevallig heb ik 10 dagen geleden een litertje gemixt. Daar waar eerdere batches na enkele dagen al volledig op smaak waren, duurt het deze keer aanzienlijk langer. Het frisse van de kiwi komt bij mij nu pas door. Nicbase en PG/VG zijn dezelfde als ik altijd al gebruik. Zou het recept misschien zijn aangepast? Het is ook mij opgevallen dat er nu een steeptijd van 2 weken op hun eigen website staat, waar het voorheen toch shake&vape was.

4e3cadb25ef41ea2ce37cc62dca05038.jpg

Dit klinkt waarschijnlijk, ik ben toch stug door aan het dampen en het wordt met de dag beter.