Jump to content

e-liquid kopen bij bijv GB


Professor X

Recommended Posts

5 hours ago, timmermc said:

Wat is de bedoeling eigenlijk van dit dokument? Meer dan wat bangmakerij zie ik hier niet verschijnen...

Iedereen weet nu zo langzamerhand dat er een risico bestaat bij internetaankopen waarbij je de goederen en je geld kan kwijtraken. Of in het beste geval flink moet bij betalen.

 

Helemaal geen bangmakerij, het zijn gewoon de feiten, die vaak bij de starters nog niet bekend zijn.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Marianna said:

 

Helemaal geen bangmakerij, het zijn gewoon de feiten, die vaak bij de starters nog niet bekend zijn.

Wat bedoel je met starters? Beginnende dampers?

Het gaat helemaal niet alleen over rookartikelen en aanverwanten bij dit genoemde artikel. Het gaat hier over 'Kopen bij een buitenlandse webshop' en na het lezen van dit document kan je enkel besluiten dat er een hoop bangmakerij achter zit en heel verfijnd ontraden wordt om in buitenlandse webshops te kopen vanwege alle onderliggende problemen die kunnen opstaan op gebied van verzending, financiën, ontvangst, verlies...

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, timmermc said:

Wat bedoel je met starters? Beginnende dampers?

Het gaat helemaal niet alleen over rookartikelen en aanverwanten bij dit genoemde artikel. Het gaat hier over 'Kopen bij een buitenlandse webshop' en na het lezen van dit document kan je enkel besluiten dat er een hoop bangmakerij achter zit en heel verfijnd ontraden wordt om in buitenlandse webshops te kopen vanwege alle onderliggende problemen die kunnen opstaan op gebied van verzending, financiën, ontvangst, verlies...

Ik heb niet alles terug gelezen over wat hiervoor gezegd is. Maar wat @Marianna wil zeggen denk ik is, dat liquid bepaalde gevaarlijke stoffen kunnen hebben. Als ik mijn aroma's bestel let ik daar bewust op. Als er iemand is die er veel vanaf weet is hey @Marianna wel. Dus ik denk dat ze daar op doelt. Dat is ook tevens de bedoeling dat ik dit topic heb geopend. Puur om te kijken of er ook "gevaarlijke" liquid tussen zit. Je kunt vaak bij het bestellen niet de ingrediënten zien (staat bij bij gb of ft niet op). 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, timmermc said:

 Het gaat hier over 'Kopen bij een buitenlandse webshop' en na het lezen van dit document kan je enkel besluiten dat er een hoop bangmakerij achter zit en heel verfijnd ontraden wordt om in buitenlandse webshops te kopen vanwege alle onderliggende problemen die kunnen opstaan op gebied van verzending, financiën, ontvangst, verlies...

 

Sommigen zijn kampioen in lezen wat er niet staat.

Zelf koop ik bijna alles uit het verre Oosten.

Maar uit geen enkel land bestel ik liquids die diacetyl, acetoin, acetyl propionyl en/of butyric acid bevatten.

 

Wat betreft 'bangmakerij'.... Lees maar even deze pagina's: 

https://www.dampforum.nu/topic/14622-douanecontroles-meldingen-van-vertragingen-nabetalingen-en-inbeslagnames/?tab=comments#comment-374221

 

 

 

 

Edited by Marianna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...