Jump to content
MarcoReload

Angorabbit cotton is bedrog

Recommended Posts

Eerst zien dan geloven

Edited by Jim

51 minutes ago, Jim said:

hun marketing is ook zo verdacht als iets.

Helaas werkt dat bij veel reviewers. Free shit....niet nadenken...gewoon filmpie van maken. In dit geval ook nog precies hoe ze het willen.

Check the numbers on joetjoep !!

Gelukkig zijn er ook bij wie de lift wel de bovenste verdieping bereikt.

Deze bijvoorbeeld ook.

zie 2m:20s ( ken em verder niet maar hij denk in ieder geval wel na over dingen )

Edited by BurmaShave

Mooch heeft er op ECR ook een draadje over lopen: de meeste informatie op de verpakking is inderdaad blijkbaar onzin.

Desalnietemin zal het net zo goed werken als de andere katoensoorten die speciaal voor dampers op de markt zijn.

Of er enge chemicaliën inzitten weet ik niet. Dat weet ik ook niet over mijn favoriete katoen (Cotton Bacon). Wel ben ik iets minder geneigd om de producent van dit magische product te geloven. 

De liquidtest van DJLsb laat ook zien dat het katoen amper liquid opneemt in tegenstelling tot andere merken.

3 hours ago, Jim said:

De liquidtest van DJLsb laat ook zien dat het katoen amper liquid opneemt in tegenstelling tot andere merken.

Dat heb ik ook gezien ja, maar dat kan je gerust met een korrel zout nemen. Die afstand die de liquid af moet leggen is behoorlijk groot en de liquid komt gewoon tot bovenin. Dus in principe wickt ie goed genoeg. 

Voor zover ik het kan zien, doet het gewoon hetzelfde als iedere andere wick. Volgens DjLsb dampt het ook hetzelfde. 

En die mailwisseling tussen hem en de fabrikant kun je ook heel anders uitleggen, dan dat hij doet. Volgens wat ik erin las, wilden ze gewoon in het filmpje eerst zien, of hij die brandtesten deed zoals hun voorschreven. Ze wilden niet de review afkeuren op slechte comments ofzo, dat lees ik er niet in. 

Maar goed, toch een rare gang van zaken. Als je iets wilt verkopen, zorg dan eerst dat je iemand op je sales-afdeling hebt zitten, die voldoende engels kan lezen en schrijven en liefst ook spreken.

Maar heeft de vape community echt nood aan nog veel meer opties op gebied van katoen?

Ik spreek voor mezelf natuurlijk, maar ik zat niet te wachten op een nieuw merk van katoen dat een "magisch" proces doorlopen heeft.

Ik denk dat het niet veel beter meer kan worden dan de bekende soorten die er nu zijn (Cotton Bacon, Kendo, Muji, Native wicks, enz...)

Edited by Jim

Idd, wat Jim zegt: we hebben al zat soorten katoen die prima hun werk doen. Als je een katoen maakt dat niet kan branden dan moet dat bewerkt zijn met chemicaliën, iets wat ik dus never uit China zou bestellen en uit Europa ook alleen maar met duidelijke testen over de veiligheid.

Ik denk niet dat we hier echt kunnen spreken van "slechte reclame is ook reclame" want alle berichtgeving is zéér negatief en die post van Mooch bijvoorbeeld ben ik inmiddels zeker op 6 plekken tegengekomen. Daarbij is er laten zien dat het slechter wickt dan ander katoen, dus wie half een brein heeft koopt dit echt niet...