Jump to content

Eliquids bestellen


Guest Bbbb444

Recommended Posts

Guest Bbbb444

Ik ben op zoek naar sites die, natuurlijk zo goedkoop mogelijk, eliquids verkopen van verschillende merken, niet in 10ml flesjes. Ben op zoek naar 0mg liquids, want heb zelf nog een hoop nicotine liggen, en ben het foefelen met de aroma's even beu. Liefst sites binnen Europa. Verzendkosten vind ik niet erg, zolang het maar niet buitensporig is. Vind het ook niet erg om even te wachten op mijn bestelling, maar liefst geen 2-3 weken.

Ook natuurlijk graag 'veilige' liquids, geen chemische rommel.

Link to comment
Share on other sites

Ten eerste zijn bijna alle liquids 'chemisch' oftewel synthetisch. Als het goed is worden er maar weinig aroma's van de daadwerkelijke vruchten bijvoorbeeld gemaakt. 

 

Voor flesjes groter dan 10 ml zou je in principe buiten europa moeten kijken, want met de tpd hier, zijn al veel landen overgestapt op max 10 ml. Ik weet dat e-wolk nog wel grotere flesjes heeft, maar dat is voornamelijk van premium-merken dus deze zijn nogal prijzig.

 

Ik geef je de meeste kans in UK, waar ze nog wel 30, 60, 100 en 120 ml flessen verkopen.

 

Heb je weleens aan boss-shots of one-shots gedacht? Dan mixt dat bedrijf voor jou alle aroma's en hoef je thuis alleen nog maar base en nic erbij  te kwakken?

Link to comment
Share on other sites

Guest Bbbb444
18 minutes ago, Madman said:

Ten eerste zijn bijna alle liquids 'chemisch' oftewel synthetisch. Als het goed is worden er maar weinig aroma's van de daadwerkelijke vruchten bijvoorbeeld gemaakt. 

Weet ik, bedoelde geen liquid die 'gevaarlijk' kan zijn, snap je?

 

Wat bedoel je met aroma's mixen? Dat ze gewoon al 10% in een potje doen?

Link to comment
Share on other sites

Ja. Sommige bedrijven leveren je dan gewoon een 100/500/1000 ML fles , met daar onderin een laagje aroma. Moet je zelf nog base en nic bij doen en schudden.

Precies afgemeten hoeveel aroma erin moet. Hoef je zelf niet te rekenen en pielen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...