Jump to content

Welkom bij versie 4.7.x


Recommended Posts

Nou nou .... sorry voor het onderbreken van de zondag ochtend. Het heeft me even bezig gehouden, maar de middelgrote update van 4.1.x naar 4.2.x zit erop. Zoals jullie zien wat nieuwe features & looks. Hopelijk geen problemen ......

  • Like 4
  • Thanks 12
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, MrSmiley said:

Bij het donkere style sheet zie ik nu in de koppen van de forums niet meer de tekst ervan.. grijs op grijs ;)

We laten style-goeroe @wahanassatta nog wel even de templates na lopen :duim

 

 

Overigens zit er een functie in, waar ik denk dat sommige doorgewinterde dampforummers wel gelukkig van zullen worden .....

20170813_104528-Forums - Dampforum.nu.png

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Ik kan niet meer inloggen met Tapatalk. Nog wel op andere fora. Dat geeft mij het idee dat dat met de update te maken heeft.

 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, LNY said:

Ik kan niet meer inloggen met Tapatalk. Nog wel op andere fora. Dat geeft mij het idee dat dat met de update te maken heeft.

 

Ik heb net de tapatalk plugin ook geupdate. Misschien hadden we net wat overlap. Zou nu weer moeten werken

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Jayjay said:

Ik moet zeggen dat de nieuwe layout van dit forum wel heel erg vet is geworden! Dikke duim? voor de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt. Alleen één aandachtspuntje. Waarom hebben jullie nou van @BusdriverTheo een bushokje gemaakt??

Inderdaad blijkt je avatar wel gesneuveld te zijn @BusdriverTheo :f45

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb net de tapatalk plugin ook geupdate. Misschien hadden we net wat overlap. Zou nu weer moeten werken


Klopt.
Weer helemaal in orde. Super
Link to comment
Share on other sites

Ik loop zojuist tegen een probleempje aan dat vermoedelijk met de update te maken heeft. 

 

Ik wil een PB naar iemand sturen, maar dat lukt niet, want het message veld is leeg / niet bestaand. Er staat wel "message" en dat dat veld verplicht is, maar meteen daaronder staat het kader om attachments te uploaden. Het lukt me niet ergens (anders dan in de titel) een bericht te schrijven.....

 

(Mocht dat relevant zijn, ik gebruik de groene skin / Menthol). 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, L33ntje said:

Ik loop zojuist tegen een probleempje aan dat vermoedelijk met de update te maken heeft. 

 

Ik wil een PB naar iemand sturen, maar dat lukt niet, want het message veld is leeg / niet bestaand. Er staat wel "message" en dat dat veld verplicht is, maar meteen daaronder staat het kader om attachments te uploaden. Het lukt me niet ergens (anders dan in de titel) een bericht te schrijven.....

 

(Mocht dat relevant zijn, ik gebruik de groene skin / Menthol). 

Dat is denk ik nog een lokaal cache hikje. Hier lukt het wel

3 minutes ago, BusdriverTheo said:

iedereen die geen avatar heeft, krijgt nu de beginletter van zijn forumnaam zie ik.

Klopt

Link to comment
Share on other sites

De nieuwe lay-out is even wennen maar gelukkig zit het meeste nog op dezelfde plaats. Verder ziet het er allemaal wat "moderner" uit.

Voor mensen die van icoontjes houden is dit de hemel.

Ik heb alleen nu een probleem wat ik overigens ook op een aantal andere websites heb.

 

Het lettertype is blijkbaar veranderd zodat het soms bijna onleesbaar wordt. De letters zien er smal uit.

 

Iemand enig idee wat daaraan te doen?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, balling said:

De nieuwe lay-out is even wennen maar gelukkig zit het meeste nog op dezelfde plaats. Verder ziet het er allemaal wat "moderner" uit.

Voor mensen die van icoontjes houden is dit de hemel.

Ik heb alleen nu een probleem wat ik overigens ook op een aantal andere websites heb.

 

Het lettertype is blijkbaar veranderd zodat het soms bijna onleesbaar wordt. De letters zien er smal uit.

 

Iemand enig idee wat daaraan te doen?

gebruik je IE dan wellicht het zoomniveau wijzigen

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MrSmiley said:

Bij het donkere style sheet zie ik nu in de koppen van de forums niet meer de tekst ervan.. grijs op grijs ;)

Bij forumthema Mint krijg je ook groen op groen op de activity stream (de 'likes')

 

Voor de rest even wennen aan het nieuwe uiterlijk.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hm, ik krijg een notification dat Jayjay op een post van mij heeft gereageerd, maar ik zie geen nieuwe post in die thread? :weetnie

 

https://www.dampforum.nu/topic/3399-wat-hebben-wij-vandaag-gekocht/?page=787&tab=comments#comment-887491

 

edit: oh wacht, hij heeft 'm geliked. Da's ook een vorm van reageren natuurlijk. Voor de update stond er 'liked' in de notificatie, niet 'reacted'.

Edited by Matung
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...