Jump to content

Lost Vape Paranormal DNA75C review


Jim

Recommended Posts

Ik ben een Lost Vape fanboy, dus deze Paranormal kon niet ontbreken in mijn collectie.

Waarom Lost Vape me zo aanspreekt is strikt persoonlijk, ikzelf ben geen fan van de andere mods zoals Smok/Wismec/Joyetech enz...

Niet dat ik die producten minderwaardig vind ofzo maar ik val meestal voor de looks en kwaliteit van Lost Vape.

Je kan dit toestel natuurlijk ook in China aankopen voor rond de 120€.

Ikzelf koop deze producten altijd lokaal, neem geen risico met producten van deze prijsklasse.

Hier lokaal kost het toestel 144€

 

Wat krijg je:

- Paranomal mod uiteraard

- USB laad/update kabel

- Carbon fiber en houten panelen

- zuignap

- User manual

- Garantie kaartje

Nc3NG2x.jpg

 

Verpakking is mooi zoals steeds bij Lost Vape, bij deze krijg je een lederen doosje.

ZhFSB0B.jpg

Niet dat het uitmaakt natuurlijk, dat doosje steekt toch maar in de kast.

 

Dit is de eerste mod die ik bezit in een gun metal kleur, normaal koop ik altijd traditionele kleuren zoals zilver of zwart.

Maar voor de verandering deze uitvoering dus, en het bevalt me wel.

cm2SYwO.jpg

De houten panelen zijn ook echt hout, dus geen fake hout look.

Het kleine stukje onder de 510 connectie is wel een hout look stukje, net zoals je vroeger in vele wagens zag.

iOdQNZh.jpg

Het leder is mooi, en achter het leder zit een beetje vulling zodat het leder heel zacht aanvoelt.

 

De 510 connectie bij Lost Vape is zoals steeds zeer goede kwaliteit, je moet je geen zorgen maken bij deze 510.

Y60DK4Y.jpg

 

Het board paneel is strak en heeft een geborstelde finish.

FBSHDGi.jpg

 

Het batterijklepje is anders zoals op bv. de Therion, nu stop je de batterijen er langs onder in.

Klepje zit goed vast, geen beweging in dat klepje en zal niet zomaar spontaan openen.

s078LQK.jpg

De batterijen gaan allebei met de + pool in de mod.

mXeWnZv.jpg

 

Je krijgt bij de mod ook een extra set carbon fiber panelen, ook echt carbon een geen fake sticker gedoe.

uyirv2X.jpg

Je krijgt ook een zuignap om de panelen te verwijderen, zonder die zuignap is het een heel gedoe om ze los te krijgen.

Zit vast met goede magneten.

KDaBuK2.jpg

NxmOiIR.jpg

Carbon fiber paneel geplaatst:

MLDeMDK.jpg

Persoonlijk ben ik geen liefhebber van het carbon bij deze gun metal en bruin leder uitvoering.

Bij de zilver versie van deze mod met zwart leder past het carbon veel beter.

 

De chip is een DNA75C, ik had ook kunnen wachten op de 200 C of 250 C maar voor mij persoonlijk is 75W meer dan voldoende.

 

Dan het board, ik heb geen pics genomen van de standaard layout van het board.

Ben thuisgekomen met de mod en heb onmiddelijk in Escribe alles naar mijn wensen aangepast.

De standaard layout is met zwarte achtergrond en veel verschillende kleuren van tekst, ontworpen door de bekende reviewer Djlsb vapes.

Het grote voordeel bij dit nieuwe DNA C board is dat je alles op gebied van layout/kleuren/achtergrond enz. kan aanpassen naar wens.

Dit heb ik dus gedaan, heb er een wallpaper gebruikt met hout motief dat leuk past bij de houten panelen op de zijkant van de mod.

Heb enkele Lost Vape logo's gebruikt en niet al te veel verschillende kleuren voor de tekst..

Je kan de grote van het lettertype aanpassen, lijntjes plaatsen tussen de tekst en kortom zeer veel aanpassingen doen.

Ben zelf enkele uren bezig geweest om deze layout te maken.

Je kan ook bestaande thema's downloaden op het Evolv forum, maar vind het leuker om een persoonlijke toets te geven aan mijn spullen.

 

Sorry maar de board pics zijn niet van geweldige kwaliteit, mijn Iphone heeft het hier wat lastig mee.

Het lockscreen:

Logo, datum en tijd, batterijduur en zoals steeds plaats ik altijd mijn naam op het scherm.

SEMAMu1.jpg

 

Het werk scherm:

Bij mij altijd zeer basic info, ik hoef geen volt of amperage aanduiding op mijn scherm.

Ik gebruik die dingen niet, kan me niks schelen.

OCOOCRI.jpg

 

Enkel random pics van het info en settings menu:

Voor deze schermen heb ik gekozen voor een wallpaper met carbon fiber motief.

2INrF7J.jpg

RXGZGCT.jpg

b6DnRNB.jpg

c8tAV1b.jpg

 

Het gewicht van de mod inclusief 2 batterijen:

KCgCv3B.jpg

 

Even een snel vergelijk in formaat met de bekende Lost Vape Therion.

Er is amper een verschil in formaat tussen beide mods:

wAeKQCd.jpg

YtoVctw.jpg

 

Een handcheck:

A5qiC1K.jpg?1

 

 

 

 

  • Like 18
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Jim said:

 

Het kleine stukje onder de 510 connectie is wel een hout look stukje, net zoals je vroeger in vele wagens zag.

 

iOdQNZh.jpg

 

 

Dat stukje plastic onder de 510 bederft voor mij de looks van de mod.

Had liever gezien dat ze dat ook een gun metal look hadden gegeven...

Maar goed, dat doet natuurlijk niets af aan je mooie review!  :e33

 

 

 

patat2.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eerlijk gezegd, ik vind heel veel dingen die hier voorbijkomen echt PRACHTIG. Zou de ketjing er ook wel voor over hebben ook nog. Maar goed, ik ben nog zo vaak aan het wisselen van zuignap als een breezersletje van vriendjes verwisselt, dus ik wacht even totdat ik weet wat ik echt wil.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Nijmegensmoke said:

Eerlijk gezegd, ik vind heel veel dingen die hier voorbijkomen echt PRACHTIG. Zou de ketjing er ook wel voor over hebben ook nog. Maar goed, ik ben nog zo vaak aan het wisselen van zuignap als een breezersletje van vriendjes verwisselt, dus ik wacht even totdat ik weet wat ik echt wil.

Ik weet helaas allang wat ik echt wil ; ALLES ! 
Helaas is dat financieel niet echt haalbaar, dus ik hou het maar bij van alles in mijn virtuele winkelwagentjes proppen, er regelmatig even kwijlend naar kijken, en dan toch maar weer er uit. Werkt ook. Net als youtuefilmpjes kijken. Na tig filmpjes denk je "wéér dat ouwe ding" en dan is de lol er af. Net als het verlangen. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Just now, L33ntje said:

Ik weet helaas allang wat ik echt wil ; ALLES ! 
Helaas is dat financieel niet echt haalbaar, dus ik hou het maar bij van alles in mijn virtuele winkelwagentjes proppen, er regelmatig even kwijlend naar kijken, en dan toch maar weer er uit. Werkt ook. Net als youtuefilmpjes kijken. Na tig filmpjes denk je "wéér dat ouwe ding" en dan is de lol er af. Net als het verlangen. 

en jij breidt toch een beschermhoesje om de mod, dan zie je van dat hele ding ook geen moer meer. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@L33ntje  Ik had een beetje, net als jij, direct vanaf het begin me wat meer moeten verdiepen in de technische aspecten. Nu weet ik er nóg bijna geen bal van.  Maar ik vape nog steeds dus... gaat lekkerlekkerlekker en goedgoedgoed. Ik heb echt nog geen sjoege wat er nou beter bij me past. Ik vind de Penguin super (heb er al een stel gekocht, niet alleen voor mezelf, ik heb er zelf 2 gehouden <- met oogjes dank Leen.), aio en justfog heb ik ook weggegeven en ik heb die mod met nogiets erop nu. Bouw ook eigen coil maar vraag me niet waarom de rand van de klepel de hoed van de klok raakt. Uberhaupt waarom die hoed op de klok zit is me al een vraag  ;) 

 

Over oogjes gesproken, ik heb er nog 2 nodig voor mama d'r penguin, waar haal je dat leen (voor zondag). 

Link to comment
Share on other sites

als aanvulling op Jim zijn zeer mooie en goede review een filmpje van vaping with vic - gemaakt op vrijdag 11 aug.

voor al diegene die deze mooie Paralell Dual Battery DNA 75C mod willen kopen...

 

 

Edited by Camikease
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ik ben ook aan het overwegen om deze te kopen, bij fasttech is deze nu afgerond met code MAP 95€. 
Dat scheelt 50 euro is nogal wat, het 4 weken wachten doet me niks alleen mocht het bij de douane aangehouden worden, scheelt het nog maar 3 tientjes.
En natuurlijk dan de eventuele garantie. En de doos waar die mee komt ben ik bang dat ze even op hun bol gaan krassen..
Helaas kan ik hem nog niet vinden in de Nederlandse shops.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...