Jump to content

Lost Vape Paranormal DNA75C review

Recommended Posts

13 minutes ago, Jim said:

Het kleine stukje onder de 510 connectie is wel een hout look stukje, net zoals je vroeger in vele wagens zag.

iOdQNZh.jpg

Dat stukje plastic onder de 510 bederft voor mij de looks van de mod.

Had liever gezien dat ze dat ook een gun metal look hadden gegeven...

Maar goed, dat doet natuurlijk niets af aan je mooie review!  :e33

patat2.gif

• Like 1

Eerlijk gezegd, ik vind heel veel dingen die hier voorbijkomen echt PRACHTIG. Zou de ketjing er ook wel voor over hebben ook nog. Maar goed, ik ben nog zo vaak aan het wisselen van zuignap als een breezersletje van vriendjes verwisselt, dus ik wacht even totdat ik weet wat ik echt wil.

• Like 4
14 minutes ago, Nijmegensmoke said:

Eerlijk gezegd, ik vind heel veel dingen die hier voorbijkomen echt PRACHTIG. Zou de ketjing er ook wel voor over hebben ook nog. Maar goed, ik ben nog zo vaak aan het wisselen van zuignap als een breezersletje van vriendjes verwisselt, dus ik wacht even totdat ik weet wat ik echt wil.

Ik weet helaas allang wat ik echt wil ; ALLES ! 
Helaas is dat financieel niet echt haalbaar, dus ik hou het maar bij van alles in mijn virtuele winkelwagentjes proppen, er regelmatig even kwijlend naar kijken, en dan toch maar weer er uit. Werkt ook. Net als youtuefilmpjes kijken. Na tig filmpjes denk je "wéér dat ouwe ding" en dan is de lol er af. Net als het verlangen. 

• Like 3
Just now, L33ntje said:

Ik weet helaas allang wat ik echt wil ; ALLES ! 
Helaas is dat financieel niet echt haalbaar, dus ik hou het maar bij van alles in mijn virtuele winkelwagentjes proppen, er regelmatig even kwijlend naar kijken, en dan toch maar weer er uit. Werkt ook. Net als youtuefilmpjes kijken. Na tig filmpjes denk je "wéér dat ouwe ding" en dan is de lol er af. Net als het verlangen. 

en jij breidt toch een beschermhoesje om de mod, dan zie je van dat hele ding ook geen moer meer. 

• Like 1

@L33ntje  Ik had een beetje, net als jij, direct vanaf het begin me wat meer moeten verdiepen in de technische aspecten. Nu weet ik er nóg bijna geen bal van.  Maar ik vape nog steeds dus... gaat lekkerlekkerlekker en goedgoedgoed. Ik heb echt nog geen sjoege wat er nou beter bij me past. Ik vind de Penguin super (heb er al een stel gekocht, niet alleen voor mezelf, ik heb er zelf 2 gehouden <- met oogjes dank Leen.), aio en justfog heb ik ook weggegeven en ik heb die mod met nogiets erop nu. Bouw ook eigen coil maar vraag me niet waarom de rand van de klepel de hoed van de klok raakt. Uberhaupt waarom die hoed op de klok zit is me al een vraag  ;) 

Over oogjes gesproken, ik heb er nog 2 nodig voor mama d'r penguin, waar haal je dat leen (voor zondag). 

als aanvulling op Jim zijn zeer mooie en goede review een filmpje van vaping with vic - gemaakt op vrijdag 11 aug.

voor al diegene die deze mooie Paralell Dual Battery DNA 75C mod willen kopen...

Edited by Camikease
  • Like 1
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ik ben ook aan het overwegen om deze te kopen, bij fasttech is deze nu afgerond met code MAP 95€. 
Dat scheelt 50 euro is nogal wat, het 4 weken wachten doet me niks alleen mocht het bij de douane aangehouden worden, scheelt het nog maar 3 tientjes.
En natuurlijk dan de eventuele garantie. En de doos waar die mee komt ben ik bang dat ze even op hun bol gaan krassen..
Helaas kan ik hem nog niet vinden in de Nederlandse shops.

• Like 1
  • 1 month later...