Jump to content

Nieuwe hardware op komst


Professor X

Recommended Posts

23 minutes ago, Oomkobus said:

leuk als gimmick maar helaas kan ik nog steeds geen O's maken dus niks voor mij

Dat is niet zo heel erg moeilijk om te leren hoor. Misschien als ik het de volgende Haagse meeting red om te komen. ;) 

 

32 minutes ago, /Marc/ said:

Ben niet zeker of hij al voorbij gekomen is

Wat een lelijk scherm en echt aars lelijke pauper themes. :protest

 

Edited by Dampkring
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dat is niet zo heel erg moeilijk om te leren hoor. Misschien als ik het de volgende Haagse meeting red om te komen. ;) 
Oh man dat zou tof zijn, tot nu toe zijn het tumbleweeds (is daar een Nederlands woord voor?) wat er uit m'n strot komt.
En dan heel soms zo'n intens moment van geluk als het wel lukt maar dan is er nooit iemand bij smh

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Oomkobus said:

Oh man dat zou tof zijn, tot nu toe zijn het tumbleweeds (is daar een Nederlands woord voor?) wat er uit m'n strot komt.
En dan heel soms zo'n intens moment van geluk als het wel lukt maar dan is er nooit iemand bij smh

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️
 

Volgens mij heet dat een steppenroller. Heb het wel eens opgezocht. :hihi 

Maar dat klinkt wel herkenbaar ja. Een maatje heeft het me geleerd toen ik 16 was ofzo, alhoewel het best lang duurde voordat ik het echt kon. 
Dat is overigens de enige vapetrick die ik echt kan. :P 
Met roken was het sowieso niet te doen om er teveel mee te oefenen, maar met de waterpijp ging het altijd wel prima. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

MTHRFCKR! Ik zit op dit moment te voopen en check die shit! Blowin straight O's dawg!

Hahah maar was het altijd maar zo makkelijk de tering dit was wel na een lange zit hoorcc7264e4e05368d26cd3d70f4b047d81.jpg

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

  • Like 4
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Oomkobus said:

MTHRFCKR! Ik zit op dit moment te voopen en check die shit! Blowin straight O's dawg!

Hahah maar was het altijd maar zo makkelijk de tering dit was wel na een lange zit hoor

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️
 

 

Kanonne he, wa heddegij gegeten man ???

 

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Bij 3Fvape: voorverkoop  link  ook nog met andere paneeltjes :duim

Authentieke Vandy Vape Pulse BF 80W TC VW Squonk Box Mod w / 30ml Refill Bottle - Blauw / groene hars, 5 ~ 80W, 8ml, 1 x 18650/20700

 

authentic-vandy-vape-pulse-bf-80w-tc-vw-squonk-box-mod-purple-orange-turquoise-resin-580w-8ml-1-x-18650-20700.jpg

authentic-vandy-vape-pulse-bf-80w-tc-vw-squonk-box-mod-w-30ml-refill-bottle-blue-green-resin-580w-8ml-1-x-18650-20700.jpg

 

authentic-vandy-vape-pulse-bf-80w-tc-vw-squonk-box-mod-w-30ml-refill-bottle-blue-green-resin-580w-8ml-1-x-18650-20700.jpg

 

authentic-vandy-vape-pulse-bf-80w-tc-vw-squonk-box-mod-w-30ml-refill-bottle-blue-green-resin-580w-8ml-1-x-18650-20700.jpg

Edited by K&H
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Zou net posten want ik hou het al een paar dagen in de gaten. Jammer dat ze de prijs omhoog hebben gedaan van 45 naar 53 dollar @K&H.

Ps. Als je met refill botle doet is hij zelfs 57 dollar. Zeer belachelijk want vapor trail weet even zijn naam niet meer die zei dat de refill botle er standaard bij zit. Niet dus.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Jayjay said:

Zou net posten want ik hou het al een paar dagen in de gaten. Jammer dat ze de prijs omhoog hebben gedaan van 45 naar 53 dollar @K&H.

Ehrm, waar zie je dat dan? Ik zie gewoon $75 staan, inclusief refill. 

Laat maar, ik ben scheel. "Please login to see the lower price."
 

Edited by Dampkring
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tony heeft al aangekondigd dat er nadien andere covers enz aankomen, dus ik laat versie één mooi voorbij gaan en wacht op de volgende met hopelijk mooiere covers.

Mijn ervaring met die (fake)resin covers of andere mods met resin onderdelen is tot nu toe niet geweldig.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Jim said:

Tony heeft al aangekondigd dat er nadien andere covers enz aankomen, dus ik laat versie één mooi voorbij gaan en wacht op de volgende met hopelijk mooiere covers.

Mijn ervaring met die (fake)resin covers of andere mods met resin onderdelen is tot nu toe niet geweldig.

Dan doe je toch de carbon en later de deurtjes. Die deurtjes gaan echt wel los de verkoop in daar hoef je niet over in te zitten.

Link to comment
Share on other sites

Ik ken mezelf ondertussen, net zoals bij de inbox als de pulse mech koop ik dan bijna alle beschikbare kleurtjes en uiteindelijk gebruik ik er maar één kleur van.

Ik heb geduld, het is niet dat de nood zo hoog is want heb nog squonkers genoeg.

Eind deze maand is er de vape expo in Lille waar ik naartoe ga, heb zo een vermoeden dat ik mijn centjes best spaar omdat er veel fabrikanten staan in die modders gallery waar ik wel iets van wil hebben :bloos

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Jim said:

Ik ken mezelf ondertussen, net zoals bij de inbox als de pulse mech koop ik dan bijna alle beschikbare kleurtjes en uiteindelijk gebruik ik er maar één kleur van.

Ik heb geduld, het is niet dat de nood zo hoog is want heb nog squonkers genoeg.

Eind deze maand is er de vape expo in Lille waar ik naartoe ga, heb zo een vermoeden dat ik mijn centjes best spaar omdat er veel fabrikanten staan in die modders gallery waar ik wel iets van wil hebben :bloos

Ik maak me wel druk om die 20700 batterij. Tony gaf laatst al aan op Instagram dat er veel issues zijn omtrent deze batterijen. Ze zouden niet allemaal passen (niet alle merken), aldus tony. Dit vind ik een vreemde uitspraak. Want 20700 hebben net als 18650 zelfde maten, of zie ik iets over het hoofd?

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Jayjay said:

Ik maak me wel druk om die 20700 batterij. Tony gaf laatst al aan op Instagram dat er veel issues zijn omtrent deze batterijen. Ze zouden niet allemaal passen (niet alle merken), aldus tony. Dit vind ik een vreemde uitspraak. Want 20700 hebben net als 18650 zelfde maten, of zie ik iets over het hoofd?

 

Ik gebruik al vanaf het begin de 18650 (met de adapter).

Die  paar extra mah van de 20700 doen het niet voor mij.

Ze zijn ietsje groter 20 mm dik en 70 mm lang t.o.v. de 18650 die 18 mm dik en 65 mm lang zijn.

 

Als er nou 21700 in zouden gaan, dan wordt het wat interessanter om die aan te schaffen.

 

Edited by Foggy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sommige zijn een millimeter korter of hebben een dikkere wrap.

Zo heb ik een Sanyo B en die is iets langer dan de Ijoy's, maar voor ee meeste mods is dit geen probleem.

Ampking en Ijoy 20700 zijn dezelfde.

De eerst komende maanden moet je het toch doen met een Ijoy of Ampking, de Sanyo A zijn nergens te krijgen en de Samsung moet nog uitkomen.

Zal pas dik na de zomer zijn gok ik dat de echt goede 20700 op de markt komen.

Al zit het nog steeds in mijn hoofd om een bepaald type Dewalt batterijpack te kopen omdat daar 10 tot 12 Sanyo A batterijen inzitten.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...