Jump to content

Nieuwe hardware op komst


Professor X

Recommended Posts

Ba de Brunhildes (dual coil DL en mtl rta's) komt de German 103 binnenkort met een nieuwe tank met fabriekscoils, de Kriemhild. Ik vind eigenlijk dat ze die naam hadden moeten gebruiken voor de mtl versie, en deze (toch meer een jongetje) Gunnar hadden moeten noemen, maar goed, ik ben niet een van de 103. ?

 

Vic is er behoorlijk lyrisch over. En hoewel fabriekscoils niks voor mij zijn, schijnt er binnenkort ook een rba voor te komen, waarmee het rijtje (single coil DL, dual coil DL, mtl) Eigenlijk compleet is. De problemen met verkrijgbaarheid van de tank en de Coils we Vic het over heeft zullen we in Duitsland natuurlijk niet krijgen. Ik neem ze zeker op in het assortiment (als ik de baas zo ver kan krijgen). Heel benieuwd.

 

 

Link to comment
Share on other sites

@L33ntje Of Sigurd... ? Dat was ook een goede naam geweest haha. Die Kriemhild ziet er wel leuk uit!

 

Ik ben helemaal verliefd op de Brunhilde MTL. Ik zit eraan te denken om de DL-versie ook te kopen. 

 

 

 

 

Edited by Elly
Link to comment
Share on other sites

@Elly - ja zat ik tussen twee twijfelen, maar uiteindelijk gaat Sigurd natuurlijk dood en trouwt ze met Gunnar.....

 

De DL-versie is wel een héle stevige dame hoor. Mijn formaat zeg maar ;-). Ik heb hem wel een paar maanden gebruikt, maar ben nu toch weer bij single coil. Ik hoop dat de rta voor de Kriemhild een goede enigszins restricted DL geeft. Alleen door de bouw zal het geen topcoiler zijn, en dat vind ik dan weer een tekortkoming. Momenteel bijzonder content met de Vandyvape Mato op dat gebied. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@L33ntje Ik vind de Brunhilde zo mooi. Het maakt me niet uit dat het een stevige dame is. Ze gaat er komen! ?  De Brunhilde MTL is m'n eerste topcoiler en dat bevalt me uitermate goed. Ik zal de Kriemhild niet zo snel aanschaffen, maar de Mato wel. Die had ik ook al even bewonderd. Je kunt deze volgens mij alleen in Duitsland kopen toch? 

Link to comment
Share on other sites

ik denk zal ik....

de artery pal pro bevalt me ook super. 

maar nee, ik doe het niet....denk ik

 

Parameters:
Size: 89x 45x 23mm
Output wattage: 5-60W
E-juice Capacity: 3ml
Charging: Type-C port
Charging time: About 1h
Charging current: max 1.5A
Resistance Range: 0.3ohm-2.0ohm
Resistance: 0.4ohm mesh coil(Base A, 20-28W)
1.4ohm parallel coil(Base B, 7-11W)
Material: Aluminum alloy 6063 & PCTG & PC
Battery: single 18650 battery (not included)

 

8-CAF725-C-E7-CF-4818-ADB3-D447-DC0549-D

 

A19730-B8-DEED-4-A06-AA8-A-D31393-F5-D95

 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

coils voor de 18650 Artery box zijn hetzelfde als voor de Artery Pal II en Pal II Pro..

dus ook de Artery RPA, de Hippovape VSS RPA en de Grimm Pod RPA coil gaan erin passen...

 

De Hippvape VSS welke ikzelf al heb is een zeer kleine Kayfun 3 Style deck met een 510 connector,

de maximale ID is 2 met een 28G - 40G draad. je hebt er wel een (extra) brilletje bij nodig om ze goed te coilen.... althans ik dan toch....

https://www.ecigone.co.uk/hardware-just-in/hippo-vape-vss-rba-kit-v1

 

8960301_02.jpg

 

een Postless deck (zoals de Voopoo RPA Coil) zou voor dit soort kleine type coils ook zeer welkom zijn.....

 

 

De Artery RPA coil is oa te koop bij Heaven Gifts a 10,25 Euro per stuk -  https://www.heavengifts.com/product/Artery-RBA-Coil.html

en heeft net als de bij de Hippovape VSS is kleine ID wellicht is die nog kleiner als de Hippovape... maar ze lijken gelijk aan elkaar te zijn..

echter de kwa prijs is de VSS RPA Coil bijna de helft van de Artery Coil.

Artery-RBA-Coil-for-PAL-IIPal-II-Pro_006

 

en de Grimm RPA heb ik ook al gespot bij diverse china markten... nog ff wachten tot mn dampbuget weer wordt aangevuld...

ao bij FastTech a 4 euro...  - https://www.fasttech.com/product/9721561-authentic-hellvape-grimm-replacement-rba

 

9721561-4.jpg  9721561-7.jpg

 

 

Echter in Nederland nog niet te vinden... dat valt me wel een beetje tegen van de Nederlandse webshops en Brick & Mortar shops...

ze hebben zeer zelden dit soort RPA coils te koop...

 

Edited by Camikease
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...