Jump to content

Nieuwe hardware op komst


Professor X

Recommended Posts

@DeParelVanHetZuiden wat een vet gaaf ding zeg! En goedkoop. Ik moet eerst maar eens 20700 of 21700 bat kopen. Heb deze nog steeds niet gekocht. Weet ook niet echt welke van de twee beter is. Had ooit wel een linkje bewaard van nkon wat @Sub-Ωhm had geadviseerd. Maar na mijn mobiel was gecrasht was ik de link kwijt. 

Link to comment
Share on other sites

Helemaal mee eens @Zen Master Jay! Deze heeft mijn interesse ook gewekt.
Dat je hem als squonk en niet squonk kan gebruiken is ook handig. Al vraag ik me wel af hoe vaak je hem ombouwt..maar goed het is eens iets anders.

 

Wat de batterij betreft zou ik denken aan een 21700, Samsung 30T of 40T. Gebruik zelf de 40T’s. Ook wel benieuwd naar het andere advies.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

voor de liefhebbers van Mesh coils... ze hebben nu ook aan jullie gedacht...

NEVOKS Angus MESH RDA Kit  in Podstyle... met 3 power settings tot 60 watt max.

de manier zoals de Mesh RPA op de Pod zit.. zullen er ongetwijfeld andere type pods voor uit gaan komen...

t idee ervoor is mooi bedacht en degelijk gemaakt... Podstyle zelfbouw Mesh dampen...

dat jezelf je wattage niet kunt bepalen of finetunen, dan de vooraf ingestelde 3 Power settings is dan wel weer jammer...

 

 

 

 

De prijs is wel heel gunstig te noemen... voor de prijs dat een goede Mesh RDA [510] kost heb je nu een kompleet apparaat...

machientje kost 32 euro bij Heaven Gifts.... dit zal de introductie prijs zijn ?? want hij staat als Pre-Order op de site.

https://www.heavengifts.com/product/Nevoks-Angus-Mesh-RDA-Kit.html

Nevoks-Angus-Mesh-RDA-Kit-1700mAh_06_a25

 

Edited by Camikease
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

On 13-11-2019 at 23:01, Sub-Ωhm said:

21700 Samsung 30T of 40T, voor een gereguleerde mod zou ik gaan voor de 40T

Ik gebruik de 40T in de topside en in de yihi sl class en die bevallen me zeer goed.

Deze zijn bij nkon ook niet duur. 

Link to comment
Share on other sites

Goed nieuws voor de Voopoo Vinci, Vinci R en de nieuwe Vinci X eigenaren....

 

Je kunt nu je machine aanpassen om er een heuse 510 aangedreven Mod van te maken... en daarmee alles wat een 510 aansluiting heeft gebruiken op de staaf-mixer...

door simpel een nieuw onderdeel er voor aan te schaffen....

voopoo%20510-1000x1000.png

 

te koop bij EcigOne in de UK....voor nog geen 10 euro (vanaf 3 december ongeveer).... de Voopoo Vinci 510 Adapter...

https://www.ecigone.co.uk/accessories/spares/voopoo-vinci-and-vinci-x-510-adapter

 

Ben benieuwd wanneer Smok met een dergelijke adapter op de proppen komt...en welke andere merken gaan volgen in dit pad....

Geekvape misschien met hun nieuwe Aegis Boost ??

 

Edited by Camikease
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

En mocht je bovenstaande niet willen aanschaffen, er is voor de Pod versie nu van Mechlyfe een RPA beschikbaar voor de Vinci, Vinci R, Vinci X..

kosten ... iets meer dan 10 euro...

https://www.ecigone.co.uk/accessories/spares/mechlyfe-vinci-and-vinci-x-replacement-rba-section

 

rba3-1000x1000.png   rba2-1000x1000.pngvincirba-1000x1000.png

 

de Mechlyfe RPA coil is te gebruiken in je Standaard Vinci Pod.

 

Edited by Camikease
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Mijn Mechlyfe RPA coil en de Hippovape Vss RPA Kit voor de BVC coils zijn vanmiddag gearriveerd...

de beide versies van RPA's zijn heel erg klein, dus een vergrootglas of extra-extra sterke leesbril heb je er wel bij nodig...

 

wellicht dat ik later ook de Vinci 510 adapter ga aanschaffen...voorlopig houdt ik em nog gewoon als een Vinci R Pod systeem....

Echter heb ik al veel te veel 510 Mods en heb ik t niet nodig om ook nog eens de Vinci om te toveren naar een 510-Mod.

 

Dat de mogelijkheid geboden wordt is natuurlijk wel ideaal... want je kunt nu op de Vinci zelf de RPA coil van Mechlyfe erop coilen..en testen...

de Mechlyfe RPA coil heeft een 510 aansluiting zodat ze probleemloos op elke willekeurige Mod of Tester gedraait kan worden

en dus ook in de 510 Adapter voor de Vinci, Vinci R, Vinci X.

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...