Jump to content
Jayjay

Nieuwe hardware op komst

Recommended Posts

Anyways, back on topic, vaporesso heeft wat leuks om mee te nemen naar de volgende comic con!

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Voor de liefhebber van tube mods:

…de oplage is drie stuks, dus waarschijnlijk zijn ze al uitverkocht :-)

8 minutes ago, Eelco said:

Voor de liefhebber van tube mods:

…de oplage is drie stuks, dus waarschijnlijk zijn ze al uitverkocht :-)

Ik heb die review door Tony B gezien.. het is een echt MONSTER.. 4 batterijen mech mod.. grappig om te zien maar het lijkt me helemaal niks :).

17 minutes ago, MrSmiley said:

Ik heb die review door Tony B gezien.. het is een echt MONSTER.. 4 batterijen mech mod.. grappig om te zien maar het lijkt me helemaal niks :).

…mij ook niet, hoor.

Maar ik wordt er toch wel blij van :-)

Hier zat ik al een poosje op te hopen. De laatste tijd komen er steeds meer tube mods / kits uit met verwisselbare batterij, en volgens mij is dit de eerste met 20700 / 21700 batterijen. 24.7mm x 127mm

denk dat ik mezelf maar alvast wat voor de kerst ga geven :clap

sku_66284_1.jpg

http://hotecig.com/Product/Authentic-Ehpro-TZ1113-0ml-24-7mm-E-Cigarette-Starter-KitSilver-66284

Deze is ook mooi: Authentic Rofvape Witcher XER 90W TC VW Variable Wattage Box Mod - Black, 7~90W, Zinc Alloy, 1 x 18650  Link voorverkoop

authentic-rofvape-witcher-xer-90w-tc-vw-variable-wattage-box-mod-black-790w-zinc-alloy-1-x-18650 (1).jpg

authentic-rofvape-witcher-xer-90w-tc-vw-variable-wattage-box-mod-black-790w-zinc-alloy-1-x-18650.jpg

Hebbbbeeenn :yeah

De 24mm was niet slecht, maar ik heb gewoon liever single coil en 22mm is ook goed voor mij.

En die "domme" dead rabbit tekst staat ook niet meer op de topcap.

Heb ik iets gemist :-) is hij nieuw, denk het wel :-)  edit: 20 november al geplaatst door @a3  maar toch :-)

BERSERKER MINI MTL RTA 22 mm diameter Link

180fd3691e21a1ab9409fa79d699783f.png

7d3b26e281e712d89e5ff91110247b15.png

c220466c10552bb41e160d92a4cf04ee.png

Edited by K&H

33 minutes ago, Jim said:

Hebbbbeeenn :yeah

De 24mm was niet slecht, maar ik heb gewoon liever single coil en 22mm is ook goed voor mij.

En die "domme" dead rabbit tekst staat ook niet meer op de topcap.

Dit is wel één die ik bestellen ga. Ik vind de topcap nog steeds lelijk met de konijnen kop erop en de tekst. Schaam me dood, erg kinderachtig. Had al met een vriend van me over om het door hem te laten spuiten (autospuiter). Moet nog even zien hoe we het doen want moet wel goed blijven zitten. Dan is de hele topcap zwart. Je ziet de gravering wel maar minder omdat het zwart is. Ik vraag me alleen nog af of deze nieuwe single coil nou zo veel beter is. Ik bedoel, ik heb nu de dual coil deck, deze is aanzienlijk beter in dual mode dan de single. Logisch, je vult meer ruimte op met 2 coils waardoor de smaak beter wordt. Nu vraag ik me af of dit wel gaat werken aangezien er maar 2 posts weg zijn gehaald.

Ps.

Zie ik iets over het hoofd. In titel staat 22mm. Maar de 2 doosjes die hij naast elkaar heeft staan te vergelijking staat beide 24mm???

Edited by Jayjay

On 14-12-2017 at 20:32, Vaper69 said:

Hier zat ik al een poosje op te hopen. De laatste tijd komen er steeds meer tube mods / kits uit met verwisselbare batterij, en volgens mij is dit de eerste met 20700 / 21700 batterijen. 24.7mm x 127mm

denk dat ik mezelf maar alvast wat voor de kerst ga geven :clap

sku_66284_1.jpg

http://hotecig.com/Product/Authentic-Ehpro-TZ1113-0ml-24-7mm-E-Cigarette-Starter-KitSilver-66284

Hoe werkt dit nou precies. Staat bij 3.5-4 volt. Dus dat ding geeft constant die output? Een soort van mech damper. Echter kun je deze wel aan en uit zetten.

24 minutes ago, Jayjay said:

Dit is wel één die ik bestellen ga. Ik vind de topcap nog steeds lelijk met de konijnen kop en de tekst. Schaam me dood, erg kinderachtig. Had al met een vriend van me over om het door het te laten spruiten (autospuiter). Moet nog even zien hoe we het doen want moet wel blijven zitten. Dan is de hele topcap zwart. Je ziet de gravering wel maar minder omdat het zwart is. Ik vraag me af of deze nieuwe single coil nou zo veel beter is. Ik bedoel. Ik heb nu de dual coil deck. Deze is aanzienlijk beter met dual dan single. Logisch, je vult meer ruimte op met 2 coils waardoor de smaak beter wordt. Nu vraag ik me af of dit wel gaat werken aangezien er maar 2 posts weg zijn gehaald.

Ps.

Zie ik iets over het hoofd. In titel staat 22mm. Maar de 2 doosjes die hij naast elkaar heeft staan te vergelijking staat beide 24mm???

Het is een 22mm en kleinere airflowgaten, met een leuke exotische coil zal het wel goed zijn denk ik.

Ik wacht wel even een paar reviews af van niet Amerikaanse reviewers, want die mannen met hun 0.15 ohm builds en grote airflow en wolken is nu niet echt mijn stijl van dampen

Edited by Jim

4 hours ago, Jayjay said:

Hoe werkt dit nou precies. Staat bij 3.5-4 volt. Dus dat ding geeft constant die output? Een soort van mech damper. Echter kun je deze wel aan en uit zetten.

Nee hij geeft gewoon 4 volt en vervolgens neemt dat voltage af tijdens je gebruik, tot dat ie nog 3,5 of 3,3 volt ofzo overheeft en dan doet ie het niet meer. In principe zoals een mech ja, alleen dan wel met de beveiligingen van een gereguleerde mod. In principe net zoals alle andere tube mods / kits / sticks etc werken, alleen dan met een verwisselbare accu. Waarom ie trouwens maar 4 volt afgeeft ipv de normale 4.2 volt weet ik niet.

4 hours ago, Vaper69 said:

In principe zoals een mech ja, alleen dan wel met de beveiligingen van een gereguleerde mod. 

Ja precies dat bedoel ik ook. Dat de werking zelfde is als bij mech. Maar zag inderdaad dat het een gereguleerde is.

4 hours ago, Vaper69 said:

Waarom ie trouwens maar 4 volt afgeeft ipv de normale 4.2 volt

Dit is dus ook een reden waarvoor ik hem niet meer wil. Ik weet niet of je die 0.2 volt merkt maar had zoiets van die batterij moet 4.2 geven en niet 4.0. En al helemaal met een batterij van 20700 zou je het wel merken denk ik. Ik wacht nog even af voor een alternatief. Heb je die laat jet het ons dan even weten?

Ik heb hem zelf ook even geparkeerd ja. Er komen er zoveel van dat soort uit de laatste tijd dat ik toch nog effe wil wachten wat er nog meer komt.

Maar die begrenzing op 4 volt maakt in principe niet zoveel uit, ze zullen daar bij het soort coil rekening mee hebben gehouden dat je nog evengoed genoeg damp krijgt. Zou je er een RTA of RDA op zetten, dan moet je daar alleen even rekening mee houden bij het berekenen van de coil, dus net een wrap minder doen of iets kleinere diameter coil draaien.

Mocht ik nog wat tegenkomen laat ik het hier wel weten ja

Als vervolg / verbetering op het squonken voor tube mods...

kom ik deze tegen bij heavengifts

Cthulhu-Squonk-Genius-Adapter-71ml_00417

Cthulhu-Squonk-Genius-Adapter-71ml_00417

Ziet er in ieder geval al een stuk beter uit als de versies waar het reservoir ernaast zit

Edited by Vaper69
typo

@Vaper69 De vulmanier (via 510) is hopelijk een inspiratie voor andere squonkontwerpers. Is imho veel makkelijkere manier dan wat er nu bestaat.

Cthulhu-Squonk-Genius-Adapter-71ml_00417631cdd3.jpg

Het flesje van Artic Dolphin heeft ook een slimme vulmanier:

Arctic-Dolphin-Silicone-Squonk-Bottle-V2-7ml8ml_0041556f1a8c.JPG

Edited by Bobby
ander -> andere

Volgende stap : Siliconen Squonk Tieten :mmm
Als er maar een slim navulsysteem op zit, is daar zeker wel een toekomst voor

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

21 hours ago, K&H said:

Heb ik iets gemist :-) is hij nieuw, denk het wel :-)  edit: 20 november al geplaatst door @a3  maar toch :-)

BERSERKER MINI MTL RTA 22 mm diameter Link

180fd3691e21a1ab9409fa79d699783f.png

7d3b26e281e712d89e5ff91110247b15.png

c220466c10552bb41e160d92a4cf04ee.png

Mijn grote frustratie van de afgelopen dagen. Op 21 november besteld, en zou 12 december verstuurd worden... toen 15 december.. toen.....

en nu de 20e nog steeds niet verstuurd :gek

1 hour ago, Vaper69 said:

Mijn grote frustratie van de afgelopen dagen. Op 21 november besteld, en zou 12 december verstuurd worden... toen 15 december.. toen.....

en nu de 20e nog steeds niet verstuurd :gek

Dat is jammer en om gek van te worden, niet meer voor dit jaar dus.

edit is overal nog dat hij niet verzonden word, dus dat is een troost.

je krijgt wel een mooi gevulde verpakking

6aad5429da5056e4f3d8d394dc7a90d8.jpg

Edited by K&H

11 hours ago, K&H said:

Dat is jammer en om gek van te worden, niet meer voor dit jaar dus.

edit is overal nog dat hij niet verzonden word, dus dat is een troost.

je krijgt wel een mooi gevulde verpakking

6aad5429da5056e4f3d8d394dc7a90d8.jpg

ja ga me nog effe lekker zitten maken haha.

Maar ja, dat ziet er goed uit. Voor het eerst dat ik hem op de foto zie ipv een render. Ik heb even zitten denken om te cancellen, maar ik  vind het toch wel waard om erop te wachten als ik hem zo zie. Ik ben gek op stalen tanks.