Jump to content

Nieuwe hardware op komst


Professor X

Recommended Posts

Geloof het niet hoor. 

 

Output Mode: P(Power) / B(By Pass) mode

Output Wattage: 7-86W(in 0.5W increments)

Max Output Voltage: 8.5V

Max Output Current: 30A

USB: 5V/1.0A

OLED Screen: 0.49″

Resistance Range: 0.1-3.0ohm

Protections: Long Vaping Protections/Low-Voltage Protection/Atomizer Short Protection/Reverse Connection Protection/Hi Resistance Protection

 

genoeg beveiliging. 

Wattage van 7-86w

ik zie een schermpje net als bij de nunchaku en 2 instelknopjes erboven ?

Link to comment
Share on other sites

Teslacigs Punk 86W Mod has exquisite carving appearance which shows classic vaping times, it can call back vapers'original vaping experience. It is made of Brass and SS, which gives you great metal texture. The Punk Mech mod is powered by single 18650 battery and is capable of 86W output. It is equipped with 0.49" OLED screen, you can read the data clearly. Get this stylish mech mod to make your vaping life more shining.

 

Bron: teslacigs-punk-86w-mech-mod

En ook hier: teslacig-punk-86w-mech

Link to comment
Share on other sites

Heb hem al gezien in de pre-order voor 41 dollar (vapesourcing) eerste uitlevering wordt echter pas vanaf 19 jan. volgend jaar..... Deze gaat er echter zeker komen, de 120Watt met hetzelfde design is al bijna een jaar mijn daily favo en ziet er na een jaar gebruik nog steeds als nieuw uit.

Link to comment
Share on other sites

Ik snap niet dat je niet zelf de coils kan vervangen. 1 keer in de zoveel tijd even een paar van die coil heads bouwen en je kan ze makkelijk vervangen als je even geen zin hebt om te wicken of opnieuw te coilen. Nu moet je een hoop metaal wegpleuren en ze kosten 13 dollar de stuk om te vervangen! Beetje idioot. Terwijl de functionaliteit geniaal is. Hoe je direct op de coil squonkt is echt heel goed bedacht. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ook Ik vind dit zwaar belachelijk. Oké het is makkelijker voor een beginner. Maar zelfs een blinde kan zo'n coil plaatsten. Niks moeilijks aan. Daarnaast gooi je elke keer een een stuk metaal weg, al weet ik niet zeker of dit echt metaal is, maar dan nog. Als hij dat metalen gedeelte vast had laten zetten, en een glimp systeem van had gemaakt was het wellicht een succes geweest. Dit artikel gaat niet veel verkocht worden denk ik. En wat ik altijd totaal belachelijk vind is dat een reviewer zijn eigen shit reviewt. Hoezo ga je dan kritiek leveren. Die squonk holes zijn afgezien van de dotmod rda's en als ik mij niet vergis heeft die vent van Dejavu ook zo'n rda waar liquid rechtstreeks op de coil komt. Erg handig als je snelle abstractie van liquid aanvoeren wilt. Maar ik heb altijd gemerkt als je rechtstreeks op de coil dript dat je coil dan vele malen sneller aankoekt. Dus weet niet of je daar blij van wordt. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Voor ieder wat wils, er zijn nu eenmaal mensen die geen zin hebben zich te verdiepen in de materie, onhandig zijn of er gewoonweg geen zin in hebben.

 

Wil je dan toch een squonk met dripper dampen dan is dit een optie, voor ieder wat wils.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

De pulse x heeft dat watervaldesign toch ook al maanden? Dat is niet heel nieuw.  

Ik denk dat deze voornamelijk in de US verkocht gaat worden omdat de coil door zijn us-vriendjes gemaakt worden

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...