Jump to content

Nieuwe hardware op komst


Professor X

Recommended Posts

Ha dank, @Sub-Ωhm. Alles goed met alles? 

En goed dat je het zegt want ik wilde eigenlijk iets vragen.

Maar nu ik erover nadenk hoeft dat niet meer. Ik ga een aegis booster plus aanschaffen met een niet-TPD tank erbij en ik ben bovendien van plan het RDA dinges lekker links te laten liggen. Ik ben totaal niet van de AIO's en ik dacht onderhand dat dat principieel was ofzo, maar mijn bezwaren zijn gewoon allemaal netjes weggewerkt door de jongens van GeekVape.

Ik dacht ik ga eens vragen of iemand me kan overtuigen dat ik een denkfout maak. Maar ik maak eigenlijk nooit denkfouten dus het zou zonde zijn van iedereen zijn tijd.

Groeten!

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, monotom said:

Alles goed met alles? 

Zoals jij het vraagt MOET alles perfect zijn, dat us het natuurlijk nooit... maar... Same old, same old.

 

Mis onze grote vriend Balling nog steeds, hoor jij eigenlijk nog wel eens wat van Jayjay

Link to comment
Share on other sites

@monotom , heb de afgelopen 7 jaar heel wat verschillende apparaten gehad, maar ik moet zeggen dat die RPM80 PRO gewoon echt een fijne damper is. Gebruik overigens alleen maar de RBA coil en vind zowel de smaak van mn homebrew sapje als de dampproductie gewoon goed. Qua kwaliteit ben ik ook best tevreden, ooit een keer een defect gehad met de RPM40, een mail naar smok gestuurd en binnen 2 weken een nieuwe ontvangen, dit was overigens binnen de 6 maanden garantietermijn. En wat joyetech betreft, de Penquin was/is gewoon een fijn apparaatje , ook op dit forum heb ik velen gezien die dit beamen. Het blijft uiteindelijk toch altijd iets persoonlijks. Die Aegis waar je over post lijkt me ook een fijn apparaatje, ik kan niet beoordelen of deze nou zoveel beter als een RPM80 zou zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sub-Ωhm said:

Zoals jij het vraagt MOET alles perfect zijn, dat us het natuurlijk nooit... maar... Same old, same old.

 

Mis onze grote vriend Balling nog steeds, hoor jij eigenlijk nog wel eens wat van Jayjay

 

Welnee. Perfectie = verveling. Zie het vooral niet als een moetertje, het is meer dat ik nogal out of the loop ben en niet al te specifiek durfde zijn.

Ik bedoel maar.. Balling overleden, dat is me nou ook wat. Ik zal me even melden in de condoleance-thread.

 

Gecondoleerd in elk geval. Een beetje laat, maar daarom niet minder welgemeend.

Geen idee inzake Jay. Is er iets zorgelijks? De laatste keer dat ik hem sprak was 'ie druk met andere zaken, de vape-manie was er sowieso al grotendeels vanaf en hij was een beetje aan het zoeken naar iets nieuws om zijn tanden in te zetten. Da's grotendeels speculatie, maar het is wel een type dat zijn fascinaties en liefhebberijen te lijf gaat met een gulzigheid die min of meer exclusieve aandacht vereist, althans, dat zou ik me kunnen voorstellen. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ultra Boost X Tank By Lost Vape

 

Main Features of Ultra Boost X TANK:

Innovative Airflow Intake-MTL Mode & DL Mode
Compatible with High Nic-Salt E-liquid(1.0ohm coil)
Compatible with Ultra Boost Coil Series

 

-Ultra Boost M1 Coil 0.3Ω (Rate 30-40W)
-Ultra Boost M2 Coil 0.6Ω(Rate 20-28W)
-Ultra Boost M3 Coil 0.15Ω (Rate 40-70W) – New!
-Ultra Boost M4 Coil 0.2Ω (Rate 40-60W) – New!
-Ultra Boost MTL Coil 1.0Ω (Rate 8-15W)
-Ultra Boost RBA kit

 

Leak-proof Base Design
Slide to open and Refill the E-liquid
2ML Tank Capacity
Extra 510 MTL Drip Tip for tight MTL Experience

INS-MT80-UBX-Tank-20200603.jpg

BTB_08.jpg

BTB_07.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@Camikease Echt zonde van die Oxva Origin. Die groene X versie is prachtig, maar de wattage limiet is wel echt een dealbreaker. Daarnaast ben ik altijd skeptisch over DL en MTL in 1. Je zit toch vaak genoeg lucht te happen als MTLer. Maar echt een mooi modje. Ik vrees dat die Aegis Boost niet echt bueno is voor MTL aangezien ze daar niet echt bekend om staan. 
 

*edit: Ik ga me nog wel even informeren over de Boost Plus. Misschien heb ik het wel helemaal mis over de AF op de Aegis. Mogelijk kwam m’n opmerking meer uit een teleurstelling dat de Oxva niet functioneerd zoals ik zou willen. Functie over vorm met vapen, maar heb echt niets met al die Aegis dingen en die Oxva ziet er echt strak uit. 

Edited by Crow
Link to comment
Share on other sites

Binnenkort verkrijgbaar de nieuwe Voopoo Drag Max.

 

Features

• Dual 18650 Batteries
• 5V/2A Type-C Fast Charging
• Max 177W Output Power
• Brand New GENE.FAN 2.0 Chip
• SMART mode for beginners
• Power-free RBA mode desired by professional players
• Dual UI Theme Interfaces
• PnP Magnetic Atomizer
• Suitable for Multiple PnP Models(PnP Pod/PnP MTL Pod/PnP RTA Pod)
• Compatible with All PnP Coils


Bron: Voopoo

 

 

IMG_1600356453530.jpg

17-9-2020 17-56-53.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

beetje wie heeft de grootste tussen sommige bedrijven. 

oh....smok heeft wat nieuws, wij moeten ook. 

maar...we moeten nog testen...

maakt niet uit, gooi die gene chip erin dat werkt...oh, en noem hem...ehh. drag?

hebben we die al gebruikt?

maakt niet uit, zet er maar wat achter, x ofzo. of s als hij wat kleiner is. oh wacht en een dual. noemen we hem max

 

dit verhaal is vertaald uit het chinees om het wat makkelijker te maken?

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Uwell Caliburn G 15W Pod System Kit

 

Main Features:

1. Top-filling cartridge, 2 airflow options(DTL/MTL) by rotating the cartridge by 180°

2. 0.8Ω Mesh Coil, to provide long lasting & even heating,and present full & original flavor

3. 690mAh built-in battery, max output power 15W, with 3 levels of power indicator light

4. Support direct vaping through air pressure sensor or vaping by pressing the button


Bron: Uwell

UD01-2_0220200915094705.png

Link to comment
Share on other sites

Ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer. 

Overal wordt het dampen in de ban gedaan of er mogen geen smaakjes meer ed. en de fabrikanten komen meer den ooit met nieuw spul aanzetten.. ze hebben wel lef vindt ik. 

Ik heb mijn koop verslaving al een tijdje geleden in de ban gedaan. Buiten dat ik laatst een nieuwe mod heb gekocht omdat de oude op was. 

Maar je kan jezelf echt arm kopen als je het tegenwoordig een beetje bij wil kunnen houden.. 

Ik doe, en hou, het nog wel bij mijn Topsite dual met Re-loadX en wissel nog af en toe met de Profile RDA(ik heb nog mesh tot het jaar 3000. Dat moet eerst op ?) van Wotofo en voor mtl bij de sunbox met de Dvaw V2. 

En koop pas wat nieuws als het stuk gaat.

 

 

 

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, JDS said:

Ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer. 

 

Maar je kan jezelf echt arm kopen als je het tegenwoordig een beetje bij wil kunnen houden.. 

 

En koop pas wat nieuws als het stuk gaat.

 

 

 

 

 

En daar geloof je echt in?
Als je alleen maar koopt als het stuk is, staan die bomen toch niet in de weg?
Tenzij dat(ahum kuch kuch) je koop verslaving niet echt over is.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Dat er teveel mods etc uitkomen om "bij te kunnen houden", ik weet het niet hoor. Het is vrij zeldzaam dat zo'n mod iets nieuws onder de zon brengt...

 

Wat betreft al die verschillende modellen, ik denk dat je het zo moet zien dat waar Westerse fabrikanten incrementeel design toepassen op hun prototypes, de Chinezen het doen op productiemodellen ?

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, monotom said:

ik weet het niet hoor. Het is vrij zeldzaam dat zo'n mod iets nieuws onder de zon brengt...

weinig nieuws qua instellingen en opties, maar de ene chip is toch echt de andere niet. 

mijn beide aegissen(solo en max) en ook de drag x(deze 3 gebruik ik frequent) vuren echt retesnel wat ik erg fijn vind. 

ook heb ik andere mods liggen die ik echt wel mooier vind maar gewoon in de kast staan omdat ze te traag reageren. 

 

dus weinig nieuws maar wel degelijk verschil en dan snap ik soms best wel dat het lastig beslissen is wat je wil(of kan) aanschaffen

Link to comment
Share on other sites

On 22-9-2020 at 18:38, Sebas said:

weinig nieuws qua instellingen en opties, maar de ene chip is toch echt de andere niet. 

 

+1 voor de Aegis (Solo e.a.) Ben met je eens dat (voor de prijsklasse) de Geekvape Aegis chipsets, software en afwerking verfrissend zijn, om niet te zeggen revolutionair. Verder had je in 2018 die Uwell Nunchaku en Ehpro 101, de eerste betaalbare 75/80 watt regulated mods in cylindervormige behuizing, en de buzz rondom die Dovpo topside-squonkers vond ik begrijpelijk. Maar als er daarnaast nog boeiende dingen zijn gebeurd de afgelopen 2 a 3 jaar dan heb ik die jammerlijk gemist. 

Niet dat dat erg is ofzo. Of onbegrijpelijk. Ik geloof niet dat er veel boeiende innovatie mogelijk is op mod-gebied, totdat er een of andere Elon Musk met een revolutionaire nieuwe batterij op de proppen komt. Maar dat zal nog wel een paar duizend Smok-modellen duren...

Edited by monotom
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik kreeg zojuist mee dat steamcrave de ronduit krankzinnige titan een opvolger heeft gegeven.. ?

De ragnar..

 

De tank inhoud is ietsje kleiner geworden ( 18ml in standaard vorm , 25 in "advanced" vorm ) 

maar het is voornamelijk nog steeds een gigant..

Ze bieden nu ook een mesh optie aan  ( is bij de advanced versie inclusief )

 

Ik word hier heel hebberig van...  ?

steam_crave_aromamizer_ragnar.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...