Jump to content
Raycoupe

Wat heb jij vandaag gemixt?

Recommended Posts

1 hour ago, monotom said:

Nr 2, 3 en 4 kun je prima shake & vapen.

2, ja die is idd redelijk hetzelfde gebleven na een weekje staan.

3, vast maar na een weekje is 'ie echt veul beter geworden.

4, wellicht. Als jij het zegt. Maar ik laat 'm nog even staan, want voorlopig kan 'ie wat mij betreft niet tippen aan Ella's DP. Wat niet zo rauchy is als het klinkt, want DP staat in deze voor Donut Panic. Maar allez, een dirty mind is a joy forever.

Die Nicollet is wel aardig inderdaad, heb 'm ooit eens mogen proeven van @Marina. Heb 'm toen dismissed, want te veel missende ingrediënten om 'm zelf te maken. Inmiddels kom ik er nog maar twee te kort zie ik nu en als ik jouw hazelnoot sub gebruik nog maar eentje. Wellicht ga ik 'm dan binnenkort nog eens maken. Voorlopig vind ik Lars z'n creatie errug lekker, heb er inmiddels nog een paar variantjes op gemaakt, eentje met 1% Kentucky Bourbon (TFA) + 0.5% Brown Sugar (FW) en eentje met 0.5% Coconut (FA). Staan tevens in de steepbox.

Geinig dat je Ghost Reserve noemt, die heb ik gisteren gemixt toevallig. Wel met Caramel (FA) ipv Caramel Candy (FW) en Vanilla Whipped Cream (CAP) ipv Whipped Cream (TPA) en ik heb de Vanilla Swirl achterwege gelaten, want Vanilla Whipped Cream. Vond 'm als S&V niet zo bijzonder, dus hup in de steepbox. Kijken wat 'ie over een week te weeg brengt.

Zojuist gemaakt:

100ml CdD 16, 200ml CdD 30, 200ml CdD 247 en 200ml Ry4 double... Kan ik weer ff vooruit! 

Vanavond weer lekker bezig geweest, 400ml Red Astaire, 2,5 liter base, 200 ml horny Flava POB, en nog 150 ml dawn gemaakt.

Ik heb vandaag mengsels gemaakt van titadamp, churro's en toffe peer. Ze ruiken al ontzettend lekker. Normaal gesproken gebruik aroma's van mijn shop of Pack a l'o, omdat deze zo snel klaar zijn

On 12-5-2019 at 00:04, Matung said:

(...)

Die Nicollet is wel aardig inderdaad, heb 'm ooit eens mogen proeven van @Marina. Heb 'm toen dismissed, want te veel missende ingrediënten om 'm zelf te maken. Inmiddels kom ik er nog maar twee te kort zie ik nu en als ik jouw hazelnoot sub gebruik nog maar eentje. Wellicht ga ik 'm dan binnenkort nog eens maken. Voorlopig vind ik Lars z'n creatie errug lekker, heb er inmiddels nog een paar variantjes op gemaakt, eentje met 1% Kentucky Bourbon (TFA) + 0.5% Brown Sugar (FW) en eentje met 0.5% Coconut (FA). Staan tevens in de steepbox.

(...)

Geinig dat je Ghost Reserve noemt, die heb ik gisteren gemixt toevallig. Wel met Caramel (FA) ipv Caramel Candy (FW) en Vanilla Whipped Cream (CAP) ipv Whipped Cream (TPA) en ik heb de Vanilla Swirl achterwege gelaten, want Vanilla Whipped Cream. Vond 'm als S&V niet zo bijzonder, dus hup in de steepbox. Kijken wat 'ie over een week te weeg brengt.

Gast ik ken je niet maar ik voel je helemaal. Dat klinkt misschien een beetje gay maar fuck it. 

"ik heb de Vanilla Swirl achterwege gelaten, want Vanilla Whipped Cream." -> moet je eens tegen je schoonmoeder zeggen zo out of the blue 😅. Makes perfect sense though. Ghost reserve heeft cream overlap/redundancy.

8 hours ago, monotom said:

moet je eens tegen je schoonmoeder zeggen

Ja daaag, dan wilt ze gelijk blijven slapen.

Vandaag mijn grootste misser ever gemixt. Vijgen yoghurt. Op zich moet dat wel lukken, maar ik had er pistache bij gedaan. En dat is echt een heel vieze combinatie heb ik net geleerd. Kijken hoe dat spul zich ontwikkeld, paar maanden wegzetten maar, gelukkig was het maar 30ml

ik ben aan de lijn want wegens halfslachtig drugsgebruik ben ik 112 KG aangekomen. Nu mag ik dus geen taart meer eten maar een mens moet toch taart hebben van de dokter. Dus heb ik not charles manson's BD cake weer eens gemixt. Afgezien van de FA Meringue zijn het aroma's uit mid 2017 die ik daarvoor gebruikte.

Smaakt precies zoals het moet smaken.

Aroma's in bruin glas, afsluitdop met soft inlay = na twee jaar geen merkbaar smaakverlies. Haile Selassie-aai.

Gisteren gemixed mijn eigen Cocobar http://tjek.nu/r/t7JD. Een mix van Cocoa, Butterscotch, Hazelnut, Caramel, Vanilla custard en Sweetener.

Een nachtje laten roeren op mijn Magneet roerder met verwarmings matje. Vanochtend geproefd en weer net zo lekker als de eerste 30 ml.

Heerlijk bij de koffie en als tussendoor vape.

In het kader van de 321 mixes op All the Flavors ook eentje gemaakt net. Gister de INW Cheesecake binnen gekregen en alvast solo getest en ik moet zeggen dat dit een toppertje is op cheesecake gebied! Het volgende mixje staat nu te steepen en ruikt (niet verbazingwekkend) echt heerlijk. Nog uurtje geduld hebben voor de eerste test.

Ik zal nog meer 321 receptjes posten, het is een leuk idee vind ik. Misschien willen jullie meedoen?

INW Yes we cheesecake 3%

INW Shisha Strawberry 2%

INW Biscuit 1%

Watermellon / rockmellon van pack o la 

Desserted van crafted. 

Beide 50/50 op 3 mg 

Posted (edited)

Was zoekende naar een whiskey recept (had ik nog niet geprobeerd), en heb vandaag een redelijke aangepaste Castle Old Reserve gemixt.

(gelijk maar Marc's Old Reserve genoemd..)

4% French vanilla V2 (CAP) - meer verfijnde creme vanille smaak en niet te custard achtig. wil zeker geen bailey idee,

3% Coconut (CAP) - past beter bij de whiskey (steep tijd) dan coconut extra, 

3% Hazelnut (FW) - zie je niet vaak in de meeste COR recepten, maar geeft volgens mij iets meer/lekkerder noten smaak dan almond,

2% Madagascar Bourbon Vanilla (TFA), 

2% Kentucky Bourbon (TFA) - de geur alleen al van dit aroma (echte whiskey geur),

2% Cinnamon Danish swirl V2 (CAP) - zit volgens mij in origineel maar zie je niet in de verschillende online recepten, 

0,8% Sweetener (TFA),

0.75% Brown sugar DX (TFA) - extra toevoeging voor iets meer donkere zoetheid.., 

0.5% Red oak (TFA) - tja whiskey moet in een eiken houten vat rijpen.., 

Ik ben benieuwd over een maand 😁

Edited by MarcoPolo

VTA Yoghurt drink op 6%

Weer eens wat anders naast alle mierzoete liquids. Een friszure yoghurt met een citroenige  nasmaak. Geschikt om solo te dampen, maar ik ga er nog wat cream,  blood Orange en grapefruit bij gooien. Lekker zomersapje

Even snel 100 ml gold ducat in elkaar geflanst. 

Nu eens op 4%,want ik vind 'm op de aanbevolen 2% lekker, maar een beetje flauw. 

1 liter Mom & Pop Calipitter Chow. Ik kan voorlopig weer vooruit :ponpon

Vandaag 400 ml RY4 Haze, mijn eigen tabak brouwsel, http://tjek.nu/r/tb7K. Dit vindt ook weer gretig aftrek bij mijn mede dampende vrienden en kennissen.

Binnenkort zal ik dat per liter moeten gaan maken. Het is RY4 Double met hazelnoot en butterscotch.

Geinig, ik heb net bijna hetzelfde gemaakt maar dan met ry4 double, ook butterscotch en deze keer capella cake batter, moet nog ff staan maar heb er wel goeie hoop voor

@Oomkobus  Mmm cake batter, wordt het dan niet te zoet na langer steepen. Ik heb voor de hazelnoot gekozen omdat het de tabaksmaak omhoog haalt, dat nootachtige smaakje ervaar je ook als je normale tabak rookt. De RY4 Haze is nu mijn ADV, verveelt niet en is belachelijk goedkoop om te maken, omgerekend €0,25 per 10 ml met de ingrediënten die ik nu heb.

Te zoet staat niet in mijn woordenboek, dat komt wel goed, ben eigenlijk van plan iedere maand een variant op de originele deadly sin te maken, die is vooralsnog onverslaanbaar maar wie weet, heb hem al een met dulce de Leche gemaakt, dat was niet zo geweldig, volgende keer iets van pistache proberen of zo

Eergisteren eigenlijk al maar vandaag begonnen met dampen en bijna 20ml weg(had maar 30 gemaakt) van de ene batch. Die is dus gelukt. Benieuwd wat de andere gaat doen. 

Gaat dus om een kanzi clone. Ene recept van aroma company(die damp ik nu en smaakt al goed!) en de andere van e-liquidatie-recipes(die ik ga proberen als de ene op is)

niet heel veel verschil tussen beide( alleen een beetje verschil tussen de kiwi en sweetner) en aroma’s komen bij savevape vandaan(niet aroma company,daar kan je het als kit kopen maar geen ervaring mee en savevape wel 😉 )

5-E4-A86-A3-3078-4351-B2-D0-2095-D15-B7-

CF92411-D-2-D3-E-4-FB6-B881-6-C1-D4-C835

Wel veel recepten gezien. Die van @Jim lijkt hier ook op. Op een gegeven moment maar begonnen👍

100ml CdD 16 

100ml CdD 13

100ml CdD 247

400ml CdD 5

De CdD tabaksaroma's blijf ik toch het lekkerst vinden. 😋

Niet vandaag gemixt, maar 3 weken geleden.

In mijn jeugdjaren was ik verzot op de Pudding (room) broodjes van bakkerij De Bie in de Plantage Kerklaan te Mokum.

Een ordinair wit puntje barstensvol gevuld met van die lekkere dikke gele banketbakkersroom en dan ook nog rijkelijk bestrooid met vanille poedersuiker :kwijl

Uit eigen bakkerij: Puddingbroodje:

Cake Batter          Cap.   2%

Glazed Donut       Cap.   6%

Sweet Cream       TPA    3%

Van. Custard V1  Cap.   7%

Moge het u wel bekomen.