Jump to content

Wat heb jij vandaag gemixt?


Raycoupe

Recommended Posts

Ik ga straks, als de nic op temperatuur is, mixen: CdD tabak no. 8 en CdD tabak no. 243. Moeten een eeuwigheid steepen, dus maar hopen dat ik tzt constateer dat ze lekker zijn.

Gisteren heb ik voor het eerst een Shake & Vape gemixt (als je dit mixen mag noemen): Electric Mojito van Nawty Drip. Lekker fruitig, niet zoet.

Donderdag heb ik eindeloos UK sites afgestruind voor de Black Friday aanbiedingen, maar uiteindelijk heb ik niks gekocht: allemaal zoete smaken en daar hou ik niet van.                                                                

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Josje22 said:

CdD tabak no. 8 was ook ooit mijn favoriet. Vond ik je beste tabak achtige smaak. geniet er maar van... (ik steepte 2 weken, te beginnen met de yoghurt-maker)

Ik ben benieuwd. Ik heb geen yoghurtmaker en die ga ik ook niet kopen. Zou vier weken genoeg zijn, denk je?

Link to comment
Share on other sites

Zometeen even wat mixen voor de komende weken. Aroma s Pizza en Bisquit. Op 3mg nic. En misschien nog 10 ml Tangerine aroma wat ik besteld had om uit te proberen. Mijn man en zoontjes zitten toch voor de buis na f1 te kijken. Ik kijk alleen de start dus tijd genoeg?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kurmit said:

Wat toevallig ik heb vandaag ook een batch mexican fried ice cream gemaakt @Eclecticon ????

 

Ken je hem? Het is de derde keer dat ik hem maak, het is een adv van me.

Morgen maak ik een paar honderd ml Biscuit Eater.. Ook een adv. Gewoon om niet zonder te komen te zitten.. de vorige batch is nu lekker gesteept.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, vliegende.cisse said:

Gisteren eigenlijk:
100ml liquid voyage
100ml obsidian
100ml ry4-whore
100ml ry4-double

In een zoektocht naar de ‘ideale’ ry4..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik ben wel benieuwd naar die ry4 whore.. was die van chef's of is het een boss shot?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben wel benieuwd naar die ry4 whore.. was die van chef's of is het een boss shot?

Als chefs het op voorraad heeft als aroma komt het altijd van daar. Nog nooit een boss shot gekocht trouwens..

 

PS: ervaring van de ry4’s komt online [emoji6]

Ze hebben wel een maandje steep nodig..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, vliegende.cisse said:

Als chefs het op voorraad heeft als aroma komt het altijd van daar. Nog nooit een boss shot gekocht trouwens..

PS: ervaring van de ry4’s komt online.Ze hebben wel een maandje steep nodig..

Ok. Ben benieuwd.

Ik heb vandaag meer dan 300 ml Biscuit Eater gemaakt, Titadamp Churro gemaakt en een Chai Tea recept in elkaar geflanst.. die zonder steepen al beter dan die van IVG.

Link to comment
Share on other sites

Vandaag gemaakt,Jotuns Wrath - Forbidden Fruits - Pineapple Blitz - Fall of Jotun - Black and Bleu en November FOTM. zijn alle one shots 250 ml.Van Driphacks. Gemixt 30/70 PG/VG 2mg nic. Kan weer ff vooruit.

Edited by Jopie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Als je van zoet/zure fruit liquids houdt dan is de Sugarloaf Pineapple (Vta) een goeie basis. Volgende sapje laatst gemaakt, heerlijk. Ook direct na het mixen te dampen, handig

 

Sugarloaf Pineapple (vta) 5%

Banana cream (tpa) 4%

Marshmallow Vanilla (ooo) 2%

Link to comment
Share on other sites

Vandaag gemaakt,Jotuns Wrath - Forbidden Fruits - Pineapple Blitz - Fall of Jotun - Black and Bleu en November FOTM. zijn alle one shots 250 ml.Van Driphacks. Gemixt 30/70 PG/VG 2mg nic. Kan weer ff vooruit.

Beide jotuns zijn zeer goed!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gisterenavond 

20ml dark passenger 70/30 6mg

10 ml Russian roulette 70/30 6mg

10ml vampire vape black ice 70/30 6mg

Kleine batches, op de black ice na heb ik de andere nog nooit geproeft. 

Black ice mix ik met wat anijs, super lekker!! 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Gisteren dan eindelijk een 10 ml flesje tangerine van Capella gemixed, om uit te proberen . Net even wat in de kayfun gedaan om even stiekem wat te proeven. Heb geen idee wat de steeptijd is.  Smaak doet mij denken aan dat binnenste wat  in die Pim koekjes van LU zit. Valt niet tegen, misschien leuk om het eens met iets koekjes achtigs te mixen. We zullen zien.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...