Jump to content
Frederik De Valck

Lekker recept

Recommended Posts

@Frederik De Valck ik vermoed dat je zelf een e-liquid wilt maken met de aroma's die je opnoemt, ik heb daarom je topic verhuisd naar het DIY e-liquids subforum (betreft nml. geen review van een k&k liquid).

Dit subforum staat vol tips en ervaringen mbt DIY e-liquids (maken), check bijv. de gepinde en top draadjes :ja:ja En vergeet ook onze Dampwiki niet, met een heel hoofdstuk over DIY liquids, incl. een handige Introductie: zelf liquids maken :lach

Ben je al bekend met http://e-liquid-recipes.com/ (ELR)? Daar kun je zoeken op smaken/namen en ook recepten die rekening houden met je eigen voorraad:

Maak een account aan op ELR, log in, klik rechtsboven op User, ga naar My flavor stash, voer je aroma's in bij Add flavor, klik op What can I make?

:lach

@Frederik De Valck is de crazy liquid machine misschien iets om naast elr te gebruiken? Je kunt hier ook je eigen aroma's invullen, als je dan alleen de door jou genoemde invoert (dus aardbei/banaan etc niet) wie weet wat voor lekkers er uit komt rollen.

Of je bij ELR bepaalde aroma's kunt selecteren weet ik niet.