Jump to content

Recommended Posts

Omdat ik geen zin heb om te wachten tot het steepen klaar is, heb ik eens een liquid gekocht waarvan ze beweren dat deze niet moet steepen. In de winkel hadden ze mij nochtans verteld dat de sweet betsy wel moet steepen ondanks dat flavormonks zelf zegt van niet.

Na deze te mixen toch een dagje laten staan en daarna geproefd, smaakt goed naar zoete aardbei zonder enige chemische smaakjes. Naar mijn mening is de smaak iets te zoet maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur. De liquid deed mij denken aan aardbei met bruine suiker en dat is niet echt mijn ding, toch vind ik hem nog vrij goed maar zeker geen ADV.

Ik ben nu het Bananaberry recept dat ik heb gevonden op de website van flavormonks aan het steepen (banaan, strawberry en vanille) en ook de Flavormonks Sweet Betsy Raspberry, reviews hiervan komen later!

Gemixt op 50/50 met een verhouding van 10% en gebruik deze met TFV8 RBA op 46 watt.

Edited by Mattieeec3
  • Like 2

Iets te zoet? Zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen. Ik had het idee dat ik een flesje natrena (met een vleugje aardbei) aan het op dampen was :nee

• Like 1

Naar mijn mening zijn de Flavormonks sweet betsy aroma's niet gemaakt om als single aroma te dampen, ik heb de ganse Flavormonks collectie hier staan en gebruik ze veel.

Sweet betsy aroma's als single aroma zijn veel te zoet en je coils zullen ook afzien.

Als je nu de gewone Flavormonks strawberry maakt op bv. 7% en voegt er bv. 3% Flavormonks sweet betsy strawberry aan toe heb je wel een goede balans.

Dat Bananaberry recept is zoveel beter als je in plaats van vanille de Flavormonks cream gebruikt.

Met enkel vanille is het wat flets, met de cream (waar al vanille in verwerkt zit) is de smaak veel beter.

• Like 2

Ik had een poosje geleden een zooi eppies besteld waaronder Sweet Betsy Strawberry. Allemaal gemixt single gemixt op 10%. Sweet Betsy is daar inderdaad niet voor gemaakt. Veul en veul te zoet! 

Edited by Supernova09
  • Like 1
12 hours ago, jim said:

Naar mijn mening zijn de Flavormonks sweet betsy aroma's niet gemaakt om als single aroma te dampen, ik heb de ganse Flavormonks collectie hier staan en gebruik ze veel.

Sweet betsy aroma's als single aroma zijn veel te zoet en je coils zullen ook afzien.

Als je nu de gewone Flavormonks strawberry maakt op bv. 7% en voegt er bv. 3% Flavormonks sweet betsy strawberry aan toe heb je wel een goede balans.

Dat Bananaberry recept is zoveel beter als je in plaats van vanille de Flavormonks cream gebruikt.

Met enkel vanille is het wat flets, met de cream (waar al vanille in verwerkt zit) is de smaak veel beter.

Welke flavormonks aroma's raad jij aan als single aroma?

De gewone fruit aroma's of als je er voor te vinden bent de gin aroma's.

Maar ik mix zelden single aroma's, zitten altijd minimum 4 verschillende aroma's in mijn mixen.

• Like 1
  • 1 year later...

Heb net de Sweet Betsy Cherry gemaakt aleen 20 minuutjes verwarmt vind hem absoluut heerlijk.
Ga zo de Sweet Betsy strawberry en Lemon ook proberen.
Maar voor mij als beginner komt flavour monks erg positief uit de bus

Nu proberen liquids te maken die smaken