Jump to content

Chat pas mogelijk na 10 posts


Recommended Posts

Kon het nergens vinden in regels, of het is ergens diep verborgen, maar omdat ik een foutmelding kreeg bij het openen van de chatbox, toch maar even dat Contact knoopje aangeklikt. Kreeg zojuist bericht dat je de chat pas kunt openen, als je minimaal 10 posts hebt gedaan.

Deze telt dan ook mee ;-)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@Marina Wat verwacht je in de chat aan te treffen dat je hier op het forum niet zou kunnen vragen of delen? :weetnie

:lach

 

En nog welkom op het forum! :welkom1

 

Als je zin hebt kun je je in onderstaand draadje nog even voorstellen, altijd leuk om te weten hoe een nieuw lid aan het dampen is geraakt :ja

 
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Geen idee, ik was er gewoon nieuwsgierig naar. Het is uiteindelijk een functie die door het forum aangeboden wordt, dus wilde weleens weten hoe dat eruit zag en of het handig is.

Soms kan een directe chat met iemand handig en sneller zijn.

 

Oh, nog een rotterdammert. Wordt nog druk hiero ;-)

 

Met waaro bedoelde ik eerder Noord, Zuid, West, Oost, Centrum.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Marina said:

Ach ja, ik was eigenlijk gefocused op Mtb, zag heel dat Zuidwijk niet staan. Mountainbike?

 

 

Klopt, mountainbike ... :e33:duim  (sinds 2000 op de fiets met dikke banden ..) , omdat motorcross een beetje te duur werd zonder sponsors :e33

 

 

Edited by Mtb Zuidwijk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zag dat filmpje pas toen K&H het erover had. Begreep niet waar ie het over had. Effe terugscrollen maar, en ja, Mtb was aan het editten geslagen.

Mijn hobby zal het niet worden, ga liever iets sneller. Overigens wonen we hemelsbreed waarschijnlijk maar een paar km van elkaar vandaan.

 

Maar goed, ga zo eens kijken wat die chatbox doet. Bedankt voor het helpen @Mtb Zuidwijk @K&H @tsiis en @L33ntje!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 4-7-2017 at 9:05 PM, Marina said:

Geen idee, ik was er gewoon nieuwsgierig naar. Het is uiteindelijk een functie die door het forum aangeboden wordt, dus wilde weleens weten hoe dat eruit zag en of het handig is.

Soms kan een directe chat met iemand handig en sneller zijn.

 

Oh, nog een rotterdammert. Wordt nog druk hiero ;-)

 

Met waaro bedoelde ik eerder Noord, Zuid, West, Oost, Centrum.

 

En hier nog een! Eentje uit Zuid :clap

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...