Jump to content

Recommended Posts

Ben even aan het grasduinen geweest, IPS geeft altijd weinig additionele informatie bij hun error codes. De error is eigenlijk dat content wilt zien waar je niet bevoegd voor bent. Maar de achterliggende oorzaak lijkt op of een cookie probleem is, of dat onze memcache server even wakker moest worden ..... of een combinatie van die twee.

Ik heb de cache server net geflushed, als jullie de koekjes trommel even willen legen (op al je devices) .... kijken of dat werkt. Zo niet dat moet ik een strenger gesprek voeren met de server, maar dat wilde ik liever nog even voorkomen.

Voor iedereen die bevestigd, graag ook even op de error-code letten, dat we geen mixing numbers krijgen.

Error als gevolg van het opvragen van content die je niet mag zien, valt niet onder operating error. Dat is een gewenste reactie, derhalve valt deze buiten het error-log. Ik heb het log-level even bijgeschaald voor het moment.

Als het feitelijk alleen bij een stream is, dan ligt een cookie conflict redelijk voor de hand. Er is verwarring over welke berichten je nu al wel of niet hebt gelezen. Dit kan een cross-device conflict zijn, als dan niet icm onze cache server.

Tussendoor geen ander apparaat gebruikt (werk, gsm, laptop, tablet) waar je ogenschijnlijk geen problemen mee ondervindt? Wellicht zit daar het muffe koekje die de rest van de trommel verpest.