Jump to content

Uwell D2 (video) review + wick

Recommended Posts

Jammer genoeg is er nog geen review over dit geweldige tankje wat ik dagelijks gebruik. Ik moest zondag toch opnieuw wicken dus dacht dan kan ik net zo goed een filmpje maken. Dit is de eerste keer dat ik een review maak doormiddel van een filmpje, ik zal hier en daar wel wat vergeten zijn omdat ik het toch erg lastig vond om een review te maken met een filmpje. Mocht ik iets vergeten zijn vraag het hier beneden. Ik hoop dat jullie het wat vinden. 

Btw ik zou 10 minuten filmpje maken, het is uiteindelijk 30 min geworden. 

Ps. Uwell D2 is uitermate geschikt voor mensen die geen lekkende tanks willen hebben. Mocht je het toch voor elkaar krijgen om de tank lekkend te krijgen dan blijft het liquid in de tank zitten. Dit is ook de reden dat ik de review heb gedaan, omdat ik hier de laatste tijd veel lees dat mensen opzoek zijn naar tanks die niet lekken.

Edited by Jayjay
  • Like 14

Geweldig, dat Friese accent! :lach (nostalgie, vroeger Friese kostgangers in huis)

Ik denk dat je review wat aan de lange kant is. Misschien eerst een stappenplannetje opstellen welke punten je aan de orde wil laten komen, weet niet hoeveel mensen een half uur gaan trekken.

Aansteker truuk is nieuw voor mij, gaan we ook eens proberen.

• Like 1
49 minutes ago, Raycoupe said:

Geweldig, dat Friese accent! :lach (nostalgie, vroeger Friese kostgangers in huis)

Ik denk dat je review wat aan de lange kant is. Misschien eerst een stappenplannetje opstellen welke punten je aan de orde wil laten komen, weet niet hoeveel mensen een half uur gaan trekken.

Aansteker truuk is nieuw voor mij, gaan we ook eens proberen.

Haha ja vreselijk als ik mijzelf zo terug hoor dan klinkt het wel raar. 

Als ik het nog een keer doe dan maak ik inderdaad een stappenplan. Ik dacht van te voren ga het hier en daar over hebben, maar als je eenmaal begint denk je wat moet ik ook alweer zeggen. Ook moeilijk de woorden vinden heeft allemaal te maken met zenuwen sorry daarvoor ?.  Aansteker truckje moet je echt proberen. Vooral met moji cotton proef je altijd in het begin een vieze smaak. Ik brand het vanaf het begin dat ik al vape eraf en krijg niet zo'n vieze "ziekenhuis" smaak, wat je de eerste paar tankjes hebt. Kan aan mij liggen hoor en mensen zullen het hier vast onzin vinden maar het werkt voor mij iig wel. 

36 minutes ago, K&H said:

:clapgoed gedaan, leuke tank ook :duim proficiat 

Thanks mate!

• Like 3
1 hour ago, Jayjay said:

Haha ja vreselijk als ik mijzelf zo terug hoor dan klinkt het wel raar. 

Als ik het nog een keer doe dan maak ik inderdaad een stappenplan. Ik dacht van te voren ga het hier en daar over hebben, maar als je eenmaal begint denk je wat moet ik ook alweer zeggen. Ook moeilijk de woorden vinden heeft allemaal te maken met zenuwen sorry daarvoor ?.  Aansteker truckje moet je echt proberen. Vooral met moji cotton proef je altijd in het begin een vieze smaak. Ik brand het vanaf het begin dat ik al vape eraf en krijg niet zo'n vieze "ziekenhuis" smaak, wat je de eerste paar tankjes hebt. Kan aan mij liggen hoor en mensen zullen het hier vast onzin vinden maar het werkt voor mij iig wel. 

Thanks mate!

Niks vreselijks aan, beetje eigenheid mag best en die gekken in de randstad hebben ook allemaal een accent alleen beseffen dat zelf niet. :grins

Stappenplan/draaiboekje, afzonderlijke stukjes een keertje droog oefenen, ik dacht ook dat vrij simpel was maar een beetje pakkend informatief filmpje maken is zo simpel nog niet. En dan ga ik nog uit van de 40+ generatie en niet die gasten van achttien met een aandachtsspanne van 1,5 seconden. Wil je die erbij houden dan moet je als een tekenfilmfiguurtje gaan lullen zoals die Rip Trippers doet.

Echt goeie tip, die aansteker, daar komt die katoen smaak dus vandaan. Ik zat ook nog even te redeneren dat zo'n coil het katoen van binnenuit verwarmt en dan zou jouw truukje niet werken. Totdat ik me realiseerde dat je nog best hoge temperaturen haalt, ook daar aan de buitenkant en gekookt katoen smaakt niet lekker.

• Like 2

Goed gedaan hoor JayJay,

zeker voor een allereerste video review.. is toch altijd weer spannend... - (je moet maar vaker lui zijn voor de reviews... :e33)

Qua dubble wand tank-opbouw doet deze Uwell D2 me sterk denken aan de Wismec inde Duo RDA

Ook hier wordt de dubbele wand van de glazen tube gebruikt om lucht aan te zuigen... diameter is dan 30 mm

Plaatje geleend van Heavensgifts

a3b8bc4e20a211213c9fe5b3c230c200.jpg

Je kunt em kopen of je Gift points ervoor inleveren... wat ik dus gedaan heb

krijg deze Wismec tank ergens deze week binnen denk ik... vermits DHLweer een beetje vlot werkt.

https://www.heavengifts.com/gift/detail?goods_id=1968

• Like 1
56 minutes ago, Camikease said:

Goed gedaan hoor JayJay,

zeker voor een allereerste video review.. is toch altijd weer spannend... - (je moet maar vaker lui zijn voor de reviews... :e33)

Qua dubble wand tank-opbouw doet deze Uwell D2 me sterk denken aan de Wismec inde Duo RDA

Ook hier wordt de dubbele wand van de glazen tube gebruikt om lucht aan te zuigen... diameter is dan 30 mm

Plaatje geleend van Heavensgifts

a3b8bc4e20a211213c9fe5b3c230c200.jpg

Je kunt em kopen of je Gift points ervoor inleveren... wat ik dus gedaan heb

krijg deze Wismec tank ergens deze week binnen denk ik... vermits DHLweer een beetje vlot werkt.

https://www.heavengifts.com/gift/detail?goods_id=1968

Deze ken ik nog niet, nog niet eerder gezien. Laat je even weten als je hem binnen hebt? Thanks voor de commentaar!

• 4 weeks later...
On 27/06/2017 at 18:39, Jayjay said:

Btw ik zou 10 minuten filmpje maken, het is uiteindelijk 30 min geworden. 

JJTV. Ik wist dat het er ooit van zou komen, maar ik had niet gedacht dat er een kalmerende werking vanuit zou gaan. 

Primo toch maar opengemaakt zie ik?

5 minutes ago, monotom said:

JJTV. Ik wist dat het er ooit van zou komen, maar ik had niet gedacht dat er een kalmerende werking vanuit zou gaan. 

Primo toch maar opengemaakt zie ik?

Ik ben altijd kalm?. Primo wordt alweer eem hele poos gebruikt en is één van de betere mods die ik op het moment heb.

Kudo's voor JayJay, echt een leuke review en ach we lachen allemaal om ons eerste ding wat we ooit deden. Beetje martelen met de stand van de cam en een beetje wennen wat vanzelf komt, ik ken Friese mensen waarvan ik weet dat het altijd doorzetters zijn, dus dat komt wel goed.

Leerzaam is het zeker alleen het stukje waar het katoen in de kanaaltjes wordt geduwd is net even te lang en heb ik geskipt, het aansteker truckje is een goede en ga ik ook gebruiken, doet die aansteker toch nog dienst:ja

Bij volgende videos kun je ook meer knip en plakwerk gaan toepassen, ook even wennen en rommelen maar dat gaat jou wel lukken, succes de volgende keer.

• Like 1
2 hours ago, The Unknown said:

Kudo's voor JayJay, echt een leuke review en ach we lachen allemaal om ons eerste ding wat we ooit deden. Beetje martelen met de stand van de cam en een beetje wennen wat vanzelf komt, ik ken Friese mensen waarvan ik weet dat het altijd doorzetters zijn, dus dat komt wel goed.

Leerzaam is het zeker alleen het stukje waar het katoen in de kanaaltjes wordt geduwd is net even te lang en heb ik geskipt, het aansteker truckje is een goede en ga ik ook gebruiken, doet die aansteker toch nog dienst:ja

Bij volgende videos kun je ook meer knip en plakwerk gaan toepassen, ook even wennen en rommelen maar dat gaat jou wel lukken, succes de volgende keer.

Klopt, maar was niet zo bekend met het knippen en plakken. En de aansteker truck moet je echt proberen. Toen ik met rta's begon had ik altijd in het begin een vieze smaak vooral met Moji cotton. Ik zag ook altijd haartjes los hangen als ik mijn rta's klaar maakte. Dus bedacht waarom brand ik ze gewoon niet los, doe ik ook altijd met touwtje aan mijn broek. Sindsdien proef ik dat de smaak beter is en die vieze smaak is er niet meer. Kan aan mij liggen hoor maar heb echt het idee dat het werkt. Heb het ook nooit iemand zien doen maar mij helpt het.

• 3 weeks later...