Jump to content

Flavour Boss Boss Shots - reviews


Guest Zwamy

Recommended Posts

Guest Zwamy

Lijkt me handig om eens de meningen neer te schrijven over de Boss Shots die we tot nu toe hebben geprobeerd. Kan misschien eens handig zijn bij volgende keuzes. Ikzelf heb de Kanzi en de Unicorn Milk al geprobeerd.

 

- Kanzi: zeer goed! Komt natuurlijk niet 100% overeen met de echte Kanzi, maar is een heel lekker smaakje voor wie fan is van het fruitige. Is zowat mijn dagelijkse vape.

- Unicorn Milk: zeer lekker en voor de zoetebekken. Merk zelf dat ik meer naar liquids neig die wat fruitiger zijn. Al die smaken waar vanille en cookie achtige dingen inzitten, zijn niet echt m'n ding.

 

Zelf ben ik nu aan het twijfelen voor volgende smaken: Pink Lemonade, Killer Yoghurt, Monster Melons.

 

Dus laat maar komen die meningen!

Link to comment
Share on other sites

Ik kan helaas (nog) niet meepraten over de Boss Shots, maar als je het leuk vind kan je ze ook raten/toevoegen aan mijn (recent opgezette) aroma overzichtje...

(Ook in het DIY board).

 

Sorry voor de "shameless self promo", misschien had je het al gezien en geen zin in... Even goede vrienden... :-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest TTT242

* Kanzi: niet slecht, maar te marshmellow-achtig in vergelijking met de originele kanzi

* Pink Lemonade: zeer goed, heeft een citroen-limonade smaak, ben aan mijn 2de flavour boss fles van 500ml bezig en is nu dagelijkse liquid. Omstaanders zeggen dat het naar "snoepjes" zoals mentos fruit of haribo snoepjes ruikt.

* Twister (nu blijkbaar Tropical Typhoon), staat al een week of 5 te steepen maar nog niet getest.

 

Zie ook net op de website dat de "Kanzi" vervangen is door "Sugar Lips". Vond het al vreemd dat ze dezelfde naam als het origineel gebruiken....verkoopt wel, juridisch niet de beste oplossing en daarom de andere naamgeving vermoed ik.

 

Edited by TTT242
Link to comment
Share on other sites

Pink lemonade : heel goede smaak, naar een soort van druivensuiker, speciaal en goede ADV

Blackcurrant tunes : zalige zeer frisse smaak, wat mentol-achtig met zwarte bessen op de achtergrond 

Lemon tart : na 6 weken steepen is de smaak raak :)  voor liefhebbers van Dinner lady een waardige en goedkoper alternatief

Snake oil : een frisse en kruidachtige smaak, laat wel een droge mond achter, meer dan normaal, maar ook lekker !

Lemon cookie en rocket girl staan nog te steepen, maar als ze proeven zoals ze ruiken, laat maar komen :)

 

maw, voor diegene die op een redelijk goedkope manier een ruime stock aan juice willen aanleggen zonder zelf alle flavors apart te moeten kopen en mengen is die een perfect alternatief. De smaken zijn heeeel goed en de mengverhouding staat op elk van de flessen apart. Gewoon even VG en PG + eventueel nic aan toevoegen, shake en Vape, of shake en steep.

IMG_4512.JPG

Link to comment
Share on other sites

On 26-6-2017 at 20:12, Zwamy said:

 

Zelf ben ik nu aan het twijfelen voor volgende smaken: Pink Lemonade, Killer Yoghurt, Monster Melons.

 

 

 

Kilberry Yoghurt heb ik ook in gebruik, smaakt zoals aarbeienyoghurt. bevalt me wel.

In de veiling sectie staat een reeds gesteepte monster melons in de aanbieding...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Zwamy

Ik heb de killerberry yoghurt, monster melon en de pink lemonade gekocht. Staan momenteel te steepen en ben erg benieuwd! Ben inderdaad ook zeer tevreden van de Boss Shots. Voorheen mengde ik zelf mijn liquids met verschillende aroma's, maar dat komt duurder uit en is meer werk. Ook goed nieuws voor de Belgen (en waarschijnlijk ook Nederlanders, denk dat ze ook wel naar daar verzenden), want Aroma-company is ook begonnen met het verdelen van Boss Shots.

 

https://www.aroma-company.be/nl/one-shot-aroma/boss-shots/

 

Vriendelijke mensen, goeie service en toch iets handiger dan in de UK te bestellen.

Edited by Zwamy
Link to comment
Share on other sites

Guest Ruudde

Hallo,

 

Ik ben meer een custard verslaafde :gek dus:

Blue Custard - Na zeer lange steep (12 weken) is ie nu erg lekker. Custard met een Blueberry nasmaak

Krispie Treats - 6 weken steep - lekker vanille romig, en cookie achtige nasmaak.

Buscuit eater - 5 weken steep - Mijn Favoriet, zacht, romige custard met biscuit. 

 

Heb ook de pink lemonade, fijn om af te wisselen. Frisse citroen/fruit smaak 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ondertussen nog wat geprobeerd. Wat samples besteld bij Aroma-company.

 

- Purple Slush: zeer lekker en fruitig. Voor mij beter als de Pink Lemonade die ik wat beu was. Ook meer blauw fruit natuurlijk. En heeft ook een fris (menthol) smaakje.

- Green Slush: ook lekker, maar een vreemd smaakje eraan.

- Mr Crock: lekker en fruitig, maar die energiedrank smaak maakt het vreemd voor mij.

- Blackcurrant tunes: een toppertje. Een beetje de Blue Slush, maar dan met een hele frisse menthol smaak.

- Cherry Tunes: verwachte een beetje de blackcurrant Tunes, maar dan met rood fruit. Maar dat is het helemaal niet. De menthol komt bijna niet door.

- Fesh Squeeze: smaakt een beetje naar orangina/limonade. Maar prikkelt zeer hard in de keel. Vond ik niet echt aangenaam.

 

Voor mij zijn de toppers momenteel: Monster Melon, Sugar Lips (ok het is geen Kanzi, maar ook wel echt lekker) en de Blackcurrant Tunes. Bij de volgende bestelling zal de Purple Slush ook bijzitten.

 

Ik vroeg mij eigenlijk ook af of er nog andere bedrijven zijn die ook van die One Shot aroma's verkopen voor grote hoeveelheden aan te maken? Ik ben vooral voor zoete, fruitige (liefst nog exotisch) en frisse smaken. Bij Flavour Boss overheersen de custards en creams een beetje het aanbod vind ik. Wat spijtig is.

Edited by Zwamy
Link to comment
Share on other sites

The dictators lemonade juist geproeft en bevalt me zeer goed! Lekker fris maar niet zo fris als bij de blackcurrant tunes meer citroenfris en hij doet me wat denken aan de lemon tart maar dan zonder tart ?

 

 

Pink lemonade, purple slush, lemon tart, snake oil en black currant staan nog te steepen

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 21-12-2017 at 17:16, Zwamy said:

Ondertussen nog wat geprobeerd. Wat samples besteld bij Aroma-company.

 

- Purple Slush: zeer lekker en fruitig. Voor mij beter als de Pink Lemonade die ik wat beu was. Ook meer blauw fruit natuurlijk. En heeft ook een fris (menthol) smaakje.

- Green Slush: ook lekker, maar een vreemd smaakje eraan.

- Mr Crock: lekker en fruitig, maar die energiedrank smaak maakt het vreemd voor mij.

- Blackcurrant tunes: een toppertje. Een beetje de Blue Slush, maar dan met een hele frisse menthol smaak.

- Cherry Tunes: verwachte een beetje de blackcurrant Tunes, maar dan met rood fruit. Maar dat is het helemaal niet. De menthol komt bijna niet door.

- Fesh Squeeze: smaakt een beetje naar orangina/limonade. Maar prikkelt zeer hard in de keel. Vond ik niet echt aangenaam.

 

Voor mij zijn de toppers momenteel: Monster Melon, Sugar Lips (ok het is geen Kanzi, maar ook wel echt lekker) en de Blackcurrant Tunes. Bij de volgende bestelling zal de Purple Slush ook bijzitten.

 

Ik vroeg mij eigenlijk ook af of er nog andere bedrijven zijn die ook van die One Shot aroma's verkopen voor grote hoeveelheden aan te maken? Ik ben vooral voor zoete, fruitige (liefst nog exotisch) en frisse smaken. Bij Flavour Boss overheersen de custards en creams een beetje het aanbod vind ik. Wat spijtig is.


Ik ken ook nog Darkstarvapour, en dan heet dit bottle shots. Zeer lekkere smaken naar mijn mening, wel jammer van de hoge verzendkosten uit de UK (€12).

Waar kopen jullie je Boss Shots aan, vanuit de UK wordt dit terug een dure verzending gok ik?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Na 2 dagen

Very berry(blueberry donut) - wat een goeie smaak al zeg, je proeft de blueberry en een soort suiker donut, ietwat zoet. Vraag me echt af hoe deze verder gaat ontwikkelen, hopelijk word hij niet zoeter want dit is wel me max.

 

RY4 boss - smaakt naar biscuitjes, je proeft een hele hoop op de achtergrond, deze laat ik nog staan.

 

Lemon tart(weet de naam even niet) - je proeft alleen de lemon momenteel en wat op de achtergrond ook deze laat ik nog staan.

 

Zal elke 2 weken met een update komen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...