Jump to content
krokdundee

box mod stab wood

Recommended Posts

Voor het te laten blinken gebruik ik een roze vaste polijst blok, dit is speciaal voor plexiglas, dit met een zachte polijstschijf.

Eerst schuur ik per hand tot korrel 5000 en eigenlijk vind ik het dan wel goed genoeg, wil je verder, zal je eerst alle kleine oneffenheden met zeer dunne seconden lijm dicht moeten schuren en dan polijsten. Pleeg er verder geen onderhoud aan.

Edited by krokdundee

Wat een prachtwerk ! Petje af hoor!

Erg leuk als je zoiets voor jezelf kan maken.

Groetjes.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ik blijf met bewondering kijken naar wat je gemaakt hebt @krokdundee.

Vooral het idee van een setje (mod, vulpen en zakmes) maakt het tot een echt mannending (disclaimer moet tegenwoordig: dames en neutralen, sorry!)

De vraag zal wel al gesteld zijn (heb alleen de plaatjes bekeken) maar bestaat er een mogelijkheid om zoiets custom voor derden te maken?

De vraag zal wel al gesteld zijn (heb alleen de plaatjes bekeken) maar bestaat er een mogelijkheid om zoiets custom voor derden te maken?

•  
  • Quote             dan ben je de zevenentachetigste aan de beurt,                  dat word dan midden 2019    (als je geluk hebt)
  •  

@belgos Ik weet niet of die vraag al gesteld is, maar als ik zie hoeveel werk / uren er in zo'n ding zitten, denk ik niet dat veel mensen dat kunnen betalen. Dergelijk handwerk is alleen betaalbaar als het bijvoorbeeld in China - of tegenwoordig nog een veel armer land-  gemaakt wordt. Alles onder de pakweg 2500 euro, zou betekenen dat hij de rest van zijn leven voor een paar kwartjes per uur mods zou kunnen gaan maken.....

Maar als ik meer geld had dan ik uit zou kunnen geven....dan stond ik vrees ik vooraan in de rij ;-) 

2 hours ago, L33ntje said:

Alles onder de pakweg 2500 euro

Ach! Zijn toch representatiekosten voor bv. netwerken. Geheel aftrekbaar inclusief eventuele BTW.

6 hours ago, L33ntje said:

@belgos Ik weet niet of die vraag al gesteld is, maar als ik zie hoeveel werk / uren er in zo'n ding zitten, denk ik niet dat veel mensen dat kunnen betalen. Dergelijk handwerk is alleen betaalbaar als het bijvoorbeeld in China - of tegenwoordig nog een veel armer land-  gemaakt wordt. Alles onder de pakweg 2500 euro, zou betekenen dat hij de rest van zijn leven voor een paar kwartjes per uur mods zou kunnen gaan maken.....

Maar als ik meer geld had dan ik uit zou kunnen geven....dan stond ik vrees ik vooraan in de rij ;-) 

wat ik wil zeggen is,dat de mods van gerrit niet te koop zijn

9 hours ago, belgos said:

wat ik wil zeggen is,dat de mods van gerrit niet te koop zijn

En da's dus heel errug jammer.

Hier iedereen een beetje zitten opgeilen en dan alles voor zichzelf houden. It's a blody shame!

Maar wel mooie dingen.

Hi Vapes

Schiet allemaal niet zo op, had de hele zaak in elkaar gesoldeerd, blijkt naar lang etteren, die fat daddy 510 kapot te zijn.

Op de terugweg van 2 daagjes Amsterdam met vrouw, op de terugweg even langs vapexperience in Hilversum geweest.

Was een geweldige  ervaring, de mooiste mods op deze aardkloot in mijn handen gehad en wat een kennis in huis, chapeau.

Heb van hier een nieuwe fat daddy en wat squonk onderdelen meegenomen voor een squonk project in de toekomst.

En nu verder dat die mod eens af komt.

Gr Gerrit

Sodeju wat mooi zeg. Puik werk hoor, geniet er van!  :duim

Zie nu dat ook de drip tip op de Engine in stijl is. Mooi detail! Maar wordt dat niet te heet voor het materiaal?

Halleluja!! 

Daar kun je nog eens ergens mee komen!

(nu zou ik gezien de huidige tijdsgeest dat meekleurende mes wel thuislaten) 

Hulde!

Had hier net vanmiddag aan een paar stamgasten je vakwerk laten zien ; dikke complimenten. En dan kan ik morgen dus een mooi foto laten zien van het complete project. Petje af ; mag je HEEEEEL trots op zijn. 

Dank jullie allemaal, ben er zelf ook heel erg blij mee en stiekem ook een beetje trots. Ben alweer een mooie blok hout aan het zoeken voor een squonker, het volgende project.

Dat "stiekem een beetje" mag je gerust achter wegen laten @krokdundee !! hier kan je met alle recht gewoon hartstikke trots op zijn. Die foto's laten echt niet zomaar een doorsnee knutsel projectje zien, maar gewoon een serieus stukje vakmanschap. Zoals ik eerder al zei: als dit nog maar je eerste projecten zijn, ben ik echt benieuwd wat jij in de toekomst nog allemaal laat zien. 

1 hour ago, krokdundee said:

Dank jullie allemaal, ben er zelf ook heel erg blij mee en stiekem ook een beetje trots. Ben alweer een mooie blok hout aan het zoeken voor een squonker, het volgende project.

Niet liegen, die heb je al lang thuisliggen, die blokken hout ;-)

Op deze foto is het stab wood hoogglans gepolijst, moeilijk om hier een goede foto van te maken.

Nog bedankt iedereen voor de leuke reacties, motiverend voor de volgende mod.

Groet Gerrit

IMG_4331.JPG