Jump to content

box mod stab wood


krokdundee

Recommended Posts

Soldeerstation opgehaald in Dusseldorf met de bedoeling m2 messing draadeindjes op de frontplaat te solderen voor de montage van de printplaat, niet dus, dit kan alleen met hardsolderen wat ook weer niet gaat omdat dan het 2 mm plaatje krom trekt. So a new design, 2 plaatjes hout van 55 x 11.8 x 2 mm, deze aan de binnenkant verlijmd, nu ligt de printplaat precies op maat in de binnenkant.

Het soldderstation had ik toch nodig voor  de kabels op de print, 510 en batterij te solderen, even time out. 

IMG_3924.JPG

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 14-6-2017 at 20:13, krokdundee said:

Inderdaad een dicodes chip, de fl 80. Vandaag spannende dag, alle gaatjes geboord en inbus verzonken, draad getapt in het hout, (was niet nodig geweest).

Dit vond ik wel het moeilijks tot nu toe en geschuurd en geschuurd O ja ook nog een beetje geschuurd tot korrel 1200, morgen korrel 2500 en 5000 en dan nog een beetje

polijsten. Ook worden de kopjes van de inbus boutjes verguld.

Leentje, hoe ziet zo'n haarvork er precies uit, heb je een voorbeeld ?

Laatste foto's.

 

IMG_3674.JPG

IMG_3675.JPG

super man 

je hebt er verstand van

Link to comment
Share on other sites

Krok...na hem gevoeld...gezien te hebben in onze store ben ik verbijsterd wat je kan !

Je komt al een paar jaar in onze store op donderdagavond getrouw ( vapeavond) en sta er altijd weer perplex van wat je allemaal bouwt.

Ongelooflijk hoe dat aanvoelt qua kwaliteit en afwerking.

En ik las een paar topics terug van iemand die wilde hem wel testen tegen betaling want hij doet dit niet voor niks schreef hij.

Nou men zal maar de gekke Gerritje gaan uithangen ,want om dat device wat ik gezien en gevoeld heb te verkrijgen en te mogen testen moet er een flink bedrag voor

betaald worden beginnende €100 om het device al alleen te mogen aanschouwen !

Top kwaliteit...met een afwerking waar je U tegen zegt.

Maar gelukkig  ben je geen Golddigger en is het voor private doeleinden...omdat de kwaliteit wat ik gezien heb zowiezo niet te betalen is in manuren.

Man this is awesome !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

 

Samengevat : This Device Is Over The top !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vandaag heb ik bijna niks gedaan, durfde niet echt, bang dar er iets verprutst zou worden. Tegen de avond toch nog maar iets gedaan, de 510 en het batterijgat in de zilveren platen gemaakt, morgen nog de m 20 draad tappen en dan eens kijken dat het geheel met 2 zichtbare inbusboutjes in elkaar kan worden gezet.

 

IMG_3983.JPG

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Guest Toxic71

erg mooi!

Je zou de scherpe hoeken nog kunnen slijpen op een slijpband zodat hij lekker  in de hand ligt.

Maar misschien wil je dat juist niet.

Echt gaaf.

Link to comment
Share on other sites

Hi Steam, die ga je zeker zien als die klaar is.

 

21 minutes ago, Toxic71 said:

erg mooi!

Je zou de scherpe hoeken nog kunnen slijpen op een slijpband zodat hij lekker  in de hand ligt.

Maar misschien wil je dat juist niet.

Echt gaaf.

Ga het zeker afschuinen als die helemaal klaar is, als je iets terug leest kan je het zien.

Link to comment
Share on other sites

De mod in elkaar getaped, met verzilverd batterij kapje met inlay en de verzilverde 510 en nog een foto met 35 gram zilveren spaantjes.

Nu nog 2 lange bouten van de boven naar de onderplaat en dan kan ik gaan afwerken.

IMG_4010.JPG

IMG_4007.JPG

IMG_4011.JPG

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Even een paar dagen niks gedaan, mijn hele basis van het frezen ligt eigenlijk helemaal fout, daarom ben ik vandaag eerst in Utrecht en Gouda geweest voor wat meetgereedschap aan te schaffen. Heb een kantentaster en een centreerapparaat gekocht, nu kan ik alles precies nullen en niet met een schuifmaat liggen klooien. Dit zal ook een groot deel van de onzekerheid weg nemen.

gr Gerrit 

IMG_4055.JPG

IMG_4056.JPG

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

De 2 m3 boutjes zitten erin dus in principe zou ik hem/haar af kunnen maken. Krijg woensdag nog een onderdeeltje binnen en dan gaat het binnenkort gebeuren.

In de tussentijd, met redelijk wat hout over van de blok, ben ik even terug gevallen in een oude hobby, heb alleen de gripschalen veranderd met dit als resultaat.

Heb misschien nog wat hout over voor een pen lol.

 

IMG_4110.JPG

IMG_4112.JPG

  • Like 13
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, krokdundee said:

De 2 m3 boutjes zitten erin dus in principe zou ik hem/haar af kunnen maken. Krijg woensdag nog een onderdeeltje binnen en dan gaat het binnenkort gebeuren.

In de tussentijd, met redelijk wat hout over van de blok, ben ik even terug gevallen in een oude hobby, heb alleen de gripschalen veranderd met dit als resultaat.

Heb misschien nog wat hout over voor een pen lol.

 

IMG_4110.JPG

IMG_4112.JPG

Lijkt mij ook wel wat voor mijn 9mm. Beretta :wink 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, krokdundee said:

De 2 m3 boutjes zitten erin dus in principe zou ik hem/haar af kunnen maken. Krijg woensdag nog een onderdeeltje binnen en dan gaat het binnenkort gebeuren.

In de tussentijd, met redelijk wat hout over van de blok, ben ik even terug gevallen in een oude hobby, heb alleen de gripschalen veranderd met dit als resultaat.

Heb misschien nog wat hout over voor een pen lol.

 

IMG_4110.JPG

 

 

dit is toch wel de ultimate gadget hoor, schitterende mod met bijpassend zakmes. über cool. Petje af man :bang als dat geen high end is....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Even een time out gehad, had met het tappen van een blind m3 gat, een gaatje in de bovenplaat gemaakt, heb deze laten herstellen bij een lokale zilversmid.

Maandag het zilverwerk, samen met een bekende parelstralen en dan eindelijk de finishing touch, heeft nu lang genoeg geduurd.

De pen is ook klaar en nog wat hout voor tandenstokers lol

fullsizeoutput_9.jpeg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...