Jump to content

Reload RTA review


Jim

Recommended Posts

On 21-7-2017 at 11:23, Daniëlle said:

En ben verliefd op de Rainbow kleur :ja

Graag ook negatieve reacties als die er zijn!

 

Ja die zijn er:

@&^)(%$@@@!)))*&%_+////+++9------!@#$%^&*()12345678910

Maak een afspraak met uw huisarts of bel spoedeisende hulp: telefoon 112.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, balling said:

 

Ja die zijn er:

@&^)(%$@@@!)))*&%_+////+++9------!@#$%^&*()12345678910

Maak een afspraak met uw huisarts of bel spoedeisende hulp: telefoon 112.

Hahaha zo denk ik er ook over. Echter had ik laatst een rainbow tankje ervoor en mijn vriendin zag dat toevallig en het eerste wat ze zei; oooh wat vet die wil ik, wil je die alsjeblieft voor mij kopen. Uuhmmm nee als je dit tankje hebben wilt zou je het echt wel zelf moeten aanschaffen deze past niet in mijn collectie. Maar ja smaken verschillen de meeste vape groepen op fb die voorbij komen zie je steeds meer van die Rainbow dingen zelfs mods. Ik wil al zo min mogelijk opvallen met damp waar, als ik op straat damp krijg ik alleen maar commentaar. Met zo'n Rainbow kleurtje nog meer?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Jayjay said:

Hahaha zo denk ik er ook over. Echter had ik laatst een rainbow tankje ervoor en mijn vriendin zag dat toevallig en het eerste wat ze zei; oooh wat vet die wil ik, wil je die alsjeblieft voor mij kopen. Uuhmmm nee als je dit tankje hebben wilt zou je het echt wel zelf moeten aanschaffen deze past niet in mijn collectie. Maar ja smaken verschillen de meeste vape groepen op fb die voorbij komen zie je steeds meer van die Rainbow dingen zelfs mods. Ik wil al zo min mogelijk opvallen met damp waar, als ik op straat damp krijg ik alleen maar commentaar. Met zo'n Rainbow kleurtje nog meer?

 

Heb je wel pijlsnel ontcijferd, die code @Jayjay

Link to comment
Share on other sites

Zo'n rainbowtankje valt nou ook niet echt op :gek 

Helaas had ik al snel het glaasje gemolt,tank lekt maar kan ook aan mijn wick/coil liggen, waren pas mijn eerste 2 maar dampte prima en smaak is echt heerlijk!

Ik heb geen Kindbright maar een andere kloon,ik had hem even opzij gelegd want ik werd knetter van het gelek .

Ik kan ook met gemak die airflowring eraf draaien,zit erg los,weet niet of dat ook bij die Kindbright is?

Maar weer even terug op de melo maar ik ga me er nog in vast bijten want geef niet op,daar is ie veel te lekker voor.

Alle tips ook al uitgeprobeerd met airflow dicht tijdens vullen,op de kop etc.

Bij de echte zit er nog een ring in het dekseltje die bij de kloon er niet zit.

Link to comment
Share on other sites

De airflowring kan je inderdaad verwijderen, zo kan je alles beter reinigen.

Het lekken kan 2 redenen hebben, ofwel je moet je het wicken nog onder de knie krijgen ofwel kan er een o-ring ergens ontbreken.

Maar ik vermoed eerder een wicking probleem.

Link to comment
Share on other sites

Als het met fabriekscoils ook lekt, denk ik niet dat het wicken het probleem zal zijn. Ik neig hier te denken aan de (ontbrekende?) o-ring. Als de topcap niet verhipte goed sluit, kan de tank geen vacuum opbouwen, en zal hij altijd gaan lekken. Kloons zijn meestal redelijk 1:1 , en als er in het origineel een ring zit die in de kloon geheel ontbreekt, zou ik dat toch eerst even proberen denk ik. 

Link to comment
Share on other sites

Kindbright Reload Style RTA  Stainless Steel, 24mm Diameter

 

heb deze nu een aantal dagen in gebruik.

ook heb ik  verschilden coils ge test,van 2mm coil tot 3.5mm coils van 5 wrap tot 7 wrap.

ik heb de coils met  clapton wire 26ga+30ga en met flat alien wire 26ga+32ga getest.

de falvor me deze coils zijn bijna allemaal gelijk, de coton die ik heb gebruikt is de bacon.

ik heb ook een originelen Reload RTA in bezit, en vind de clone net zo goed als de originelen.

eigenlijk had ik verwacht dat de clone wel zou gaan lekken,kan je vertellen hellemaal niks blijft mooi droog.

de afwerking van de clone is top, en ook het glas past perfect en de schroefjes in het dek zijn ook oke

ook heb ik een min puntje er ontbrak een Oring onder de top cap

al met al voor mij een top RTA, Prijs  Kindbright Reload Style RTA 12 Dollar de originele Reload RTA 85euro

 

ben zeer tevreden over deze Kindbright Reload Style RTA

heb er nog twee bij besteld.

                                                                                   info

                                                                                      Stainless steel construction;

                                                                                      Diameter: 24mm;
                                                                                      Wide bore ULTEM drip tip;
                                                                                      Top fill system;
                                                                                      Post-less deck design;
                                                                                      Dual adjustable airflow;
                                                                                      Single or dual coil capable;
                                                                                      Peek insulators;
                                                                                      Easy to build;
                                                                                      Bottom side airflow slots;
                                                                                      Gold plated 510 positive pin

pros                                                                             

bouwkwaliteit pro                                           

afwerking Pro

schroefjes pro

postless deck pro

flavor  awesome pro

vape clouds pro

 

cons

ontbrak een Oring onder de top cap

 

ook nog wat foto's toegevoegd Lings op de foto's is de originele Reload RTA 

hoop dat jullie hier wat aan hebben, voor mij is de Reload de beste RTA tot nu toe awesome

 

hier gekocht http://www.3fvape.com/rebuildable-atomizer-supply/16148-kindbright-reload-style-rta-rebuildable-tank-atomizer-gold-stainless-steel-24mm-diameter.html?search_query=reload+rta&results=234#.WZaqMLpuLDI

 

Gr Marco

 

 

 

 

 

IMG_6531.JPG

IMG_6532.JPG

IMG_6527.JPG

IMG_6529.JPG

IMG_6530.JPG

IMG_6528.JPG

IMG_6533.JPG

IMG_6534.JPG

IMG_6535.JPG

IMG_6537.JPG

IMG_6538.JPG

IMG_6539.JPG

IMG_6540.JPG

IMG_6542.JPG

Edited by MarcoReload
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Voor dat geld kon ik de clone ook niet laten liggen. Heb de zwarte versie besteld bij 3f. Was en ben nog steeds erg tevreden met m'n combo van ijoy en ben erg benieuwd of deze qua smaak beter is!

Hoop dat ie snel binnen is!

Link to comment
Share on other sites

On ‎24‎-‎8‎-‎2017 at 23:02, Jim said:

Heb nog geen enkele andere RTA in mijn collectie gehad die beter smaak geeft dan de Reload.

Over de clone kan ik me niet uitspreken, die heb ik niet.

ik ben het met je eens kwa smaak geen beteren te koop.

de clone geeft iets minder air flow heb ik het idee maar de smaak is het zelfde ook

 

Link to comment
Share on other sites

On 17-8-2017 at 20:16, MarcoReload said:

Kindbright Reload Style RTA  Stainless Steel, 24mm Diameter

 

heb deze nu een aantal dagen in gebruik.

ook heb ik  verschilden coils ge test,van 2mm coil tot 3.5mm coils van 5 wrap tot 7 wrap.

ik heb de coils met  clapton wire 26ga+30ga en met flat alien wire 26ga+32ga getest.

de falvor me deze coils zijn bijna allemaal gelijk, de coton die ik heb gebruikt is de bacon.

ik heb ook een originelen Reload RTA in bezit, en vind de clone net zo goed als de originelen.

eigenlijk had ik verwacht dat de clone wel zou gaan lekken,kan je vertellen hellemaal niks blijft mooi droog.

de afwerking van de clone is top, en ook het glas past perfect en de schroefjes in het dek zijn ook oke

ook heb ik een min puntje er ontbrak een Oring onder de top cap

al met al voor mij een top RTA, Prijs  Kindbright Reload Style RTA 12 Dollar de originele Reload RTA 85euro

 

ben zeer tevreden over deze Kindbright Reload Style RTA

heb er nog twee bij besteld.

                                                                                   info

                                                                                      Stainless steel construction;

                                                                                      Diameter: 24mm;
                                                                                      Wide bore ULTEM drip tip;
                                                                                      Top fill system;
                                                                                      Post-less deck design;
                                                                                      Dual adjustable airflow;
                                                                                      Single or dual coil capable;
                                                                                      Peek insulators;
                                                                                      Easy to build;
                                                                                      Bottom side airflow slots;
                                                                                      Gold plated 510 positive pin

pros                                                                             

bouwkwaliteit pro                                           

afwerking Pro

schroefjes pro

postless deck pro

flavor  awesome pro

vape clouds pro

 

cons

ontbrak een Oring onder de top cap

 

ook nog wat foto's toegevoegd Lings op de foto's is de originele Reload RTA 

hoop dat jullie hier wat aan hebben, voor mij is de Reload de beste RTA tot nu toe awesome

 

hier gekocht http://www.3fvape.com/rebuildable-atomizer-supply/16148-kindbright-reload-style-rta-rebuildable-tank-atomizer-gold-stainless-steel-24mm-diameter.html?search_query=reload+rta&results=234#.WZaqMLpuLDI

 

Gr Marco

 

 

 

 

 

IMG_6531.JPG

IMG_6532.JPG

IMG_6527.JPG

IMG_6529.JPG

IMG_6530.JPG

IMG_6528.JPG

IMG_6533.JPG

IMG_6534.JPG

IMG_6535.JPG

IMG_6537.JPG

IMG_6538.JPG

IMG_6539.JPG

IMG_6540.JPG

IMG_6542.JPG

Toch kan je de kwaltijdsverschillen zien. Aansluiting van o-ring linker foto veel strakker en dek is anders.Wil niet zeggen dat het minder dampt. Denk dat een duurtest de verschillen wel bloot legt maar wie dampt er jaren met 1 tank.:clap Thanks

Link to comment
Share on other sites

De clone laat zich prima opbouwen. Airflow vind ik niet heel veel. Maak daarnaast gebruik van de combo 1 van ijoy en de combo 2 is onderweg. Daar zijn de wolken veel groter van en de airflow beter.

 

Had er vandaag 2 tigercoils in, vrij groot. Smaak was prima, dat wel. Vergelijkbaar, maar niet beter dan de combo. Net opgebouwd met 24awg, 9 rondingen om een 2.5mm. paar trekjes gehad, prima smaak, heel iets meer airflow.

Enig nadeel, hij lekt iets onderin bij het glaasje en de driptrip is te kort, je zit snel met je lippen op de topcap en die is best een beetje scherp.

 

Voorlopig nog prima te doen, doe alleen de combo nog niet weg! Binnenkort is de combo 2 er, kijken hoe die bevalt!

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...