Jump to content

mesh proberen


nonnes

Recommended Posts

ik zou graag mesh eens uit willen proberen, nu heb ik gezien dat een kayfun kraken clone zich hier heel goed voor leent,

helaas is de kraken bij FT helemaal uitverkocht. heeft er iemand een tip voor waar er nog een clone 10 ml te koop is, of welke andere rta zich voor goed leent om met mesh te gaan dampen?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De oudere gennisis atomizers zijn daar goed voor: de Smok RSST, de Blackwood of de Origen van Norbert komen als eerste in mij op. Hou er echter rekening mee dat de luchttoevoer in deze tanks tamelijk beperkt is volgens de huidige maatstaf. Het kan zijn dat je wat moet uitboren om de gewenste airflow te realiseren (mits dat jouw ding is: voor mij zijn  ze meestal prima). 

 

Misschien dat er ook in de wat 'modernere' RDTA tanks met mesh gewerkt kan worden? Als je een verticale coil in een Theorem of Avocado kunt gebruiken moet het niet echt een groot probleem zijn. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Chika said:

Wat is mesh? Die term lees ik hier voor het eerst...

 

Uitleg wordt aan gewerkt achter de schermen voor de Wiki. Is op dit moment nog niet al te veel info over. Maar het is lastig werken met de zon in de ogen achter een computer. Hoop van het weekend een paar uurtjes ervoor te kunnen vinden.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mesh; je rolt je wick door dampende (lees; verse) koeiepoep en die duw je in je atty. Verse liquid erbij en gas erop!

 

Waarom wiki lezen als je het gewoon kunt vragen.. ;-) 

 

:ratje

 

Edit; ik zie net dat de info hierover (op dit forum) schaars is dus zie mijn post als onverzonden. 

Edited by TommyDiamond
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, nonnes said:

ik zou graag mesh eens uit willen proberen, nu heb ik gezien dat een kayfun kraken clone zich hier heel goed voor leent,

helaas is de kraken bij FT helemaal uitverkocht. heeft er iemand een tip voor waar er nog een clone 10 ml te koop is, of welke andere rta zich voor goed leent om met mesh te gaan dampen?

 

En wat @Eelco al gezegd heeft -> is een leuke om mee te beginnen en te proberen of het wat voor je is.

 

Mesh is niet het meest makkelijke, wel erg goed voor als je op een bepaalde manier dampt of wil gaan dampen

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Cyber_Huub said:

Ken uw klassiekers.
Nieuwe generatie damper zeker? :gek

 

Aan je opmerkingsvermogen mankeert niets in ieder geval.

Is het je opgevallen dat ik op het forum onzinnige bijdrages lever en qua kennisniveau ergens in de onderste regionen blijf bungelen?

Of was het iets anders?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Chika said:

 

Aan je opmerkingsvermogen mankeert niets in ieder geval.

Is het je opgevallen dat ik op het forum onzinnige bijdrages lever en qua kennisniveau ergens in de onderste regionen blijf bungelen?

Of was het iets anders?

Neuh, dat bungelen klopt perfect :wink

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bobby said:

Als je het gaat proberen, loop er dan niet mee te koop. De anti-mesh actiegroep is niet mis!

050114_1325_NOMOREMESH1.jpg

 

Fantastisch dat je uit de kast komt Bobby. Er is moed voor nodig om als man te laten zien dat je Barbies hebt!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, nonnes said:

, of welke andere rta zich voor goed leent om met mesh te gaan dampen?

Iedere rta of rda is geschikt voor mesh... althans, ik kan me er zo snel niet één voor de geest halen waarbij 't niet zou kunnen.

Dus zowel een verticale coil als een horizontale coil is mogelijk.

Maar de mesh goed voorgloeien is belangrijk om geen kortsluiting te krijgen.

 

Weet niet of je deze filmpjes al hebt gezien:

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

o en dankje marianna ik had al die filpmjes al rond gekeken en dat heeft me op het idee gebracht, toen kwam ik de kraken tegen en nu zoek ik me gek, want dat ding is al aardig oud:shock en als het ff kan een 10 ml tank. maar goed als dat niet lukt misschien in mini versie in mijn OBS nano. die kun je door hele smalle driptip en echt een mini stukje airflow open zetten aardig mtl maken.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, TheVapingRaven said:

 

Uitleg wordt aan gewerkt achter de schermen voor de Wiki. Is op dit moment nog niet al te veel info over.

Wat er nu in de dampwiki te vinden is over mesh, is goed en duidelijk. Mesh is te bewerkelijk en gevaarlijk.

Mesh is nooit een succes geworden.

 

@nonnes  Waarom moet het per sé een Kraken zijn?  Je kunt zo'n boog ook in bijvoorbeeld een 4ml Nectar of Origen Genesis V2 plaatsen.  Op die Nectar en Origen heb ik ook small bore driptips geplaatst, past prima.

Edited by Marianna
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marianna said:

Wat er nu in de dampwiki te vinden is over mesh, is goed en duidelijk. Mesh is te bewerkelijk en gevaarlijk.

Mesh is nooit een succes geworden.

 

@nonnes  Waarom moet het per sé een Kraken zijn?  Je kunt zo'n boog ook in bijvoorbeeld een 4ml Nectar of Origen Genesis V2 plaatsen.

oo ga ik die morgen eens besnuffelen nu mijn mandje in het is weer laat.

Link to comment
Share on other sites

Vreemd... ik had de AGA T2 ook genoemd, maar die zie ik er toch niet bij staan, dus nog een keer proberen:   https://www.fasttech.com/products/0/10006539/1502700-aga-t2-genesis-style-rebuildable-atomizer-3-2ml  

Trouwens, deze variant van de Origen Genesis heeft wellicht een geschiktere topcap voor jouw doel vanwege de bollere topcap.

 

 

 

 

Edited by Marianna
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...