Jump to content
Dnns84

[Poll] Waar koop jij je damp dingen ?

Waar koop jij je dampspullen?   

152 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

O ja? Hoe lang dan?

Geen idee, langer dan dat ik al damp
Als het slecht is zul je het wel weten, maar ik denk niet dat wat je vandaag koopt dat je daar de rest van je leven mee verder komt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ik maak me veel te druk is o.a een reden ik betahupt extreem rookte,

het punt is, dat ik me mee bezig wil houden als het uitkomt/en niet omdat het moet.

En wat de andere toepassingen van vg/pg betreft, ja ik heb ook literfleseen alchol 99 proecent,en 70 proecent voor het reinigen van zaken,en ja allicht doen ze daar dan een stofje in

dat het niet drinkbaar is ( wat ik ook niet zal willen) maar er zijn geen particulieren die pg en vg in hen voedingsmiddellen stoppen, en evenmin als bij de apotheek waar alles al staandaard 200 x duurder is,als via medische apotheken in de v.s ( ik ook mijn medicijnen haal end aar ze daar 20 x goedkoper zijn dan hier ze zelfs zonder eigen risico vergoed krijg,eerder haalde ik allen medicijnen op recept(!) in belgie; scheelde mij en de zorgverxkeraar maar liefst 1200 euro per jaar!

En ik wil gewoon alles in huis, en er verder alleen mee bezig als ik kies en niet omdat het moet,en dan door allerhande hoeeltjes en weet ik het wat,

ik leef niet VOOR mijn verslaving maar MET, en wel zo relaxed mogelijk.

En ook apotheken gaan echt geen 80 liter vg /pg leveren...en ik ga niet als een junk hussellen 10 ML hier 10 ML daar

no fokking way,en ja ik maar me veel tedruk;das de aard van het beestje,en precies daarom...

wil ik mijn basis zaken veilig stellen..en niet 80 proecent van mijn tijd in toekomst aan kwijt

en ja vg /pg is 30 jaar plus houdbaar! ( iig goed genoeg vor mij)

19 minutes ago, Stekke said:

Geen idee, langer dan dat ik al damp emoji16.png
Als het slecht is zul je het wel weten, maar ik denk niet dat wat je vandaag koopt dat je daar de rest van je leven mee verder komt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Waarschijnlijk maak ik dat ook niet mee.
Afgelopen jaar al 3x enorme hoeveelheid (niet voor eigen gebruik) ingeslagen.
De 4e bestelling begint al te broeien.
Het verloop is zo groot, dat ik me geen zorgen maak om de THT.
Ik heb serieus overwogen om IBC containers te laten komen, maar door plaatsgebrek laten varen.
De auto kreeg de voorkeur om binnen te mogen staan :wink

nouja ik ga nu slapen,en ja ik wildeze bestelling 40 liter vg en40 liter pg van owl dampfer/owlaromen;

en waarom? omdat er geen wet is die dat verbied.En ja die houdbaatheid overleeft mij wel en wanneer niet is dat dan tenminste mijn eigen aandeel.

en apothekers,en allen anderen zullen sowiso 100 maal duurder zijn, 40 l pg,40 l.vg/80l  50/50.

En vooral omdat ik me dan ook nog met andere zaken kan bezighouden, en ja ik rook/damp nog liever bedorven spul ( al weet ik het na30 jaar nog niet bedorven is)

dan me in allerhande bochten te moeten wringen, met dat eerste kan ik beter leven; thats mine concern.

A

men.