Jump to content
Steamboy

Dampmeeting #6 Heerlen Zondag 15 oktober 2017

Recommended Posts

Koempel en ik, willen jullie graag uitnodigen voor Dampmeeting #6, in Heerlen. Deze wordt gehouden op :

:knuf Zondag 15 oktober 2017     :bang

Deze wordt nu wederom gehouden in : Café Zaal D'r Bok,  Bokstraat 53,  6413AS in Heerlen (Heerlerheide). http://www.cafezaaldrbok.nl. 

Het begint om 12:00 uur en eindigt om 18:00 uur, en natuurlijk verzorgt John, van Café Zaal D'r Bok, weer de muziek, de drankjes en de lekkere hapjes.

Voor, naast en achter de zaak is genoeg parkeergelegenheid om jullie voitures te parkeren.

Dampshop 9gkj8g.jpg, zal aanwezig zijn om jullie uitgebreid te laten proeven en te verleiden met leuke aanbiedingen !   http://www.vape4all.nl/

Aanmelden voor deze meeting is niet nodig, kom gewoon wanneer je er zin en tijd voor hebt.

De meeting is niet alleen voor leden van het forum, iedereen van 18 jaar en ouder is welkom, familie, vrienden, kennissen, collega's of andere introducees.

Dus, regel een oppas voor de kids, opa's en oma's, regel vervoer en eventueel verlof op je werk, dan zien we elkaar op Zondag 15 oktober 2017. 

Groet, Koempel & Steamboy

Route beschrijving voor mensen zonder navigatie systeem :

1.            Vanuit Eindhoven, neem de A2 richting Maastricht

Vanuit Venlo, neem de A73 richting Maastricht en blijf op deze totdat hij overgaat in de A2.

2.            Blijf de A2 volgen totdat je links het DSM chemie bedrijf ziet, neem dan bij knooppunt "Kerensheide", de afslag A76 naar Heerlen.

3.            Verlaat de A76 na ongeveer 17km en neem de afslag N281 richting Heerlen.

4.            Neem op de N281 de allereerste afslag.

5.            Aan het einde van de afslag, links af slaan, onder viaduct door.

6.            Bij verkeerslichten rechtdoor.

7.            Neem op de rotonde de tweede afslag.  (rechtdoor)

8.            Bij de verkeerslichten rechtdoor  (rechts ligt McDonalds)

9.            Bij rotonde, neem de derde afslag.

10.          Bij verkeerslichten rechts af.  ( Let op !! Op deze straat zijn veel snelheidscontroles)

11.          Blijf de weg volgen tot aan rotonde en neem hier de eerste afslag.

12.          Bij de volgende rotonde, neem wederom de eerste afslag.

13.          Na ongeveer 150mtr. , hoe zeggen ze dat;  "U heeft uw bestemming bereikt".

Edited by Steamboy
naam verandering aanwezige shop

Da's een lange pauze tussendoor ! :mmm

Ik weet nog niet of ik er bij kan zijn aangezien ik rond die tijd ook weer eens in Japan ga rondkijken maar als

het even kan ben ik er bij :ja

Het is echt wel een te lange pauze, ik wil die gezellige mensen van de vorige keer best wel vroeger weerzien :ja

Hmmm zou ik ook is naartoe willen komen, is geen uren rijden voor mij.

Ben al enkele malen in Landgraaf geweest (Ford meetings)

Nog 3 maandjes,dan is het eindelijk zover:

Dampmeeting 15-10-2017.jpg

Edited by koempel

On ‎24‎-‎6‎-‎2017 at 20:45, MarcoV said:

Het is echt wel een te lange pauze, ik wil die gezellige mensen van de vorige keer best wel vroeger weerzien :ja

Dat komt omdat in Augustus ook nog een meeting in de buurt gepland stond maar die gaat niet door...

On ‎24‎-‎6‎-‎2017 at 20:57, Jim said:

Hmmm zou ik ook is naartoe willen komen, is geen uren rijden voor mij.

Ben al enkele malen in Landgraaf geweest (Ford meetings)

Die afstand valt wel te doen,gezelig

Jammer, ruim twee uur rijden, en met werkzaamheden net voor het Roergebied al snel drie, en in het donker terug....dat gaat hem niet worden. Hopelijk snel een keer iets dichter in de buurt ;-) 

T'is wel een stukkie karren maar ik wil zeker weer eens komen dampen en kletsen. Heb 'm daarom alvast in m'n gsm gezet.

Gezien de eindtijd denk ik dat mijn diner uit een broodje bal o.i.d. zal bestaan... Helemaal niet erg voor een keertje.

1 hour ago, SmartAss1870 said:

Gezien de eindtijd denk ik dat mijn diner uit een broodje bal o.i.d. zal bestaan... Helemaal niet erg voor een keertje.

BurgerKing bij Nederweert.......vaste stop als ik van t zuiden af kom :ja

@SmartAss1870, hartstikke mooi dat je komt !

Er is natuurlijk ook ter plekke, het nodige aan vette hap te krijgen. Van broodjes kroket, frikandel tot tosti's.

Mocht dat niet genoeg zijn, naast Café D'r Bok, ligt ook nog een snackbar.

Oooooh, dan komt dat avondeten wel goed hoor.

Hamburgerketens zijn niet mijn ding, ambachtelijk Italiaans schepijs des te meer...

Ik ben er ook weer bij <tapatalk smileys worden niet ondersteund>106]<tapatalk smileys worden niet ondersteund>106]<tapatalk smileys worden niet ondersteund>1]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zijn er mensen die vanuit omg. Utrecht willen gaan? Heb wel interesse, maar om alleen 4 uur in de wagen te zitten... 

Staat in mijn agenda.!!!!:duim zitterd noa heerlehei mot nog net kinne :gek

Edited by limbo

3 hours ago, Chefferson said:

Zijn er mensen die vanuit omg. Utrecht willen gaan? Heb wel interesse, maar om alleen 4 uur in de wagen te zitten... 

4 uur in de auto is nog wel te doen.....maar naast jou :mmm

• Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1

@Peter smeets, kijk dat bedoel ik nou, die-hards, van harte welkom, Peter :clap

@Chefferson, Als je het nader beschouwd, is het slechts twee uurtjes rijden, dan zes uren plezier en dan na deze zes uren, slechts twee uurtjes terug.

Zou ik mee kunnen leven :ponpon

@Marcel, gewoon komen joh, wordt het alleen maar gezelliger van........EN........het kennis niveau stijgt......dus lekker komen :bliss

On 1-9-2017 at 16:46, Chefferson said:

Ik ben er nog niet zeker van of ik ga ivm met een trip naar Japan maar mijn route komt langs Utrecht..  :ja

Guest
This topic is now closed to further replies.