Jump to content

Slechte reputatie van de e-sigaret "schandaal"

Recommended Posts

Toxicoloog Bernard Michael Mayer , Karl-Franzens University in Oostenrijk : Slechte reputatie van de e-sigaret "schandaal" 27-4-2017

Bron: http://steiermark.orf.at/news/stories/2839461/

Vertaling Google translate voor diegene die de Duitse taal niet machtig zijn : KLIK
Artikel gepost door
Wild Wild Vape op Facebook.

Wederom alle vooroordelen dampen pootje gelicht ...

• Like 11

Dit is de zoveelste keer dat onderzoekers melden wat wij ook al jaren zeggen. Ook wat bertreft de geldkwestie.

Natuurlijk kan ik nooit genoeg lezen dat ik met dampen gewoon goed bezig ben in vergelijking tot de sigaret. De koffie vergelijking is natuurlijk mooi, maar besef wel dat je dan relatief veel extra koffie drinkt.

Bedankt voor deze posting! 

• Like 1

14 minutes ago, Moppersmurf said:

. De koffie vergelijking is natuurlijk mooi, maar besef wel dat je dan relatief veel extra koffie drinkt.

Las laatst ergens een vergelijking. Kwam meen ik neer op 3 koppen koffie per dag als je redelijk intensief dampt.

Maar... Wat is intensief dampen? Er zijn mensen die 10ml per week dampen en mensen die dit makkelijk voor de lunch weg stomen.

Het dampen doet me meer en meer denken aan het waterstof auto concept dat is staat is de brandstof auto volledig overbodig te maken.

Krijgen wij ook zo'n halfbakken middenweg als de hybride auto's?  Een TC gereguleerde tabacs sigaret of iets dergelijks??

Groeten, droog

Voor sommige mensen zal het nooit genoeg zijn, hoeveel onzin je ook ontkracht.

Dampen is twintig maal minder schadelijk dan roken,  maar schone lucht is idd nog beter. Als er morgen een auto op de markt zou komen die ipv 20 km op één liter 400 km rijdt, blijft je mensen houden die zeggen: "Maar hij stoot toch nog viezigheid uit".

Alles wat maar in de verste verte op 'roken' lijkt zit in het verdomhoekje.

• Like 1

17 hours ago, Mtb Zuidwijk said:

Toxicoloog Bernard Michael Mayer , Karl-Franzens University in Oostenrijk : Slechte reputatie van de e-sigaret "schandaal" 27-4-2017

Bron: http://steiermark.orf.at/news/stories/2839461/

Vertaling Google translate voor diegene die de Duitse taal niet machtig zijn : KLIK
Artikel gepost door
Wild Wild Vape op Facebook.

Wederom alle vooroordelen dampen pootje gelicht ...

zouden beter een studie maken ,om vroeger op pensioen te gaan

dat zou nuttig zijn