Jump to content

VG in Eroll


Guest ddleende

Recommended Posts

Guest ddleende

:hi allemaal,

Even een klein vraagje, het is duidelijk nu dat ik allergisch ben voor alle liquids met PG erin, dus die mag ik niet meer gebruiken  :protest

Dus de enige optie die er is is overstappen naar VG, maar dat komt goed.

Kan ik 100% VG dampen in de Eroll of niet?

alvast  :bedankt

Link to comment
Share on other sites

Guest misterblister

Hoi,

Nee ik ben bang dat dat niet lukt. Ik heb het eerder geprobeerd met Boba's Bounty, die 100% VG is en op die manier blijk je de atomizer (verdamper) snel om zeep te helpen. VG is simpelweg te dik/stroperig om puur in een ego-c/eRoll atomizer te dampen. Je zal dan toch moeten overstappen naar bijvoorbeeld een 'gewone' egobatterij met een clearomizer (CE4/CE5 of Mini-Nova)

Link to comment
Share on other sites

Kijk eens op youtube naar het rewicken van de ego-c (zelfde als eroll) atomizer met ss mesh.

Dat werkt ook al een stuk beter met VG, je zult hem inderdaad wel eerder moeten schoonmaken en ook vervangen.

PBusardo dampte in zijn review volgens mij ook Boba's bounty met de eRoll wat op zich prima ging.

Verdunnen met een beetje gedestilleerd water is inderdaad ook een optie.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-MSNJ80WqlA

Link to comment
Share on other sites

Ik heb Boba's Bounty met een eGo-C tankje en atomizertje gedampt en de atomizer hield het ongeveer een uurtje uit.

100% VG en ego-atomizers zijn geen goede match.

Misschien dat het bij de eroll anders is. Geen idee.

Link to comment
Share on other sites

Het grootste probleem hierbij is de wick die het niet bij kan benen, een ss wick is dan een goede optie, tezamen met een beetje verdunnen met gedestilleerd water.

Ik damp nu ook met de eRoll om het te testen en 50/50 gaat perfect met een standaard atomizer. 1 met joyetech atomizer, en 1 merkloze atomizer. Geen verschil te merken tussen de atomizers overigens.

Met ss mesh heb ik het nog niet geprobeerd met de eRoll, maar ik heb nog boba's staan dus ik zal het nog gaan proberen dit weekend hoe het gaat.

Link to comment
Share on other sites

Guest ddleende

Dank je wel allemaal, heb ook nog altijd een vivi liggen maar gebruik de eroll op het werk en das wel zo fijn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...