Jump to content
Jayjay

Digiflavor Pharaoh RTA (update)

Recommended Posts

Just now, Jim said:

Nee je kan de driptip niet vevangen, topcap is uit 1 stuk en spijtig genoeg uit metaal (voorzichtig met je tanden).

Of je er iets op kunt zetten weet ik niet meer, deze RTA was al bijna uit mijn geheugen gewist.

Weet enkel dat het geen zicht gaat zijn met nog een driptip op de huidige.

als je bij GB kijkt zit er een 510 adapter bij, ik vraag me af of je dat niet in de ijzere driptip moet stoppen en dan je eigen driptip er op. is het buiten de dr driptip zo'n slechte tank dan Jim?

1 minute ago, nonnes said:

als je bij GB kijkt zit er een 510 adapter bij, ik vraag me af of je dat niet in de ijzere driptip moet stoppen en dan je eigen driptip er op. is het buiten de dr driptip zo'n slechte tank dan Jim?

Er zin een driptip in het ijzeren drip tip ding zeg maar. Deze kun je eruit halen en denk dat ze daarmee bedoelen dat je daar een driptip in kan zetten. Kan het fout hebben.

1 hour ago, nonnes said:

Ik kan geen veralgemening maken, ikzelf vond persoonlijk de RTA niet geweldig (reden staat op de vorige pagina).

Maar laat dat je zeker niet weerhouden om zelf de tank te proberen.

Just now, Jayjay said:

Er zin een driptip in het ijzeren drip tip ding zeg maar. Deze kun je eruit halen en denk dat ze daarmee bedoelen dat je daar een driptip in kan zetten. Kan het fout hebben.

ben je nog steeds tevreden met deze tank @Jayjay? hoe is hijn liquid verbruik? net zo'n zuipert als de OBS nano?

ik ben super dol op mijn OBS maar hij zuipt me arm :bliss dus ik las deze review en ik dacht zou deze het zijn? zeker omdat hij ook nog eens een 8ml extension heeft. heb je een nog beter advies hoor ik het graag.

Just now, Jim said:

Ik kan geen veralgemening maken, ikzelf vond persoonlijk de RTA niet geweldig (reden staat op de vorige pagina).

Maar laat dat je zeker niet weerhouden om zelf de tank te proberen.

iedereen mag vinden wat hij/zij vind toch:grins wat de ene ...ut vind, vind de andere geweldig. iedereen zijn eigen voorkeur.

1 minute ago, nonnes said:

ben je nog steeds tevreden met deze tank @Jayjay? hoe is hijn liquid verbruik? net zo'n zuipert als de OBS nano?

ik ben super dol op mijn OBS maar hij zuipt me arm :bliss dus ik las deze review en ik dacht zou deze het zijn? zeker omdat hij ook nog eens een 8ml extension heeft. heb je een nog beter advies hoor ik het graag.

Ik gebruik hem op het heden niet meer omdat ik de laatste tijd meer rda en rdta gebruik. Deze slurpte bij mij als een gek je zag hem gewoon bij elke hijs omlaag gaan. Maar dat heeft ook te maken met de build. Naja ik had er clapton in op 40 watt niet echt bepaald spannend maar ging wel snel. De obs nano gaat bij mij super met een kanthal op 30 w niet veel verbruik. De pharaoh is een geweldig tankje wat smaak betreft.

waarom kan ik hem nou maar niet vinden een zo goed als de OBS nano, maar dan met minder dorst.:denkgeduld? 

ik heb de pharaoh ook gekocht en merk niets op van spitbacks en heb de beentje van mijn coil aan de bovenkant staan. 

Ik kan wel zeggen dat de smaak top is en beter als de kylin van Vandy Vape, weeral een tevreden vapor erbij se :gek

Ik had deze beter gekocht voor de Kylin, maar de steenwinkel stelde me toch de kylin voor ipv de pharaoh

Ik heb de obs engine nano in gebruik en ben er zeer tevreden van. Is deze beter? 

Heb je misschien intussen een nog betere rta gevonden?

Top review trouwens. Lekker uitgebreide en gedetailleerde informatie. 

26 minutes ago, Niezel said:

Ik heb de obs engine nano in gebruik en ben er zeer tevreden van. Is deze beter? 

Heb je misschien intussen een nog betere rta gevonden?

Top review trouwens. Lekker uitgebreide en gedetailleerde informatie. 

Pharaoh is een top tank met een geweldige smaak echter gebruik ik hem al paar maanden niet meer. 1 keer laten vallen en sinds dien lekt hij heel klein beetje. Als je deze toch wilt er is een mini van verschenen net nieuwe tank. Ik heb sinds vandaag een serpent smm en moet zeggen dat hij wel in mijn top 3 behoort.

52 minutes ago, Niezel said:

Is die mini nog beter? 

Daar heb ik geen ervaring mee. Maar die gewone pharaoh is een mega tank.

Hartelijk dank Jayjay, dankzij deze review heb ik de pharaoh mini RTA aangeschaft en dit BY FAR de beste RTA die ik tot nog in mijn bezit heb gehad. Samen gekocht met de Zeus RTA, ook een geweldige RTA maar de pharaoh mini is toch nog dat tikkeltje beter. 

De OBS engine nano verbleekt letterlijk naast deze pharaoh mini. Geweldige smaak, top airflow en geen lekkage. Nogmaals dank!

24 minutes ago, Niezel said:

Hartelijk dank Jayjay, dankzij deze review heb ik de pharaoh mini RTA aangeschaft en dit BY FAR de beste RTA die ik tot nog in mijn bezit heb gehad. Samen gekocht met de Zeus RTA, ook een geweldige RTA maar de pharaoh mini is toch nog dat tikkeltje beter. 

De OBS engine nano verbleekt letterlijk naast deze pharaoh mini. Geweldige smaak, top airflow en geen lekkage. Nogmaals dank!

O wat goed. Ben benieuwd of je daar een review over wilt maken. Ik gebruik de pharaoh al een tijdje niet meer omdat hij klein beetje lekt, omdat hij ooit is gevallen. Heb nog paar keer getwijfeld de mini te kopen maar dacht ach nee. Maar als je zo blij mee bent dan zou ik daar graag een review van willen zien.

47 minutes ago, Jayjay said:

O wat goed. Ben benieuwd of je daar een review over wilt maken. Ik gebruik de pharaoh al een tijdje niet meer omdat hij klein beetje lekt, omdat hij ooit is gevallen. Heb nog paar keer getwijfeld de mini te kopen maar dacht ach nee. Maar als je zo blij mee bent dan zou ik daar graag een review van willen zien.

Hey Jayjay, ik wil er gerust een review over schrijven maar daar moet ik natuurlijk wel de tijd voor vinden. Ik doe mijn best om het in de komende weken te doen! 

De pharaoh mini is écht wel de moeite waard. De Zeus ook natuurlijk.. ik zal ze tegelijk beoordelen. 

1 hour ago, Niezel said:

Hey Jayjay, ik wil er gerust een review over schrijven maar daar moet ik natuurlijk wel de tijd voor vinden. Ik doe mijn best om het in de komende weken te doen! 

De pharaoh mini is écht wel de moeite waard. De Zeus ook natuurlijk.. ik zal ze tegelijk beoordelen. 

Ik blijf de Zeus tegenvallen. Ik damp laatste tijd veel rda's  eigenlijk alleen maar. Denk dat ik de hele collectie rta's of laat staan of ga verkopen. Doe maar rustig aan met review ik zie hem vanzelf voorbij komen.

IMG_1551.thumb.jpg.fe654917f29a69f323a91f99f88a6ce5.jpg

Deze recent aangeschaft. De looks zijn vreselijk. Veel te lang en raar qua vorm. Het dampen is daarin tegen heerlijk. Heerlijke smaak. Gebouwd met een fused Clapton (2x26 AWG Kanthal + 38 AWG Ni80). Nadeel is een dunne lijn qua wicken icm lekken. Ik heb dit opgelost door de juiceflowcontrol niet helemaal open te zetten maar half. Geen problemen meer sindsdien ..... Nu te koop in China voor zo'n 22 euro. Das meer dan genoeg voor een correcte prijs/kwaliteit verhouding.

Edited by vaporMarc

ik heb een vraag tot betrekking van de pharaoh rta

waar kan ik deze kopen ik vind namelijk alleen de mini maar wil graag deze ivm de dubble airflow

:D

@Jayjay

Ik lees: 'Een expansion Tube van maar liefst 3.5ml'. Hartelijk dank voor de informatie, heb me al een tijd afgevraagd wat dat nu voor buisje was, en te beroerd om het op te zoeken :lol

Klopt dit dat je de drip tip er niet van kan halen zonder het bovenste dekseltje mee te hebben? Ik wil graag een andere driptip maar krijg hem er niet van..?

1 minute ago, Brambo said:

Klopt dit dat je de drip tip er niet van kan halen zonder het bovenste dekseltje mee te hebben? Ik wil graag een andere driptip maar krijg hem er niet van..?

Die delrin plaat is één geheel. Als je die eraf haalt zit er ijzer op. Het is voor mij al extreem lang geleden. Mar als ik me niet vergis kun je wel een andere driptip op zetten. Maar dat lijkt niet mooi. Je moet dan even dikke driptip als de delrin hebben die er bovenop zit. Heb ik day hier niet al beschreven trouwens? Zit op vakantie met erg slechte wifi dus kan het even niet opzoeken. 

Ja klopt idd Jayjay, De deksel en driptip is 1 geheel, met een delrin insert. Er zit een 510 driptip adapter bij, maar dan wordt het geheel nog hoger. Wel fijne tank btw, gebruik hem dagelijks en bevalt mij beter als de Pharaoh mini.