Jump to content

Videoreview Eleaf iStick Pico, Melo 3 Mini en firmware-update

Recommended Posts

Iedereen heeft hem natuurlijk allang, die Pico. Net zoals over de Melo 3 Mini-tank. Genoegzaam algemeen bekend mag je ondertussen toch wel denken. En natuurlijk hebben we allemaal ook de nieuwste firmware. Dus waarom zou ik daar nou nog een review over maken. Totaal overbodig. Maar goed, mocht je er nog nooit van gehoord hebben, dan kun je hier even (even? 1 uur 11 minuten! HA!) naar kijken. En al die ervaren eigenaren kunnen checken of ik vind dat ze toentertijd een goede keuze hebben gemaakt.

• Like 6
1 hour ago, hans said:

Iedereen heeft hem natuurlijk allang, die Pico. Net zoals over de Melo 3 Mini-tank

Van de Pico heb ik er twee, maar wel met allerlei verschillende tankjes, nooit een Melo willen hebben.  ;-)

Edited by Marianna
  • Like 1

Ik schrijf maar even terwijl ik kijk. Brons en roze, dat is op elkaar afgestemd. En lijkt dit toch niet een beetje op een uitpakvideo? Niemand pakt die dingen beter uit. Op 5 minuten vertel je al dat je het filmpje kort gaat houden. Ik kan dan al zien, het is youtube, dat het toch een uur en 11 minuten gaat duren. Dus de spanning wordt groter. Nee de ringetjes, roze is geen brons. Maar hot pink wil je niet vertalen, je zegt alleen dat dat heet roze is. En dan laat je onovertroffen puntjes vallen..... Rond de 20 minuten en een paar minuten daarna raak ik het een beetje kwijt, je keert schermpjes om, je zal op dingen terugkomen. Het wordt spannend, maar dan gaat de telefoon. Ja dat is inderdaad onbeleefd, dat mensen bellen terwijl jij de mensheid verderhelpt met de eleaf pico. Dan rond 26 minuten: dat moet ik toch nog wat vaker gaan zien. Je doet dan iets wat niet navolgbaar is. Iets met temperatuur. En heel veel keer drukken op de vuurknop. En uiteindelijk is er een bepaald resultaat, maar dat moet ik nog een paar keer zien. Op 30 minuten en verder. Ik heb bij jouw video's al eerder gedacht aan Koot en Bie en aan Jiskefet. En dan komt komt ineens jiskefet, je legt het verband tussen hidden airflow en hidden sounds in advertising. Ik ben serieus, ik kijk serieus en graag naar je videos, hier geef je zelf de reden daarvoor: het is jiskefet, koot en bie en die hele aardige Hans uit nijmegen met al z'n problemen. Rond de 35 minuten probeert u de melo tank uit elkaar te halen. Ik heb er al een nieuw glaasje voor moeten bestellen. Ik heb zo'n maxi tank uit china, met hetzelfde punt: je krijgt hem niet uit elkar geschroeffd als je de coil moet vervangen ofzo. En als het lukt dan barst vaak het glaasje. Dit deel van uw video is echt uitermate spannend: lukt het of lukt het niet. Maar het is laat, ik moet gaan slapen, want morgen weer werk enzo. Ik plaats dit deel van mij reactie alvast. En dan kijk ik morgen wel de rest en dan reageer ik daar op, als u dat niet vervelend vindt.

• 2 months later...