Jump to content

Recommended Posts

Verschillende mensen geven in diverse draadjes aan dat de ticker niet meer werkt. De mijne tikt ook niet verder, met als gevolg dat ik nu definitief 3 maanden en 23 dagen gestopt ben. Ik zou hem graag weer verder zien oplopen.

• Like 1

Superduperfancepancy als dat dampforum is, worden alle afbeeldingen lokaal gecached, om zo supersnel uit te kunnen serveren aan onze dampende lezers. Met als gevolg dat afbeeldingen die stiekem door meneertjepeertje tickerboer worden veranderd, niet ververst worden.

Een oplossing voor alleen de tickers, zonder onze superdupertrooper cache geheel in de vuilstort te gooien, wordt nog een uitdaging. Uiteraad kan men dagelijks/wekelijks/maandelijks zelf even zijn onderschrift aanpassen en opnieuw de link erin gooien. Maar ik gok dat daarmee de animo van tickers dramatisch afneemt.

Hmm, zal er nog eens verder over broeden, onze cache of wellicht beter gezegd 'image proxy' staat nu ingesteld op oneindig. Dit voorkomt ontbrekende afbeeldigen, wanneer de externe hoster de afbeelding verwijderd. Super natuurlijk, maar niet ticker vriendelijk. Bijkomend voordeel is wel dat zelfs afbeeldingen zonder groen slotje, door/voor ons alsnog door een mooi groen slotje worden voorzien.

• Like 1