Jump to content

19 MEI 2017 Dampers bijeenkomst Zeist (omgeving Utrecht)


Recommended Posts

Beste mede-dampers!

 

Op vrijdagavond 19 mei is er een dampers bijeenkomst bij Damp-e in Zeist!

 

(Volledig) overstappen van de sigaret naar elektrisch?

Van een kant-en-klare e-sig naar bijvoorbeeld een mod?

Van een mod naar een mech?

Starten met het zelf (op)bouwen van een tank (coilen en wicken)?

Andere dampers ontmoeten en ervaringen uitwisselen?

 

Dan moet je hier bij zijn!

 

De bijeenkomst zal op  vrijdagavond tussen 20:00 en 23:00 plaatsvinden bij Damp-e in Zeist. Zij stellen, geheel gratis, de winkel beschikbaar voor de leden van Dampforum. Niet leden zijn uiteraard welkom, dus neem gerust iemand mee! Ook zal er door Damp-e gezorgd worden voor een hapje en een drankje. Damp-e is gemakkelijk bereikbaar via OV en met de auto. Er is een mogelijkheid tot gratis parkeren op o.a. de Prins Hendriklaan (op 5-10 minuten loopafstand). Anders betaal je tot 21:00 (ong. €2).

 

Gedurende de avond zal Damp-e een workshop RTA en RDA geven (zie de Dampwiki). Daarnaast zal er ook extra tijd worden besteed aan bijvoorbeeld TC-dampen.

 

Tot dan!

 

@Thijs (Damp-e) Voeg je even toe zodat je de voortgang kunt zien.

 

 

 

 

 

Edited by Chefferson
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ik vinnum ook leuk. Heb weinig advies nodig, maar vind het wel leuk om te komen! De laatste vrijdag valt in het Hemelvaartweekend en dan lig ik achterover met een biertje in m'n tengels ergens in Luxemburg, aan een kampvuurtje..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Thijs (Damp-e)

Leuk, leuk, leuk! Ik heb nu al zin om jullie te ontvangen in onze mooie winkel :clap

Edited by Thijs (Damp-e)
Link to comment
Share on other sites

Mensen, even belangrijke update en tevens vraag! Ondanks dat ik reeds 12 mei heb genoemd als datum, wil ik toch vragen of 19 mei voor jullie ook mogelijk is. Daar ik zelf als mede-organisator ook graag aanwezig wil zijn en mijn lieftallige echtgenote een reis naar Griekenland heeft geboekt in de week van 12 mei!

 

Let me know!!

 

@Tamara, @SCi, @TheRich, @Dex, @cleootje pio, @wk1987, @pauwelsveer, @TommyDiamond, @ItsJohn, @Jofra1984, @mule, @Emm_88, @Arjo_Feil

Edited by Chefferson
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Chefferson said:

Mensen, even belangrijke update en tevens vraag! Ondanks dat ik reeds 12 mei heb genoemd als datum, wil ik toch vragen of 19 mei voor jullie ook mogelijk is. Daar ik zelf als mede-organisator ook graag aanwezig wil zijn en mijn lieftallige echtegenote een reis naar Griekenland heeft geboekt in de week van 12 mei!

 

Let me know!!

 

@Tamara, @SCi, @TheRich, @Dex, @cleootje pio, @wk1987, @pauwelsveer, @TommyDiamond, @ItsJohn, @Jofra1984, @mule, @Emm_88, @Arjo_Feil

Prima

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...