Jump to content

Big Mouth aroma's Orion, Raf&Ella en Appel+peer

Recommended Posts

Zo dan, eens even een review doen van 3 aroma's van Big Mouth. Big Mouth aroma's zijn voorgemixt dus je hoeft er alleen VG/PG en eventueel nicotine bij toe te voegen. Ze kosten 5 euro per 10ml en daar krijg je dan ook nog een leeg 30ml flesje bij. Alle smaken heb ik 3 tot 4 weken laten steepen en getest in m'n Troll V2 op vers katoen. Ik damp overigens zonder nic en zo'n 75/25 VG/PG.

Orion: Zou dus naar de welbekende koekjes moeten smaken (Romige vanille met chocolade wafel en witte creme vulling), maar het smaakt en ruikt overwegend naar iets wat op kokos lijkt maar het net niet is. Deze smaak overstemt de rest van de aroma's nogal, maar 't is niet vies. Ik damp em rustig op, maar ga deze niet weer kopen.

concentrate-orion-30ml-big-mouth.thumb.jpg.e886b13a9e7785def4f823b1ce1668d9.jpg

Raf&Ella: Volgens de fabrikant: Wafelbiscuit met romige melk en een hint kokos. Volgens mij: goor. De smaak laat zich het beste als volgt omschrijven: een keer te diep inhaleren in een openbaar toilet die weken lang niet schoongemaakt is. Bestemming: afvalbak.

2675.thumb.jpg.55de8ce0afd87eb76a7a4885e10b345f.jpg

Apple&Pear: De naam zegt t al, het zou naar appel en peer moeten smaken en dat doet t ook. Wel een zoete appel+peer, maar geen snoep smaak of chemisch, maar gewoon fruit dat van nature lekker zoet is. Deze smaakt echt goed en ga ik vaker kopen

.Apple-Pear.thumb.jpg.320397cabe5f5e990b0c0fa6b04053a3.jpgApple-Pear.thumb.jpg.320397cabe5f5e990b0c0fa6b04053a3.jpg

Edited by Dnns84
  • Like 3

Leuke en nuttige review!!

Misschien een idee om de volgende keer voor ieder aroma een apart topic te maken, maakt het iets makkelijk zoeken. En het blijft iets overzichtelijker als mensen een commentaar/vraag/opmerking willen toevoegen over één specifiek aroma.

• Like 1

Ik zal de appel en peer ook eens proberen, afgelopen maand heb 5 stuks uitgeprobeerd van deze merk en vind Fruity jelly echt heerlijk. More Popcorn als tussendoor wel lekker maar verder vond ik Tik Tik, Karibo en Orion niet echt lekker.  Zal binnenkort de appel

en peer zeker eens gaan bestellen, momenteel effe erg druk met verhuizing.

• Like 1
  • 2 months later...

Zal wel aan mij liggen maar ik smaak de appel niet, enkel de peer. Wel lekker. Mijn favoriet van bigmouth blijft chipmunks. Al verschillende andere aroma's van bigmouth geprobeerd maar die gingen na 1 tankje de vuilbak in