Jump to content
Sledge

Damp-e.nl

Recommended Posts

Goedendag allen :hallo 

Mijn naam is Thijs en ik ben een medewerker van Damp-e. Wij hebben naast de webshop ook twee erg mooie fysieke winkels in Utrecht
 en Zeist! Wij staan altijd klaar om zowel de beginner als de verder gevorderde damper te helpen met het vinden van het juiste product en het verhelpen van problemen. Wij kunnen je helpen in de fysieke winkels maar ook via de mail, webchat of de telefoon helpen we je graag. 

Wij hebben een breed scala aan producten. Zo hebben wij bijvoorbeeld meer dan 150 smaken waarvan je een groot deel in de winkel kan proeven voordat je ze koopt! We hebben verschillende esmokers voor de beginnende damper zoals de populaire Q16 Starterset. Maar ook voor dampers die meer opties en meer damp willen hebben we mooi producten liggen in de winkel en de webshop. Wij verkopen onder andere de
Smok G-Priv en de Melo 3 mini en natuurlijk nog veel meer. Check onze website of kom naar een van de winkels om al onze producten te bekijken. 

Sinds kort kan je bij ons tot 23:59 bestellen en dan heb je je product gewoon de volgende dag in huis! Bij bestellingen die door de brievenbus passen en boven de €20,- zijn rekenen wij geen verzendkosten. Bij bestellingen die per pakket verzonden moeten worden en boven de €50,- zijn rekenen wij ook geen verzendkosten.

banner-bestellen-middernacht-small.thumb.jpg.675c91b89f04218a8ab47388b119be86.jpg
Ik zal in dit topic berichten plaatsen als wij nieuwe producten gaan aanbieden en natuurlijk als jullie vragen hebben aan ons.

Als er vragen zijn of tips of suggesties dan hoor ik het graag!

Groetjes van het hele Damp-e team!

Algemene informatie:

Damp-e Utrecht

Lange Jansstraat 3

3512BA Utrecht

Damp-e Zeist

Slotlaan 271

3701GG Zeist

Email: info@damp-e.nl

Telefoon: 030 268 98 33

Facebook: https://www.facebook.com/dampenl

Google+: https://plus.google.com/+DampeNld

Instagram: https://www.instagram.com/damp_e.nl

Openingstijden:

Maandag 13:00 - 18:00 (alleen open in Zeist)

Dinsdag 10:00 - 18:00

Woensdag 10:00 - 18:00

Donderdag 10:00 - 18:00

Vrijdag 10:00 - 21:00

Zaterdag 10:00 - 17:00

Zondag 12:00 - 17:00 (alleen open in Utrecht)

e-sigaretten-winkel-zeist-damp-e.thumb.jpg.696fa375941069832cc5be234b3e66b6.jpg

Edited by DampThijs

Welkom Thijs. Ik hoor goede verhalen over jullie winkel maar ben er zelf nog niet geweest. Komt vast binnenkort.

Jullie hebben geen aroma's om zelf liquid te maken, neem ik aan?

Hey Tamara,

We verkopen helaas geen aroma's om zelf te mixen wel heerlijke kant-en-klare liquids. Fijn om te horen dat je over ons goede verhalen heb gehoord! 

Tot binnenkort!

Fijne winkels hebben jullie, in zeist en utrecht langs geweest, leuk systeem wat jullie hebben in utrecht om te proeven, de rol waar de damper aan hangt:ja

En de Millers Goldline voor e4.99 is een mooie prijs!

Welkom Thijs wel erg lang geduurd.

Ben inmiddels vaker in Zeist geweest, leuke winkel goede vooraad...helaas geen diy anders had ik vaker bij jullie geweest.

Het heeft inderdaad even geduurd. Met de uitbreiding naar een tweede winkel en meer personeel hadden we nog geen tijd om hier echt actief te zijn. Nu gelukkig wel :)

We verkopen helaas geen aroma's en dergelijke. We hebben wel naalden en flesjes (tot 100ml)!

Welkom op het forum. Hopelijk binnenkort een Dampforum meet bij jullie in de shop! Momenteel met Bas in gesprek hierover. Super winkel, deskundige, vriendelijke en behulpzame medewerkers! Zeker een aanrader als je in de buurt bent! :duim :ja

een tijdje terug vanuit Groningen speciaal naar zeist afgereist om daar gezellig smaakjes te testen, zeer gezellige shop. Moet nodig weer eens heen, jammer dat jullie niet in Groningen zitten!

Edited by Darksand

Last van krassen op je iPower of Pico? Bescherm je apparaat met onze handgemaakte leren hoesjes. Speciaal gemaakt voor Damp-e door Ortleb!  Ze zijn beschikbaar in 6 verschillende kleuren. 

pico-hoesje-zwart.thumb.jpg.809d459a869689272079435edf5a456c.jpg

ipower-hoesje-ecru.thumb.jpg.64f03e7e3bd480a077839c80a4123529.jpg

https://damp-e.nl/damp-e-ipower-handmade-leather-skin

https://damp-e.nl/damp-e-istick-pico-handmade-leather-skin

Edited by Thijs (Damp-e)

Mooi!

Waren alleen in het zwart (en anders) in China te verkrijgen.

Ziet er mooi uit maar wel strak aan de prijs.

Leuk om te zien dat er weer een shop is die reclame maakt voor haar produkten.

En ik maar denken dat dit tegenwoordig niet meer mag per wetgeving (en dus niet volgens de forumregels).

Geldt dat niet alleen voor dampwaar? Technisch gezien valt dit daar niet onder volgens mij, maar ik kan me vergissen..

Hoesjes niet, maar tanks wel...

Zoals je kunt zien heeft het FBT inmiddels ingegrepen.

15 hours ago, JaWa said:

Hoesjes niet, maar tanks wel...

Zoals je kunt zien heeft het FBT inmiddels ingegrepen.

Ik zie het, dan had ik het (helaas) toch goed begrepen :bloos

Hallo 

Vandaag afgereisd van zoelmond naar utrecht om naar jullie winkel te gaan was en hele reis maar waard uitstekend advies klantgericht kwaliteit en prijs goed in verhouding ik damp nu en maand en heb bijna alles bij jullie gekocht als ik vragen of problemen heb kan ik altijd bellen ik had en smok G150 bestelt met e ligiud 12 mg nicotine belden ze me op met het advies dat ik beter wat lager met nicotine kon beginnen waren alle webschops maar zo 

Kom snel weer langs 

Mvg jordy