Jump to content
Tamara

[Poll] Welke smaken damp jij niet ?

Welke smaken damp jij niet?  

251 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ik heb een aantal smaken, waarvan ik dacht dat het een groot succes zou zijn, die me in dampvorm zo zijn tegengevallen, dat ik ze later niet meer heb geprobeerd:

- Koffie

- Kokosnoot

- Chocola

- Tabak

Mijn dampsmaakjes richten zich vooral op zoet (alles met aardbei is tot nu toe fantastisch), custards, heeeuuule sterke menthol en met grote regelmaat, maar niet te lang achter elkaar Digby's Dr Jeckyll (een monster van een absint liquid, was een lange zoektocht, maar tot nu toe mijn favoriet)

@sirlorrie

De naam zegt het al, bakery: alles wat je bij een banketbakker vind, boterkoekjes, van die Deense kaneelflappen, stroopwafels, verzin het en er is wel een bedrijf die er dampvloeistof van maakt.

Dessert: zelfde verhaal, van vla en pudding tot dikke heftige zoete dulce de leche ijssalon troep.

Klinkt vrij negatief maar ik damp niet anders, ik ben ook een enorme zoetekauw, ligt ook altijd wel wat te knagen in m'n dashboardkastje, of het nou Reese's pieces zijn of gewoon een zak muntdrop of zo, liefst zo'n bij elkaar geschepte kilo zak van het Kruidvat of de IKEA, heerlijk.

22 minutes ago, balling said:

Mothersmilk

Heerlijk, die zuig ik warm direct uit de tip.

Ik hou niet zo van fruitsmaken. Ik damp nu Kanzi (Twelve Monkeys) in de Serpent Elevate, maar het kan me niet echt bekoren. Ik maak de shortfill op, maar ik bestel het hierna niet weer.

Ik ben meer van de RY4 tabakssmaken en van zoete creams zoals: Mother's Milk, Unicorn Milk, Original Bunny. Custards en bakerysmaken zoals Muffin Man vind ik ook erg lekker!

Heb je wel eens de Dvtch Amsterdam Van Gogh gedampt @Elly? Zo niet, dan denk ik dat je die erg lekker vind! Ry4 tabak met pistache, hazelnoot en chocolade 😋

On 2/1/2019 at 6:48 PM, Oomkobus said:

Reese's pieces

Waar koop jij die?

Laat ik nou altijd gedacht hebben dat dit topic ging over niet te pruimen sappie's, zit ik er behoorlijk naast :mmm

@Crow die liggen tegenwoordig bij de action en de big Bazar, vroeger alleen bij Jamin in zoetermeer

@Dr.SmokeToch mooi om te zien hoe we over het algemeen toch een meer positieve dan negatieve focus hebben. 😉

26 minutes ago, Crow said:

@Dr.SmokeToch mooi om te zien hoe we over het algemeen toch een meer positieve dan negatieve focus hebben. 😉

Ik moet nog ergens in een laatje een roze bril hebben, misschien helpt dat om het juiste topic te vinden :e33

Koekjes en taartjes bluuuuhh, m,n maag keert een slag om, wie zag ik ook alweer Tom Poes of appeltaart dampen.....  ik zag het ergens bij handchecks.....San?

Ook ben ik hooked aan chocolade maar dampen,nee, ik heb een paar soorten maar waag niet te mixen met m,n geliefde tabaksoorten.!

Ik heb al veel smaken geprobeerd, vooral fruitsmaken.

Ben niet zo een fan van mix. Liefst gewoon 1 smaak.

Het enigste wat ik echt niet lust is menthol. Een paar keren tegengekomen in fruit-mix juices, bah 🙂