Jump to content
wickwack

Pico en Serpent Mini kunnen me niet bekoren

Recommended Posts

6 hours ago, Caved said:

Ik ben enigsinds wel fout

Dat wisten we al...   :zoef

patat2.gif

7 hours ago, Caved said:

Ik ben enigsinds wel fout, denk dat dhr Balling bedoeld tankjes 24mm en groter maar zet hier de volgende kanttekening  bij.

Een tank van 24mm en een inhoud van 3 mm kan onmogelijk een MTL tank zijn,het is namelijk zo dat bij een MTL een zo klein

mogelijke damp kamer gewenst is. Dit is dus in dit geval tegenstrijdig. Een ander argument is: waarom zou iemand een  MTL

tank willen van 24 mm of groter terwijl dit prima in 22 mm kan of zelfs in 19mm ???

En wat dacht jij dan van de pico RTA?

http://www.gearbest.com/vapor-styles/pp_553845.html?wid=21

Een kleine dampkamer in een bredere tank zou in principe een grotere liquidcapaciteit moeten opleveren.

De Pico RTA heeft mijn aandacht getrokken maar met 22mm dus te smal. De inhoud van 4ml is dan wel weer OK.

It's all about the looks. Een "gedrongen" tank levert in het totaalbeeld een lager profiel op.

Goedenavond kinders,

Wat mooi dat men de zin over het bevredigen leuk vindt. Da's namelijk exact de reden dat ik hem plaatste, maar niets is minder waar. De Pico staat stof te happen en de iStick Basic wordt genadeloos afgezogen.

Goeie tip om eens een andere tank te proberen. Ik heb helaas geen andere dampers in mijn omgeving met hardware waar ik aan mag sabbelen.

De Pico met Serpent blijft een super coole combi, dus misschien moet ik de Basics maar een poosje verstoppen en switchen van partner. Lastig hoor!

Wellicht nog een ander drip-tippie aanschaffen of eens met de coils in de weer.

@Marianna mbt de Rose, de V3 is te gebruiken voor MTL maar de V2 is ervoor gemaakt... nauwer luchttoevoer onder de coil, kleinere kamer en een nauwer (geintegreerde) drip tip. Ik heb begrepen dat de Kayfun V5 MTL kit ook in de Rose 3 past maar ik heb daar niet zelf mee geëxperimenteerd.

@Instructions Unclear
De Rose V2, 3ml, hoogte 64mm, is een enorme schoorsteen bovenop de Pico.
Daarom prefereer ik de simpele 4ml Nectar met een hoogte van slechts 28mm.
Maar toch bedankt voor het meedenken !

22mm serpent mini is niets voor niets 1 vd populairste tankjes, geweldige flavour. 

Probeer anders een kayfun 3 -- met een nano modificatie om hm lekker klein te houden.