Jump to content

Voor smaak nieuw topic toevoegen?

Recommended Posts

Ik vind de informatie over smaak, wat betreft diy en kant-en-klare liquids altijd verhelderend om te lezen in dit forum. Graag wil ik mijn eigen ervaring delen met anderen hier, maar vraag me af: moet ik een nieuw topic beginnen over mijn smaakervaring, of het combineren met bestaande topics in diy en liquids?

Je kunt jouw smaakervaring (over een smaak waarover al een topic bestaat) toevoegen aan het bestaande draadje, dat maakt het voor iedereen overzichtelijk en makkelijk te vinden :-)

De smaken die ik bedoel vind ik niet direct terug via de search. Een heel draadje doorzoeken naar die smaak is erg veel leeswerk, niet erg, maar wel erg veel. En bovendien als er al veel mensen iets gezegd hebben over een smaak, dan voegt mijn mening als hij vergelijkbaar is met andere meningen niet veel toe. Dus ik vind een bijdrage plaatsen vooral nuttig als zo'n bijdrage naar mijn mening informatie geeft die nog niet te vinden is. Dan zou ik toch denken dat een nieuw topic nuttig is als je via search de betreffende smaak niet vind, maar juist die overzichtelijkheid die je noemt is een punt, en daarom ook vraag ik dat hier.

Dat board met de aroma reviews is nog niet zo oud. Het zou kunnen dat de aroma's die je wilt bespreken ooit al eerder zijn besproken, maar dus niet op dat board staan. Lang verhaal kort: voeg gewoon nieuwe topics toe met de aroma's die je wilt bespreken. Mocht er van enige doublure sprake zijn, staan jouw reviews i.i.g. in het juiste board en zijn ze wel goed terug te vinden. Go for it @Peter Molegraaf

• Like 2

@wahanassatta was me nèt voor ;-)

Nee hoor, ligt niet aan jou, de forum search is niet altijd even optimaal. Heb met je meegezocht (via google op "site:dampforum.nu <zoekterm>"), en vind geen recente of echte recensies/specifiek op smaak geschreven topics, dus kun je met een gerust hart ons verblijden met jouw ervaringen in nieuwe topics in de betreffende subforums:

https://www.dampforum.nu/forum/47-reviews-liquids/
https://www.dampforum.nu/forum/312-diy-aroma-reviews/

• Like 1
  • 3 weeks later...

Ik heb er al een paar geplaatst, maar wil een nieuwe smaak graag wat langer gebruiken voor ik er iets zinnigs over kan zeggen. Die Liqua jasmijn thee bijvoorbeeld is een merkwaardige, heel uitgesproken smaak. Daarnaast heb ik het al ee paar keer meegemaakt dat ik een vor mij nieuwe smaak aanschafte, en dat ik de mededeling kreeg dat de fabrikant deze smaak uit het assortiment gaat halen. Vorige week had ik dat weer eens met Collins royal purple.