Jump to content

Review GOON 24mm origineel

Recommended Posts

Vandaag toegekregen en getest. Eerste build met de Goon 24mm.  Eerst even coils wikkelen met een dual coil optie. 5 wikkelingen kom ik uit op 0,14ohm in de Goon. Eerste indruk, effe wennen aan het dek maar eens je de methode vast heb, dank zij YouTube, fluitje van een cent. Zeer eenvoudig op te bouwen en veeeeel plaats. Leent zich voor exotisch gemaakte coils door het ruime dek. Ook zeer eenvoudig te  wicken. Eindelijk testen van mijn lang gesteepte probeersels. Eerst even goed de wicks met de juice laten samen impregneren, topkap erop, mod op 50 Watt en proeven maar (koffie - caramel - vanilla tobaco van TPA). Daarna fire....

Wat een smaakbom is me dat ! Resultaat van de juice geef ik 7/10. Wattage richting 70 watt, beter in smaak en in wolkvorming. 

Nu nog verder de rest van de juice probeersels uittesten :)

Conclusie : RDA Goon : 9,5/10.  Smaakervaring : 9/10. Dit wordt een blijvertje en wordt verder genieten ;)

Vape greetings,

Den Door.

IMG_2739.JPG

IMG_2735.JPG

IMG_2734.JPG

IMG_2733.JPG

IMG_2732.JPG

• Like 1

Is echt een top rda, heb een authentic 24 en 22mm en een clone in 24mm.

Werken allemaal zeer goed.

De 22mm geeft nog een iets betere smaak vind ik persoonlijk, maar je kan er geen grote coils in kwijt.

Ik gebruik de 24mm vaak in single coil setup, werkt ook uitstekend.

Een tip is om een drip tip zoals op de goon Lp aan te kopen, die worden niet warm.