Jump to content

Aspire Cleito


Guest tibo.loontiens

Recommended Posts

Guest tibo.loontiens

Beste mededampers

 

Ik heb een Aspire Cleito op en Eleaf iStick Pico staan en zie dat er vuil en ook resten liquid in de airholes zitten. Is het normaal dat er resten liquid in de airholes achterblijft en hoe kan ik dit het beste schoonmaken?

 

Groeten Tibo

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Volkomen normaal.. wat condens, zweten van je tankje, soms een druppel.. 

 

Tank helemaal uit elkaar halen, even in warm water laten weken, desnoods in een sopje afwasmiddel, goed spoelen en weer afdrogen.. Kan sws geen kwaad om dat eens in de 2 weken te doen. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Is heb dus het zelfde probleem met mijn aspire ataltnis evo.

En dus de domme vraag: het onderste gedeelte van de tank (waar de airholes zitten en waar je dus ook je coil indraait) dat mag in contact komen met water? Ik maak de driptip en het glaasje altijd goed schoon met water maar van het onderste gedeelte dacht ik dat niet in contact mocht komen met water. :(

(dat noemen ze dus een noob)

Link to comment
Share on other sites

@Thomas, zoals @TheRich al schreef, gewoon helemaal uit elkaar schroeven en met warm water schoonmaken, ook het onderste gedeelte.

Ik gebruik altijd een oude tandenborstel en wat ragertjes om de moeilijke plekjes schoon te maken.

Na het reinigen netjes afdrogen en weer in elkaar schroeven.

 

 

 

 

 

Edited by Steamboy
Link to comment
Share on other sites

je kunt het voorkomen door niet eerst terug te blazen in je tank, is af en toe een leuk gezicht om te zien, maar tenzij je een RDA of RDTA gebruikt, zinloos

en zorgt voor ophoping van extra liquid in de airholes en bodem van de genoemde tankjes... als er genoeg ligt kan het zelfs eruit lopen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest dirk1971

Vraagje ik heb een Aspire Cleito en gisteren is het glaasje van de tank gebarsten. Wie heeft er nog een liggen waar die niks mee doet. Ik woon in Bilzen in België. Net over de grens bij Maastricht. Groetjes van Dirk

Just now, dirk1971 said:

Vraagje ik heb een Aspire Cleito en gisteren is het glaasje van de tank gebarsten. Wie heeft er nog een liggen waar die niks mee doet. Ik woon in Bilzen in België. Net over de grens bij Maastricht. Groetjes van Dirk

 

1 minute ago, dirk1971 said:

Vraagje ik heb een Aspire Cleito en gisteren is het glaasje van de tank gebarsten. Wie heeft er nog een liggen waar die niks mee doet. Ik woon in Bilzen in België. Net over de grens bij Maastricht. Groetjes van Dirk

 

Edited by dirk1971
Link to comment
Share on other sites

Guest dirk1971
1 minute ago, dirk1971 said:
3 minutes ago, dirk1971 said:

Vraagje ik heb een Aspire Cleito en gisteren is het glaasje van de tank gebarsten. Wie heeft er nog een liggen waar die niks mee doet. Ik woon in Bilzen in België. Net over de grens bij Maastricht. Groetjes van Dirk

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In de verpakking van de Cleito tank, zit nog een reserve glaasje.. die kun je gebruiken ervoor..

en mocht die ook al gebroken zijn, kun je 1 nieuw van 5 ml kopen bij www.Smartsmoker.nl of Zwoofs heeft ze ook nog dacht ik...

Want ik denk dat er weinigen zullen zijn die hun reserve glaasje aan je willen verkopen.... Ik verkoop em in elk geval niet....

 

http://www.smokesmarter.nl/accessoires-onderdelen/tubes-glaasjes.html

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On ‎25‎-‎2‎-‎2017 at 10:58 AM, TheRich said:

Volkomen normaal.. wat condens, zweten van je tankje, soms een druppel.. 

 

Tank helemaal uit elkaar halen, even in warm water laten weken, desnoods in een sopje afwasmiddel, goed spoelen en weer afdrogen.. Kan sws geen kwaad om dat eens in de 2 weken te doen. 


Liever geen sopje afwasmiddel vanwege verschillende soorten vetten die hierin zitten. Zelfs in anti-vet (was)middelen zit een soort vet. Beter met alcohol maar dat wordt dan weer niet aanbevolen door diverse fabrikanten..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Roken said:


Liever geen sopje afwasmiddel vanwege verschillende soorten vetten die hierin zitten. Zelfs in anti-vet (was)middelen zit een soort vet. Beter met alcohol maar dat wordt dan weer niet aanbevolen door diverse fabrikanten..

Dus kan ik nu mijn fles Dreft in de kliko mikken :mmm

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...