Jump to content

Nieuwe moderators!


Recommended Posts

On 21/02/2017 at 17:46, Meyeke52 said:

@Sledgedank voor het doorverwijzen, maar helaas voor  @Madman heb ik die mail niet meer op mijn telefoon zitten.

 

                                :bliss 

 

... En anders kon je de door mij verwijderde shitpost nog steeds niet terugzetten, of onderschat ik je nu? 

 

Als je madman trouwens voor de grap een Koran zou sturen ofzo, lijkt mij wel een geestig plan. Licht me dan wel even in...

 

On 21/02/2017 at 15:31, Sub-Ωhm said:

Wow, @monotom, wat bent u druk, voor dat u het vraagt, nee, dat is hier niet verboden, maar het viel gewoon op.

 

Ik dacht dat ook al niet hoor, dat ik iets verbodens deed. En druk, tja, ik kreeg vier reacties vol onzinnige verwijten. Omdat ik een stukje van eigen hand niet leuk genoeg vond en weghaalde, en daarna vraagtekens zet bij de triomfantelijke verontwaardiging van iemand die me voor het verwijderde stukje toch nog eventjes de les wil lezen. Toch niet heel raar dat ik daarop reageer? Ik had trouwens gedacht dat een moderator het nog wel een stukje drukker zou hebben. Of bedoel je druk als in onrustig? *webcam afplakt*

 

On 21/02/2017 at 17:46, Meyeke52 said:

 

verder met het feliciteren van onze nieuwe moderators, is veel belangrijker dunkt me

 

 

Daar sluit ik me graag bij aan. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@Steamboy, thnx.

 

Druk mee, ach, wat moet ik daar op zeggen, in het begin is alles wennen, wat extra's op de achtergrond, beetje knippen en plakken, druk, tja, wat is druk, merk wel dat ik vaker inlog, en natuurlijk lees ik nu ook de topics waar ik normaal eigenlijk nooit kwam.

 

Maar de ene dag is de andere niet, soms wat meer gedoetjes, waar eerder alleen een beetje lekker posten, kom een stuk minder op mijn andere thuisforums :gek, wat dan wel weer jammer is, omdat ik daar een hoop eerste damp info en aanbiedingen vandaan haalde, en toch ook wel wat mensen mis.

 

Maar ik denk dat ik ook voor @tsiis mag spreken wanneer ik zeg, het FBT gaat onderling leuk met elkaar om, helpt waar nodig en leert ons de kneepjes van het 'vak'.

 
Als ik zie wat Tsiis en ik de laatste drie weken op de achtergrond hebben gedaan, haalt dit toch een beetje werk uit handen van de drie overgebleven Admins, respect voor die drie.
 
Al met al, het is leuk om mee te werken aan de continuïteit van dit geweldige forum, daar steek ik dus graag wat tijd in.
  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...