Jump to content

Nieuwe moderators!


Recommended Posts

1 minute ago, Karin Spaink said:

Beste forumleden, lieve dampers

 

Het FBT is blij te kunnen meedelen dat de functie van moderator op het forum in ere is hersteld. We hebben @tsiis en @Sub-Ωhm gevraagd of zij iets voor die rol zouden voelen, en tot ons plezier hebben ze beiden 'ja' gezegd.

 

In de rol van moderator zullen ze werken aan een zo soepel mogelijk forum, in elke zin van het woord. Draadjes sluiten, verhuizen, splitsen, samenvoegen en opruimen, spammers een schop onder hun kont geven, ander gespuis op de vingers tikken, leden assisteren, newbies wegwijs maken, dat soort dingen. Alles dat nodig is om het forum in goede conditie te houden en ieders verblijf hier zo aangenaam mogelijk te maken. Wees dus lief voor ze. Wij zijn ervan overtuigd dat zij het heel fijn gaan doen in hun nieuwe rol.

 

Ze zullen zichzelf uiteraard eerst enigszins verrouwd moeten maken de mod-interface aachter de schermen, dus geef ze even de tijdtijd voordat je ze moeilijke dingen gaat vragen. :wink 

 

Succes nieuwe moderators!

 

wij zijn altijd lief! :zoef

maar beiden veel succes en sterkte gewenst!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, cleootje pio said:

@Sub-Ωhm en @tsiis fijn dat jullie dit willen doen, veel succes en plezier gewenst.

Dank je Cleo, de vraag was voor mij erg onverwachts, heb er dan ook wel eventjes over nagedacht, maar na :balans, maar na een klein weekje overdenken heb ik mezelf voorgenomen dat ik de tijd die ik hier doorbreng, net zo goed kan combineren met een stukje positieve inbreng.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Dank je Cleo, de vraag was voor mij erg onverwachts, heb er dan ook wel eventjes over nagedacht, maar na :balans, maar na een klein weekje overdenken heb ik mezelf voorgenomen dat ik de tijd die ik hier doorbreng, net zo goed kan combineren met een stukje positieve inbreng.

 

Voor mij kwam de vraag ook uit de lucht vallen, en had er daarvoor nooit over nagedacht om zo'n handschoen op te pakken. De hartelijke en enigszins geruststellende uitnodiging heb ik een weekje op me in laten werken en net als Sub lijkt het me een zinvolle tijdsbesteding; om het nuttige met het aangename te verenigen in de tijd dat ik hier toch al doorbreng.

 

Heb overigens nul ervaring als moderator, maar met een beetje wil, de (meestal) gemoedelijke sfeer en de warme medewerking van iedereen hier gaat het vast lukken -zegt ze heel onbevangen, maar vol goede moed- :hoi

  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Moppersmurf said:

Vreselijk nieuws..  Dit gaat me punten opleveren as ik niet op pas :mmm

 

@Moppersmurf. Je mag die van mij wel lenen.

@Sub-Ωhm. Mag jij nu ook al strafpunten uitdelen of blijft dat het exclusieve recht bij.......... Ja wie ook alweer.

 

Leuk dat jullie dat willen doen @tsiis en @Sub-Ωhm.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, balling said:

Mag jij nu ook al strafpunten uitdelen

 

Als het nodig is zwaaien we met de reglementen en kunnen het bonnenboekje uit de zak halen, en als het echt niet anders kan er ook eentje uitschrijven, maar vooralsnog zou ik niet weten waar het bonnen-knopje zit ;-) We komen er vast wel uit, toch? :-)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...