Jump to content

Radiodebat met Henk van Gerven en de Esigbond


Betty

Recommended Posts

Vanavond heb ik de eer om aan tafel te schuiven bij het radioprogramma Dit is de Dag van de EO (http://www.nporadio1.nl/dit-is-de-dag).
Aanleiding tot de uitnodiging van de Esigbond is het artikel in De Volkskrant dat kleurrijk verteld dat volgens onderzoek de e-sigaret wel degelijk voor jongeren een opstap is naar het roken:
http://www.volkskrant.nl/wetenschap/gebruik-e-sigaret-bij-jongeren-leidt-vaak-tot-normaal-roken~a4459758

Mijn opponent is Henk van Gerven.

Jammer genoeg is het slechts een uitzending van een half uurtje, waarin (zover ik het heb begrepen) twee stellingen worden besproken. Dus al met al zal het een debatje zijn van 10 minuten of zo denk ik.

Het is live te volgen, maar ook achteraf terug te luisteren.

 

Tijd: tussen 18:30-19:00 uur

 

Root for me!

Edited by Betty
  • Like 17
Link to comment
Share on other sites

Veel succes Betty !!!

ga opzeker luisteren, ook als is de EO niet bepaald mijn omroep :lol 

 

mss heb je nog wat aan Acvoda's stuk van Marcel, http://acvoda.nl/2017/02/06/smaakloos-of-smakeloos/

lijkt me behoorlijk lastig om in zo een korte tijd er tegen in te rammen.

go go go for it girl :duim 

 

ps wat betekent,  Root for me ???????

Edited by Meyeke52
Link to comment
Share on other sites

Is van Gerven SP ????? 

Wat een oetlul en drammer, die kunnen wel een paar stemmen missen dus.

 

Betty well done dear ?ook al kreeg je er amper een woord tussen bij die droplul.

Edited by Meyeke52
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, wahanassatta said:

Wat een lul die Van Gerven. Wat een ongelooflijk grote stomme domme onwetende doordrammende zelfgenoegzame arrogante zak.

 

Ik had het niet beter kunnen verwoorden, wat een zak hooi die vent!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Madman said:

Ach......t is toch weer een beetje reclame voor de e-sigaret. Er blijft vast wel iets van hangen bij de luisteraars

 

Ik kreeg op geen enkele manier de indruk dat dit een goede reclame was. Die van Gerven had totaal geen idee waar hij het over had, maar of dit ook bij de gemiddelde luisteraar zo over komt?

 

Betty werd constant door die eikel onderbroken en als Betty hem probeerde te corrigeren greep de presentator in met "het moet geen welles nietes discussie worden". Grrrrrrrrrrrrrr :boos

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Het blijft zo ongelooflijk surreëel dat er maar niet gesproken wordt over het feit dat we 20.000 sterfgevallen per jaar kunnen voorkomen. Alsof dat totaal niet belangrijk is. Een paar jongeren die gaan roken, dat is waar we het over hebben. Alsof die niet sowieso waren gaan roken. Hoe begonnen jongeren ooit met roken toen dampen nog niet was uitgevonden? Het is een raadsel. 

 

En dat nicotine verhaal he.... daar krijg ik ook zo'n lange grijze baard van. Waarom is het bij dampen zo'n enorm issue en hoor ik niets over de nicotine in peuken, kauwgum, pleisters etc. Het is om je de haren uit je kop te trekken echt. Ik word er ronduit bloeddorstig van. 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Maak nieuwe...