Jump to content

Tasty Puff: Jungle Juice

Recommended Posts

Fabrikant: Tasty Puff

Aroma: Jungle Juice

Smaakcatergorie: Fruit (en tabak?)

Herkomst: Savevape.nl

Mix: 50/50 6mg

Apparatuur: Tsunami, dual coil SS clapton coils, 6 turns @0.23 ohm.

Wicking materiaal: Ken-do (japanse katoen)

Steep: heb geen aangeraden tijd gevonden, zal 48H aanhouden maar dit is een shake en vape test!

mix: 5% (aangeraden werd 2-3% maar in reviews kwam ik 5% tegen - voor dat maar gegaan).

Geur van de aroma: Heerlijke tropische vruchten geur. Klein beetje candy achtig. Beste omschrijving is hawaiian punch geur

Smaak: De boventoon is echt lekkere hawaian punch! Lekker! De smaak is niet sterk, ook niet zwak. Het mag van mij echter wel sterker (ik houd wel van 'in yo face' smaken). Jammer genoeg proef ik 'detergence' (schoonmaakmiddel) als ondertoon en nasmaak. Voor nu zal ik maar de shake en vape de schuld hiervan geven.

Damp sensatie: Te scherp voor hoge wattage! Begon op 60W (waar ik met big mouth karibo eindigde), ging snel terug naar 40w. Op 40w is het te dampen, maar smaak is wel stukken minder. De nare nasmaak is echter ook minder prominent aanwezig. Heb het toch opgekrikt naar 50w, gelukkig niet zo scherp op deze wattage. Nasmaak is wel iets meer prominent aanwezig, maar niet zo sterk als voorheen. Dit kan ik wellicht toewijden doordat hij wat 'versneld' is gaan steepen in mijn tank (heb alleen de wicks nat gemaakt, 2 wicks van ken do neemt echter makkelijk 1 -2ml op!)

Conclusie: De smaak is er, mag van mij wel wat sterker zijn. Als de nasmaak tijdens exhalatie verdwijnt door steepen, en de werkelijke tonen nog meer naar boven komen dan zal ik dit wel zien als een lekkere juice. Geen ADV als Misty wellicht, maar zeker lekker zodra de zon weer gaat schijnen!

UPDATE na 48H steepen!

De chemische smaak is volledig weg. De smaak van de juice is echter wat zwak voor mij en een klein beetje muf/droog. Ik ben van plan Inawera cactus te bestellen en enkele druppels erin te doen om het geheel wat 'natter' te maken. Voor nu raken de noten zo nu en dan maar de juiste snaar. Geen ADV of zelfs een lekkere zomerse vape jammer genoeg, wie weet met wat inawera cactus er door heen gejast. Voor nu zal ik na deze flesje alvast geen nieuwe kopen.

Edited by Sankara88

Mokum, de plek waar de ouderen aan het mokken zijn? Begin een patroon in je laatste paar post te zien Dr.Smoke. Heb je zelf Tasty Puff Jungle Juice geprobeerd? Weet jij hoe de smaak is van 2-3%? Heb jij het verschil tussen 2-3% geproefd en 5%? Wees wat meer constructief met je replies man! Want zo heeft niemand iets aan je toevoeging.  Ik hoor maar al te graag hoe jij deze aroma, of anderen, hebt ervaren hoor.

Ik ben verder uit gegaan van gebruikerservaringen en die gaven aan dat 5% de juiste verhouding is.

Edited by Sankara88
  • Like 1

Tasty puff Californië orange meng ik op 9%.
Althans, dat deed ik. Sinds een paar maanden is de verpakking veranderd, en volgens mij ook het recept want hij is minder zoet, minder smaakvol.
Ik heb de overstap naar flavormonk gemaakt

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk