Jump to content

Dampmeeting #5 Heerlen Zondag 30 april 2017


Recommended Posts

1 hour ago, OvergeefDave said:

Leuke namiddag. 

Ook leuk om eens de mensen achter de avatars te zien.

En thx aan Sander  (ken de avatar niet en weet niet of de naam correct is geschreven) om mijn mod weer van vaste schroeven te voorzien. 

:zwaai

Was voor mij de 1e keer dat ik de binnenkant van een echte DNA200 mocht blootleggen.

Van mijn kant dus ook een Dank U voor het leer momentje.

 

p.s. als je vooraf de prijs van die mod had gezegd had ik het misschien niet gedurfd :mmm

 

6 hours ago, Sereen said:

Jullie hebben geluk, ik kom toch nog de laatste 2 uurtje bijwonen!

 

Beter laat dan nooit !!

Top dat ik je nog effe gezien heb :duim

 

5 hours ago, Embryo1 said:

Hulde aan het organiserende Team alles was voorhanden, alsmede een grote dosis ervaring.

Is zeker voor herhaling vatbaar. Het was leuk om een aantal forumleden, na het optrekken van de "mist"  in de ogen te kunnen kijken en ermee kennis te kunnen maken.

Op naar de volgende meeting.:clap

 

Amen !

 

Was weer een hele leuke meet !!

Ook super dat er op de valreep nog een ander shop bereid was om leuke spulletjes uit te stallen voor de verkoop.

@koempel goed geregeld kerel :duim

 

Altijd leuk om al die vertrouwde gezichten weer te zien op deze meetings.

Dit keer waren er (voor mij) ook redelijk veel nieuwe gezichten.

Leverde veel verrassend goeie gesprekken op.

Heb echt genoten van @Kevin.s 

Dampt pas 3 weken maar heeft ondertussen wel al het hele forum doorgespit naar info. ( hoezo herkenbaar :-)

Die komt er dus wel :ja

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 25 april 2017 at 9:27 PM, MarcoV said:

Moest er iemand een lekker fruitig hoog VG receptje hebben in een flesje hou ik me aanbevolen om eens te proeven, mijn liquidverbruik kost me momenteel meer dan de klassieke a-tjes :trilt

 

En dan stiekem gewoon nóg lekkerdere receptjes hebben dan ik. :arrog

 

Thanks Marco :biertje

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, BurmaShave said:

 

En dan stiekem gewoon nóg lekkerdere receptjes hebben dan ik. :arrog

 

Thanks Marco :biertje

Mja, mijn 2 smaakjes vielen blijkbaar in de smaak, fijn om dat te horen van ervaren dampers, zo weet ik dat ik op de goede weg zit.

 

Ook super om de gezichten achter de naam te zien (als Steamboy even niet aan het dampen was damper.thumb.gif.36925d76f4e64c2b2d1b5711ee330153.gif), en ook weer een ervaring rijker.

Wanneer was de volgende meeting in Limburg zei je?:cheerpon

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, MarcoV said:

Mja, mijn 2 smaakjes vielen blijkbaar in de smaak, fijn om dat te horen van ervaren dampers, zo weet ik dat ik op de goede weg zit.

Als dit jou 1e twee eigen receptjes zijn dan ga ik jou scherp in de gaten houden :trilt

4 minutes ago, MarcoV said:

Ook super om de gezichten achter de naam te zien (als Steamboy even niet aan het dampen was damper.thumb.gif.36925d76f4e64c2b2d1b5711ee330153.gif), 

:lol

Komt door die speciale @Steamboy coils.

 

7 minutes ago, MarcoV said:

Wanneer was de volgende meeting in Limburg zei je?:cheerpon

Zullen Steamboy en Koempel wel weer snel bekend maken

 

6 minutes ago, koempel said:

Wat een eer allemaal maar was voor mij appeltje eitje ?

 

Kan nog fout gaan....

De foto's moet ik nog bekijken :fluit

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest The_Blackbird

Was erg leuk om een keer bij te zijn!

Dank aan @Steamboy en @koempel voor de goede organisatie :).
 

Echter was 2x 185 kilometer rijden achteraf best pittig :gek

Link to comment
Share on other sites

Het was inderdaad weer een gezellige en leerzame middag.

Heel veel nieuwe liquids geproeft en er zaten werkelijk, hele lekkere bij. En zoals @BurmaShave al zei, veel nieuwe gezichten.

Het tweedehands-hoekje bleek een groot succes, vooral nadat @OvergeefDave, een grote hoeveelheid, gebruikte, doch prima spullen,

voor werkelijk, weggeef prijsjes, te koop aan bood.:shock

 

Op de eerste plaats wil ik Ranjid & Loes van Q-smoke bedanken voor het aanwezig zijn op onze meeting, met een ruim assortiment aan spullen.

Bedankt dat jullie dit op zo'n korte termijn hebben kunnen realiseren.

 

@Sereen , hahaaa, beter laat dan helemaal niet. Alle respect, dat je voor een uurtje toch nog gekomen bent om batterijen te re-wrappen. :clap

 

Wederom ook een bedankje voor John, van Café-zaal D'r Bok, voor de gastvrijheid en goede service !!

 

@koempel, zet de foto's a.u.b. even op het forum, kan iedereen ze zien :ja

 

Als laatste wil ik een ieder bedanken die naar deze meeting gekomen is, jullie hebben gezorgd voor de gezelligheid en leermomentjes. 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest dirk1971
On 23-1-2017 at 08:17, Steamboy said:

In navolging van Dampmeetingen #1, #2, #3 en #4, volgt nu logischerwijs Dampmeeting #5.

Dus willen Koempel en ik jullie graag uitnodigen voor Dampmeeting #5 in Heerlen. Deze wordt gehouden op :

 

 

                                                 :cheerpon:ponponZondag 30 April 2017:ponpon :cheerpon

 

 

Deze wordt nu weer gehouden in : Café Zaal D'r Bok,  Bokstraat 53,  6413AS in Heerlen (Heerlerheide). http://www.cafezaaldrbok.nl. 

Het begint om 12:00 uur en eindigt om 18:00 uur, en natuurlijk verzorgt John, van Café Zaal D'r Bok, weer de muziek, de drankjes en de lekkere hapjes.

Voor, naast en achter de zaak is genoeg parkeergelegenheid om jullie voitures te parkeren.

 

Ook zal dampshop La Kraft, wederom aanwezig zijn, om jullie uitgebreid te laten proeven en te verleiden met leuke aanbiedingen !  http://www.lakraft.com

 

Aanmelden voor deze meeting hoeft niet, mag wel, je komt gewoon wanneer je er zin en tijd voor hebt.

 

De meeting is niet alleen voor leden van het forum ! 

Iedereen van 18 jaar en ouder is welkom, familie, vrienden, kennissen, collega's of andere introducees.

Dus, regel een oppas voor de kids, opa's en oma's, regel vervoer en eventueel verlof op je werk, dan zien we elkaar op Zondag 30 April 2017. 

 

 

Groet, Koempel & Steamboy

 

 

 

Route beschrijving voor mensen zonder navigatie systeem :

 

1.            Vanuit Eindhoven, neem de A2 richting Maastricht

               Vanuit Venlo, neem de A73 richting Maastricht en blijf op deze totdat hij overgaat in de A2.

2.            Blijf de A2 volgen totdat je links het DSM chemie bedrijf ziet, neem dan bij knooppunt

   "Kerensheide", de afslag A76 naar Heerlen.

3.            Verlaat de A76 na ongeveer 17km en neem de afslag N281 richting Heerlen.

4.            Neem op de N281 de allereerste afslag.

5.            Aan het einde van de afslag, links af slaan, onder viaduct door.

6.            Bij verkeerslichten rechtdoor.

7.            Neem op de rotonde de tweede afslag.  (rechtdoor)

8.            Bij de verkeerslichten rechtdoor  (rechts ligt McDonalds)

9.            Bij rotonde, neem de derde afslag.

10.          Bij verkeerslichten rechts af.  ( Let op !! Op deze straat zijn veel snelheidscontroles)

11.          Blijf de weg volgen tot aan rotonde en neem hier de eerste afslag.

12.          Bij de volgende rotonde, neem wederom de eerste afslag.

13.          Na ongeveer 150mtr. , hoe zeggen ze dat;  "U heeft uw bestemming bereikt".

 

 

 

 

Net gemist. Wanneer is de volgende meeting. Ik woon vlakbij Maastricht. Gr van Dirk. 

 

Edited by dirk1971
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Steamboy said:

... vooral nadat @OvergeefDave, een grote hoeveelheid, gebruikte, doch prima spullen,

voor werkelijk, weggeef prijsjes, te koop aan bood.:shock

 

 

Ze lagen toch maat stof te vergaren en als ik iemand anders een plezier kan doen :ja

 

Maar wat weer de naam van de mod die je bij had, die dual met de vorm van een wismec 2/3 in 2 configuratie?

Die lag werkelijk zo goed in de hand dat ik er één ga zoeken.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hoi @jbazelmans, dat was merk : Steam Crave 

                                           Type  : Aromamizer Plus RDTA, 30mm.

 

Deze koop je als zijnde een 10ml uitvoering. Door een extension setje te kopen (schoorsteen verlenger + glaasje) kun je

er een 20ml uitvoering van maken. Zo kun je ook een setje kopen om er een 5ml uitvoering van te maken.

Daar bovenop, wanneer je de schoorsteen en glaasje helemaal verwijderd, kun je de topcap op de base schroeven

en maak je er een dripper van.

 

https://www.fasttech.com/products/0/10018387/6578002-authentic-steam-crave-aromamizer-plus-rdta

https://www.fasttech.com/products/0/10031627/6898900-authentic-steam-crave-aromamizer-plus-optional

https://www.fasttech.com/products/0/10031627/6907000-authentic-steam-crave-aromamizer-plus-optional

 

Edited by Steamboy
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Guest The_Blackbird

Ik wilde nog even @Steamboy en @Embryo1 bedanken! Ik heb toch nog 1 keer de Mutank opnieuw gecoiled en gewicked, en jahoor, lekvrij! Nu nog even wat ringetjes bijbestellen voor de andere 2 mutanks :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...