Jump to content
KLucky_13

Vortex Magneetroerder

Recommended Posts

18 minutes ago, KLucky_13 said:

De afmetingen zijn als volgt: 205mm (breedte) x 180mm (diepte) x 70mm (hoogte)

Dit is de afmeting van de behuizing, de draaiknop steekt er wel nog ietsje uit aan de voorkant :-) 

Ok dus de erlenmeyer (als ik me niet vergis) die er op staat is gewoon een joekel :)

Zat al te denken of de Vortex is maar een klein apparaatje of de erlenmeyer is best groot.

Just now, Steffmeister said:

Ok dus de erlenmeyer (als ik me niet vergis) die er op staat is gewoon een joekel :)

Zat al te denken of de Vortex is maar een klein apparaatje of de erlenmeyer is best groot.

Inderdaad, de erlenmeyer is er eentje van 3liter :-) 

Om volledig duidelijk te zijn, de 3 liter erlenmeyer is gewoon water natuurlijk :-) De liquids die jullie mixen zijn beperkt tot kleinere volumes. Zoals eerder beschreven in dit topic heb ik hiervoor de ovale roervlo's toegevoegd aan het gamma die beter geschikt zijn voor het viskeuze werk. Sinds vorige week zijn de "TURBO" roervlo's weer op voorraad die gemaakt zijn met een aardmagneet-kern en dus ook weer beter matchen met het E-liquid gebruik door de sterkere aantrekking.

Zie hier: http://www.magneetroerder.com/winkel/product_categorie/roervlo-25mm-ovaal-turbo/

Trouwens ik speel met het idee om aan mijn website een blog te koppelen (google ziet zo een dingen graag tegenwoordig).

Ik zou hier graag een artikel aan toevoegen over het zelf E-liquid maken (met een magneetroerder), vanzelfsprekend link ik dan ook naar het forum en vermeld ik de auteur. Ik ben echter maar enkel een leverancier/fabrikant van magneetroerders en maak zelf geen liquids. Is er iemand hier die dit een kort artikel zou kunnen/willen schrijven?