Jump to content

Hulp gezocht voor nieuwe wiki (ditmaal met forumvragen)

Recommended Posts

Dagdag

We willen er, nu de wiki zo goed blijktte werken, graag een tweede wiki bij - ditmaal eentje met tips & truuks voor het forum. Daarin zouden dingen aan de orde moeten komen als:

- hoe post ik een foto/filmpje

- hoe maak ik een signature

- hoe kan ik berichten filteren

etc,

Een deel van de bestaande wikiwerkers werken mee, maar we kunnen gerust wel een paar handjes extra gebruiken. Kun je een beetje aardig - en vooral: helder - schrijven? Meld je aan! Ook mensen die handig zijn met YT-filmpjes maken zijn van harte welkom!

• Like 8

wat een geweldig idee karin.

zou me graag aanmelden,want tijd zat.

maar degene die het woord digibeet

heeft uitgevonden heeft dat vast gedaan

na een ontmoeting met mij,ik ben gewoon

totaal dom en onwetend met alles wat

met een computer te maken heeft.

• Like 2

@Cigány @South Vapes juist leden die nog niet zo lang lid zijn en dus relatief nieuw met het forum, lopen misschien tegen dingen aan die wel een uitleg zouden kunnen gebruiken. Dingen waar meer ervaren gebruikers niet meer bij stil staan. Dus kennis van het forum of van computers is niet per se een pré. Met andere woorden: er is vast een mooie rol voor jullie weggelegd. :duim 

• Like 1

Okay @Cigány, @South Vapes, @beardass en @Madman .... het is mijn schuld. Plain & simple; Sorry :f45

Gisteren was ik even eea aan het voorbereiden en uittesten. Vervolgens heb ik me in mijn enthousiasme een beetje laten gaan en we denken dat het er ongeveer wel allemaal staat. Morgen loopt er nog een wiki-werker door de teksten heen, om de puntjes op de i te zetten en daarna kan de boel online.

Kortom, de oproep was weliswaar goed bedoeld, maar uitgelopen op een dooie mus. Toch, wanneer het straks online staat, hopen we reacties te ontvangen over 'probleempjes' met het gebruik van de forum-software, zodat eventuele aanvullende artikelen gemaakt kunnen worden.

Is dit dan het einde? Nee, ons werkelijke parapaardje -de DampWiki- is aan constante verandering onderhevig. Wie lekker kan schrijven, gedegen kennis van bepaalde onderwerpen heeft en daar een bijdrage aan wil leveren, is altijd welkom.

• Like 10

Ik sluit me (als wikiwerker) aan bij de oproep van @Sledge. De dampwiki is nooit klaar.

Voor mensen die nog niet zo lang op dit forum verkeren: de huidige wiki is de tweede versie. Er verandert zo veel in zo'n korte tijd dat ook de huidige incarnatie binnenkort al weer verouderd kan zijn :-)

• Like 5

Misschien is mijn verzoek uit een ander draadje hier meer op zijn plaats:

Gooi alsjeblieft de 'Dampgids voor beginners' weg.

Het ding is sterk verouderd, geeft verwarring en als de Dampwiki de rol van naslagwerk overneemt, overbodig.

• Like 4

Tis al lang geleden dat ik er naar gekeken heb. Reden om extern te linken,   is niet alleen voor de credits van de maker,  maar ook omdat het actief onderhouden werd. 

Je gegeven is wel een overpeinzing/overleg waard, maar zal door deze en gene gevoelig worden ontvangen. 

Interessant... 

11 hours ago, Teunis said:

Gooi alsjeblieft de 'Dampgids voor beginners' weg.

Het ding is sterk verouderd, geeft verwarring en als de Dampwiki de rol van naslagwerk overneemt, overbodig.

Ik ben wel voor, eigenlijk. We zullen het er over hebben, als FBT!

sledge is overijverig...altijd leuk als er enthousiaterikken zijn.

nooit je eigen verontschuldigen voor een goede daad.

geweldig alleen maar fijn voor de "nieuwelingen".

mijn aanbod blijft echter overeind,als er iets is waarbij mijn hulp

bruikbaar is...just let me know..

heerlijk forum dit...respect voor iedereen die zich hier uit " de naad"(heeft)(ge)werkt.

Edited by Cigány
  • Like 4