Jump to content
DJ-RiJu

Premium Liquids pre-cloned aroma

Recommended Posts

Thanxs!

ik heb de eerste calculator gebruikt (was voor mij makkelijker)

kwam er ook achter dat ik niet genoeg 48 mg nic basis had, had gelukkig nog ergens 80/20 18 mg basis en kon dit dus met de calculatior ook prima uitrekenen! Nogmaals bedankt!

groetjes richard

43 minutes ago, damph0bby said:

Niemand neemt ook ff de moeite om een review achter te laten...

Nou, geef jij het goede voorbeeld dan maar :).

Nou, ik wil best een review doen hoor. Maar ze moeten eerst nog even 6 weken steepen... van kanzi, pancake man en unicorn milk heb ik de originele gehad. Nana cream niet. Dus dan heb ik geen vergelijking tov het origineel. 

16 minutes ago, DJ-RiJu said:

Nou, ik wil best een review doen hoor. Maar ze moeten eerst nog even 6 weken steepen... van kanzi, pancake man en unicorn milk heb ik de originele gehad. Nana cream niet. Dus dan heb ik geen vergelijking tov het origineel. 

Het is wel heel handig dat je van die 3 het origineel ook kent! 

Als ik al clones maak of koop dan ken ik meestal de originelen niet.. en dus weet ik zelden of het echt er op lijkt.. wel of ik deze versie dan lekker vindt.

Dus graag.. over 6 weken :)

On 06/03/2017 at 0:45 PM, DJ-RiJu said:

De Nana Cream recipe die op de flavour boss pagina is een oude bekende. Dat was een van de eerste DIY recepten die ik heb gemaakt en lijkt precies op de originele.

Ok, heb eerst de kanzi boss shot met 30/70 base aangelengd en dat gaf veel te veel irritatie. Zat met de PG ergens rond 55%.... Daarna nieuwe kanzi gemaakt met de juiste verhouding om op 20/80 uit te komen. De kanzi is na 4 weken steepen voor mij iets te marshmellow achtig en een aanslag op de levensduur van je coils, maar dat was met de originele kanzi bij mij ook al. Ik laat deze nog wat verder steepen, misschien dat ie beter gaat worden. Ik vind het verschil met de originele kanzi te groot.

De pink lemonade boss shot dan. Die geeft voor mij een goede smaak na een week of 5 steepen. Deze is nu mij dagelijkse vape. Ziet er ook zeer helder uit en ik vermoed dat de coils het langer gaan trekken dan met kanzi of kanzi clone. Maar zeker genoeg laten steepen, de opgegeven steep-termijnen zijn voor mij wat te kort.