Jump to content
Vapeparts

Vapeparts.nl

Recommended Posts

Beste Vapers,

Mijn naam is Jooshua en ik wil me graag aan jullie voorstellen. Wat begon als een hobby en overging tot een idee, is nu inmiddels een paar weken realiteit: www.vapeparts.nl

Vapeparts, weer een webshop erbij?

Vapeparts is niet je 13-in-een-dozijn webshop. Ons doel is niet alleen een eerlijke, betrouwbare en service gerichte shop te zijn, maar daarbij ook een eerlijke prijs aan te bieden.

We hebben onderzoek gedaan naar de Nederlandse markt en wat er momenteel in Nederland wordt aangeboden en zien dat prijzen bizar hoog liggen voor een hoop vape onderdelen. En dat is zonde, want wij geloven er in dat vapen een hoop oplossingen biedt voor ex- of overstappende rokers. Tot op heden zijn we gemiddeld 10 tot soms 30% goedkoper dan de concurrenten - zonder in te leveren op kwaliteit.

Wat maakt jullie anders?

Als consument weet ik hoe vervelend bepaalde zaken zijn wanneer het aankomt tot online aankopen. Service, contact en prijs zijn belangrijke aspecten om doorslaggevend te zijn - en dat is waar wij in willen uitblinken.

Ik hoop dat Vapeparts een plekje kan vinden tussen jullie favoriete webshops!

Met vriendelijke groet,

Jooshua
Vapeparts.nl

Voor alle dampforum leden heb ik een speciale kortingscode opgezet. Met deze kortingscode ontvangen jullie altijd 3% korting op je gehele bestelling.

De kortingscode is: vpdampforum

Hopelijk tot snel!

Edited by Vapeparts

13 minutes ago, Madman said:

Geen probleem op een Samsung S7 Edge in ieder geval. Responsiveness werkt ook prima.

Wellicht iets met een oude Android versie? @GerardR welke versie draait je Galaxy Tab 4?

1 hour ago, Vapeparts said:

Voor alle dampforum leden heb ik een speciale kortingscode opgezet. Met deze kortingscode ontvangen jullie altijd 3% korting op je gehele bestelling.

De kortingscode is: vpdampforum

Hopelijk tot snel!

Ik heb geen crash, maar als ik die kortingscode invul, krijg ik een melding dat die alleen geldt vanaf 10,00 euro besteding...

Bestelling gecanceld. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan misleidende reclame....

8 minutes ago, Teunis said:

Ik heb geen crash, maar als ik die kortingscode invul, krijg ik een melding dat die alleen geldt vanaf 10,00 euro besteding...

Bestelling gecanceld. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan misleidende reclame....

Vergeef me @Teunis, die had daar niet mogen staan. Voor Dampforum is er geen minimum bestelbedrag ingesteld.

ad4a2d62644c492e97c9a01c8dedc002.png

Edited by Vapeparts

13 hours ago, Vapeparts said:

Vandaag binnen en op voorraad: <knip> 

Helaas komt de aanbieding voor deze <knip> net 1 maand te laat voor mij.

Sinterklaas en kerst zijn al geweest. Ik zit nu in de krappe maanden :bloos

Er lag een Joyetech Elitar onder de boom.

Wel is de <knip> inderdaad goedkoper dan elders, en completer, zeker als het inclusief <knip> is.

Deze post is ge<knip>t door het FBT

18 hours ago, Teunis said:

Helaas komt de aanbieding voor deze <knip> net 1 maand te laat voor mij.

Sinterklaas en kerst zijn al geweest. Ik zit nu in de krappe maanden :bloos

Er lag een Joyetech Elitar onder de boom.

Wel is de <knip> inderdaad goedkoper dan elders, en completer, zeker als het inclusief <knip> is.

Deze post is ge<knip>t door het FBT

Begrijpelijk, maar daar hebben we natuurlijk AfterPay voor ;-)

januari is altijd zo'n - hoe vul ik mn buffer weer aan - maand.

On 14/01/2017 at 1:33 PM, Sledge said:

Tankjes en nicotine liquids vallen binnen NL onder de TPD/Tabakswet. De rest mag dus, als base, flavours, driptips, coils, wicks, mods.

Herstel. Ook mods vallen onder de TPD, en base ook, indien nicotinehoudend.

[Ik heb daarom wat berichtjes verwijderd.]

Nette aanbieding van de Alien, heb er net een besteld bij je. (De 2x 25r hebben me over de streep getrokken).

Ik mag alleen mijn wachtwoord voor mijn account niet aanpassen, volgens je site 'te zwak', dat zou de eerste website zijn waar dat niet kan.

Just now, MrLee said:

Nette aanbieding van de Alien, heb er net een besteld bij je. (De 2x 25r hebben me over de streep getrokken).

Ik mag alleen mijn wachtwoord voor mijn account niet aanpassen, volgens je site 'te zwak', dat zou de eerste website zijn waar dat niet kan.

Dat heeft te maken met een strenge beveiligingseis; maar dat is te omzeilen. Een moment.

@Vapeparts Ik zou toch maar eens goed naar de Nitecore laders op je site kijken. Je gebruikt de foto's van de D2 & D4, voor de I2 & I4 versies, en omgekeerd.

Ik zou in elk geval geen tevreden klant zijn als ik dacht een lader met schermpje te kopen, en er één zonder in de bus krijg. 

Verder zijn de prijzen niet verkeerd, maar het aanbod is wel erg beperkt. Onder 'Coil & wire' geen wire? En ook geen katoen? Niet verkeerd bedoeld hoor, maar damp je zelf met fabriekscoils? De meesten hier volgens mij toch niet.

Succes met het project.

4 hours ago, Shure said:

@Vapeparts Ik zou toch maar eens goed naar de Nitecore laders op je site kijken. Je gebruikt de foto's van de D2 & D4, voor de I2 & I4 versies, en omgekeerd.

Ik zou in elk geval geen tevreden klant zijn als ik dacht een lader met schermpje te kopen, en er één zonder in de bus krijg. 

Verder zijn de prijzen niet verkeerd, maar het aanbod is wel erg beperkt. Onder 'Coil & wire' geen wire? En ook geen katoen? Niet verkeerd bedoeld hoor, maar damp je zelf met fabriekscoils? De meesten hier volgens mij toch niet.

Succes met het project.

@Shure, bedankt voor het melden. De Nitecore's zijn idd gehusseld en dat is nu opgelost. Coil en Wire komt een update aan, idem katoen - iets met voorraden ...

@Vapeparts, als we toch je website aan het updaten zijn... Bij de Limitless plus heb je zowel de V1 als de V2 in de voorbeeld foto's staan, welke krijgt een klant bij aankoop ❓ Ik gok de V2 ?

25p45rc.png

Nette prijzen voor een .nl shop trouwens ❕

Just now, Sub-Ωhm said:

@Vapeparts, als we toch je website aan het updaten zijn... Bij de Limitless plus heb je zowel de V1 als de V2 in de voorbeeld foto's staan, welke krijgt een klant bij aankoop ❓ Ik gok de V2 ?

Nette prijzen voor een .nl shop trouwens ❕

Kanonnen wat een grote screenshot... Dat moet inderdaad de V2 zijn :-) Handige harry hier.

1 minute ago, Vapeparts said:

Kanonnen wat een grote screenshot

Is een screenshot van mijn phablet, wel LEKKER DUIDELIJK, toch ?

Ik heb afgelopen weekend de Alien kit bij Vapeparts gekocht en deze is gisteren bezorgd... :bliss

De communicatie is heel goed verlopen! Vragen werden supersnel per chat of e-mail beantwoord. Kortom: ik ben erg tevreden en kom zeker terug om iets te bestellen.

Jooshua, heel veel plezier met je nieuwe shop!

On 19-1-2017 at 10:28 AM, Elly said:

Ik heb afgelopen weekend de Alien kit bij Vapeparts gekocht en deze is gisteren bezorgd... :bliss

De communicatie is heel goed verlopen! Vragen werden supersnel per chat of e-mail beantwoord. Kortom: ik ben erg tevreden en kom zeker terug om iets te bestellen.

Jooshua, heel veel plezier met je nieuwe shop!

Graag gedaan Elly! Als het goed is, is er vandaag weer wat moois jouw kant uit, natuurlijk ;-)

Ik hoop niet voor je dat ze van de NvwA komen kijken op je site, want dan ben je toch echt de pineut weet je nog TPD???????

Staan aardige boetes voor hoor.

O ja ik ben geen verkoper meer hoor dat is per 31 december voorbij

Edited by dirodi

3 hours ago, Gerrit78 said:

mmmm...die aanbieding van de pico is wel heel netjes :ja

52,50 euro inclusief batterij.

Gaat daar ook nog 3% forumkorting vanaf?:duimen

Jazeker, mooie deal he :), alleen is de korting met de picoactie wel scherper dan de forumkorting overigens - een combi van de twee gaat mij te veel snijden.

Edited by Vapeparts

5 hours ago, Vapeparts said:

Jazeker, mooie deal he :), alleen is de korting met de picoactie wel scherper dan de forumkorting overigens - een combi van de twee gaat mij te veel snijden.

Hahaha ik had al zo'n vermoeden :duim